- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
180 is zekers erg netjes, dat lukt mij ook maar dan alleen met magnesium.
Dus vooral grip training als je hem zo doet. Speed wel gewoon mixed grip gedaan?
Ik vind hem bestwel matig180 pronated en 250kg mixed is bestwel een heel groot verschil. Punt om te verbeteren lijkt mij, vooral nu je oko veel strongman doet met farmer walks etc.
wooot! pronated DL, maar wel zwaaaar beneden jouw maat bro! (of zat er meer in het vat?)
en speed DL met 170 kg? terwijl je onderrug wat brak voelt?
nice step ups though!
ik had geen magnesium, speed idd met mixed grip
farmers is toch anders hoor! en zie onder
speed deads inderdaad met 170, das een mooi gewicht voor mij, met brak bedoel ik dat hij niet goed herstelt is, dus geen pr attempts op max gewichten. Dat komt onder andere dat ik nu alweer een paar weken zonder riem train en dat merk ik toch.
Verder:
Mensen, ik heb het hier al vaker vertelt in me log, maar hier nogmaals. Aan mijn linkerhand mis ik het topje van mijn duim en het topje van mijn middelvinger (foutje bedankt...) het omklemmen van de bar lukt dus niet naar behore. Uiteraard kan ik dit trainen en kan het sterker worden.
gr en bedankt
. Maar waarom speed deads op 170kg? Is er dan nog wel echt sprake van speed? Verder:
Mensen, ik heb het hier al vaker vertelt in me log, maar hier nogmaals. Aan mijn linkerhand mis ik het topje van mijn duim en het topje van mijn middelvinger (foutje bedankt...) het omklemmen van de bar lukt dus niet naar behore. Uiteraard kan ik dit trainen en kan het sterker worden.
gr en bedankt