AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

@Chunky: Ik had begrepen dat jij ook moeite hebt om bij te komen. Ik merk dat nu bij mezelf ook. Ik kom moeilijk over de 93 kg die ik nu weeg, dus heb je misschien nog tips? Ik wil wel geen vet zwijn worden als je begrijpt wat ik bedoel.. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.322
Ruben, echt goeie tips heb ik niet, want zoals je weet lukt het mezelf ook amper.

Ik heb al clean gebulkt tot 8000 kcal per dag, dit zette echter maar weining zoden aan de dijk. (dit was wel met 2 l volle melk per dag, niet echt heel veel, maar toch)

Ik ben vooruitgang gaan merken toen ik weight gainers ben gaan gebruiken. Dat deed ik op tijdstippen gelijk met normale maaltijden, om die maaltijden wat op te waarderen. Een beetje shake levert toch wel richting de 4-5 honderd Kcals extra. Dit deed (doe) ik drie keer per dag.

Ik ben mijn geloof in clean bulken aardig verloren, simpelweg omdat het voor mij niet meer werkt. Ik denk dat ik op een bepaald punt ben aangekomen dat er wat meer voor nodig is om bij te komen (natural). Misschien eens bij 3xl ten rade gaan, die heeft hier wel een stuk meer ervaring mee denk ik.

cashewnoten zijn goed voer. Veel olijfolie in je salade-dressing wil ook goed zijn voor 3-400 kcal extra.

Beste tip: eet laat op de dag het meeste. Ben het onderzoek (weer) even kwijt, maar het is mogelijk om zwaarder te worden als je onder (!!!) onderhoud eet, zolang je maar het grootste deel van je kcals laat op de dag binnen krijgt. Dus een grote maaltijd net voor het slapen gaan. .

Dit zei DjPhreak op het team-forza forum.. ik weet niet of het nuttig is, ik dacht ik post het maar ff gewoon voor je/jullie.

• #2.324
Klopt, 'healthy fats" toevoegen door je shakes bijvoorbeeld, olijfolie en sesamolie ofzo, noten enz...

Gewoon lekker een pak pannekoeken-mix wegslurpen voor het slapen gaan !
met een pot mayo ! :D

Oké thanks, zijn toch wel aardige tips! :thumbs:

Gewoon lekker een pak pannekoeken-mix wegslurpen voor het slapen gaan !
met een pot mayo ! :D

Lol :D

Ik heb zelf ook een beetje dat probleem. Zit stug rond een kilo of 94 (ben wel een stuk vetter dan jij, Ruben), maar bijkomen gaat amper en als ik ECHT meer kCals ga pakken, zie ik alleen resultaat rond mijn zwemband :(

Dat krachtgericht trainen verbruikt gewoon erg veel Kcals heb ik het idee. En/of je stofwisseling schiet ervan omhoog.

Ik eet na mijn training tussen 8 en 11 nog 150 gram rijst met 2 blikjes tonijn en groente. Daarna nog 100 gram noten met 500 gram kwark en 2 lepels lijnzaadolie. Zijn echt behoorlijk wat Kcals.

• #2.330
Gewoon vreten en veel ook, pas als je zwemband ervan groeit weet je eingelijk dat je op een overschot zit, als je dat dan niet wil, kan je altijd nog een beetje minderen.
@Ruben, jij traint met aardig bescheiden strongman mee, qua figuur, bij mij valt dat wel mee, dus mijn ideeen over een sterk fysiek zijn op korte tijd ook wel wat bijgestelt :D

Training van gisteren:

close grip bench
10 x 40
10 x 40
10 x 80
10 x 80
5 x 90
3 x 5 x 100

staande one hand dumbbell press
5 x 16
5 x 22
5 x 26
5 x 30
4 x 36

floor extension
10 x 20
5 x 40
5 x 50
2 x 5 x 55

barbell front raise
4 x 10 x stang, heel strict en langzaam

v-handle pull down
5 x 10 reps

ez bar curl
5 x 30
5 x 50
5 x 60
5 x 65
30 x 30

Ik was weer tevre, cc bench gaat steeds beter, dus tri's komen weer op kracht. pull downs gingen super, nooit eerder pakte ik full stack.

nice training chunk!

• #2.332
training van gisteren.

box squat (wide stance onder paralel)
10 x 20
5 x 60
5 x 100
5 x 120
5 x 130

full front squat
5 x 60
5 x 80
5 x 100
1 x 120
1 x 125 PR
1 x 130 PR

Ondanks twee pr's wat het een k*t training, na het behalen van mijn doelen van de dag (= 130 front sq) heb ik er ook de brui aan gegeven. back squat voelt zo zwaar de laatste tijd, echt geen idee waar het aan ligt.

training van gisteren.

box squat (wide stance onder paralel)
10 x 20
5 x 60
5 x 100
5 x 120
5 x 130

full front squat
5 x 60
5 x 80
5 x 100
1 x 120
1 x 125 PR
1 x 130 PR

Ondanks twee pr's wat het een k*t training, na het behalen van mijn doelen van de dag (= 130 front sq) heb ik er ook de brui aan gegeven. back squat voelt zo zwaar de laatste tijd, echt geen idee waar het aan ligt.

Op je top (PR) mag je stoppen ! :)

Niets mis mee toch en het was een zonnige zondag ;)

• #2.334
thnx, maar 5 x 130 is waardeloos

Met die frontsquat is niks mis toch? Ik vind zelf de backsquat ook zwaar aanvoelen de laatste tijd.

• #2.337
Nee tuurlijk is daar niks mis mee, ben ik ook heel blij mee, maar ik moet minimaal 5 x 150 easy kunnen pakken normaal gesproken op de box van deze hoogte. Aangezien dat nu al een tijdje onwijs zwaar aanvoelt, baal ik daar van.

Toch erg nette stats! :thumb:

Dat van die "healthy fats" voor het slapen gaan doe ik al een tijdje. Pro80+lijnzaadolie. Ik heb nog niet van die enorme maaltijden als jullie nodig, hopelijk komt dat nog. ;)

• #2.339
training van vandaag:

Military press
10 x 20
10 x 20
10 x 40
10 x 40
10 x 60
5 x 70
3 x 80
0 x 90 (huh)
1 x 100 (pushpress)
3 x 10 x 50

dumbbell bench
10 x 20
10 x 24
10 x 28
10 x 32

face pulls
4 x 10 reps

supinated bent over row (barbell)
8 x 20
8 x 40
8 x 60
8 x 80
8 x 100
8 x 120 heerlijk,dat moet een pr zijn

easy dumbbell curls
8 x 18
8 x 20
8 x 22

training was lekker, kracht in de schouder komt lekker terug, maar had mezelf een beetje opgeblazen met al die reps, 90 zat er niet meer in. Ook voor het eerst sinds me blessure dat ik boven de 22 uitkom met dumbbell bench volgens mij. Rows gingen super. Al met al toch weer zeer tevreden.

Laatst bewerkt:
Gaat weer de goede kant op!
Je hebt me iig weer op de MP ;)

Terug
Naar boven