- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

2) ik heb een bod gedaan op een huis en dat is geaccepteerdHuis moet alleen ongekend veel aan geklust worden, dus dat wordt toch zeker het komende jaar! puzzelen met de tijd.!.
Dat wordt druk dit jaar !Keurig !!!![]()
een keer flink schijten en het is weer weg
Gefeliciteerd ! Eindelijk weg bij je ouders![]()
Dat wordt druk dit jaar !

thnx en ik heb gewogen na (twee) keer al te hebben gescheten, dus die truc gaat niet op makker!
En was al min of meer weg bij me ouders, woon al meer als drie jaar in een stacaravan.![]()
thnx en ik heb gewogen na (twee) keer al te hebben gescheten, dus die truc gaat niet op makker!
En was al min of meer weg bij me ouders, woon al meer als drie jaar in een stacaravan.![]()
Eigenlijk ben je stiekem een kamper?![]()
Gefeliciteerd met je nieuwe woning. Klussen enzo zal af en toe misschien wel ten koste gaan van het trainen, maar je weet waar je het voor doet.
training van gisteren
rack pull
10 x 70
3 x 120
3 x 170
3 x 220
3 x 260 pr
3 x 280 pr
2 x 300 pr (failde 3rd rep)
straight knees bent over GM
10 x 70
3 x 10 x 90
purple band assisted glute ham raise
4 x 8 reps
hanging leg raise
4 x 15 reps
dumbbell side bend
8 x 32
3 x 8 x 44
Traing ging wel aardig, laatste tijd wat minder geslapen en ik was niet helemaal scherp (ivm aankoop huis), toch kon ik goed oppeppen. me doel was 3 x 300 en dat lukte net niet, dat was het enige jammere.
kniehoogte ?