XXL Nutrition

chunky's trainingslog

Even nog om terug te komen op het zwaarder worden, en de opmerking om dan vooral laat te eten:

Mijn ervaring komt hier wel mee overeen. Maar dan voornamelijk calorieen uit eiwitten en vetten en niet uit koolhydraten.

Bv volle melk met eiwitpoeder, hele eieren, kwark, pindakaas

Er zal ook gerust een stukje aanleg meespelen dat er voor zorgt dat ik er niet al te vet van wordt, maar voor mij is het ook een prima methode.

Chunky je gaat goed man maar stop gewoon even met backsquat en doe bv hacksquat en front sq over 2 weken ga je weer back squatten met hernieuwde aanvalslust!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
thanks kerel!

Mooi weer die 100kg PP! Gaat goed man.

Je gaat inderdaad erg goed, nette rows en presses!

Vanaf volgende week ga ik ook weer voor kracht en hopelijk ook weer wat nieuwe PR's.

nice training kerel, nice PP!

sterke overhead presses :bow:

Je moet gewoon ff wennen aan die box joh!

Nette rows :eek:
supinated is handpalmen naar buiten (als curl ?)

aha, mijn verwachting dat 'pre-night' voedsel dus juist erg GOED is, heeft weer wat backup gekregen, nice :D

ik vind je PP wat mager, maar die Rows zijn quite nice! te gek dat je schouder weer een beetje op orde is!

• #2.354
Nette rows :eek:
supinated is handpalmen naar buiten (als curl ?)

zoals wakkie zegt: jep! (als curl inderdaad)

aha, mijn verwachting dat 'pre-night' voedsel dus juist erg GOED is, heeft weer wat backup gekregen, nice :D

ik vind je PP wat mager, maar die Rows zijn quite nice! te gek dat je schouder weer een beetje op orde is!

Mijn pp is mager, pr is 105. Ik was ermee goed opweg tot de blessure in het spel kwam. Nu houdt niets me meer tegen!

Bedankt!

lekker! squats voelen bij mij ook zwaar de laatste tijd. Maar vooral bij de lichtere gewichten t/m 140 kg. Daarboven gaat het makkelijker.. (??).

Gvd KaLe, wat pak jij je trainingen, voeding en alles eromheen toch superstrak aan, sta er elke keer weer versteld van hoe gedisciplineerd dat eraan toe gaat. :thumbup: (op de biertjes na dan, maar die gaan er ook gedisciplineerd hard in, heb ik gezien :p)

De periode dat ik trouwens braaf mijn kwark naar binnen douw 's avonds zijn ook de beste periodes geweest qua trainingen en vooruitgang. Dus dat houd ik er vast in :D

• #2.357
training gisteren.

Onderrug voelt nog brak, dus easy deadlift oef gekozen.

pronated deadlift
10 x 70
5 x 120
2 x 170
1 x 180 (pr)

speed deadlift
5 x 1 x 170

squat step up (op squat box)
8 x 70 (zowel links als rechts)
8 x 90
8 x 100
8 x 110

hyper back complex (+ barbell a 20 kg)
4 x 15 reps

staande abs op pulley
4 x 15 reps

Toch wel nice, pronated is echt k*t voor mij, maar toch een lichte vooruitgang. Step ups zijn heerlijk.

pronated = wisselende greep ?
valt me een beetje tegen Chunk: 180 :eek:

• #2.359
pronated is bovenhandse greep, wisselende greep pak ik 250

Ik vind het wel netjes hoor voor pronated. Ik kom zelf ook niet verder dan 180 alleen met griptraining heb ik 200 gehaald met de barbellhold.

Terug
Naar boven