Fitness Seller

chunky's trainingslog

Dat is idd wel snel. En dan begint het "grote klussen" voor jou natuurlijk.
Dus dan heb je niet zoveel tijd om te trainen waarschijnlijk (en ook niet om flauwe opmerkingen te maken over mijn PP :D )?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.422
Ik zie wel hoe het loopt met trainen. First things first, maar meestal krijg ik het toch wel voor elkaar in drukke tijden om wat gedaan te krijgen.

Ik heb mijn doel al gesteld om je genadeloos in te gaan halen op die PP, dus zorg nou maar dat je je PR verpletterd!

Hahaha, ga ik zeker doen! Ik ga nu direct naar de sportschool. :D

Lekka :D

succes met je aankoop bro

• #2.427
Dat is alternate grip en zonder straps ? :eek:

1 rm maak ik altijd alternated zonder straps. Zodat het in principe een 'wedstrijdbeurt' zou kunnen zijn.

Ik zit er overigens wel aan te denken wat meer met straps te gaan liften, vanwege al die biceps verhalen die de ronde doen. Aan de andere kant is mijn dynamic grip niet een van mijn sterkste kanten, dus dat wil ik wel goed blijven belasten.

gr

Tja, valt wat voor te zeggen, maar waarom failen op grip terwijl je core nog wel 3 reps aankan ?

Een beetje van beide zou het prefectst (prachtig woord !) zijn !:)

1 rm maak ik altijd alternated zonder straps. Zodat het in principe een 'wedstrijdbeurt' zou kunnen zijn.

Ik zit er overigens wel aan te denken wat meer met straps te gaan liften, vanwege al die biceps verhalen die de ronde doen. Aan de andere kant is mijn dynamic grip niet een van mijn sterkste kanten, dus dat wil ik wel goed blijven belasten.

gr

Ik zou me daar niet te druk om maken bro. Zolang je nog geen 300+ deadlift, zal je niet zo snel je biceps aanhechtingen scheuren, mits je je biceps ook ff opwarmd voor een zware lift. Gewoon wat 20 rep curls doen tussendoor!

• #2.430
training van vandaag:

close grip bench
20 x 20
10 x 60
5 x 90
5 x 3 x 110

bench lock outs
5 x 110
5 x 140
5 x 160
5 x 180

floor extensions
5 x 20
5 x 40
5 x 50
5 x 60
3 x 65 (PR)

superset : high rep pushdowns / dumbbell side raise

20 reps / 8 x 24
20 reps / 8 x 28
20 reps / 8 x 28
20 reps / 8 x 28

Nice training, voor het eerst sinds me blessure 110 weer te pakken en 180 op de lockout, hoop dit snel weer 5 x 210 te kunnen. Als ik merk hoeveel ik daarop zwakker ben, en toch sterker geworden op me push press, moet daar echt nog een pak winst te behalen zijn.

trouwens ook weer een kilo aangekomen, gaat lekker, lijkt een stijgende lijn in te zitten. Fysiek gaat ook echt goed, op een of andere manier heb ik een plateau doorbroken en ben ik massa en kracht aan het winnen! toppie.

Nice, very nice.

super kerel

Mooi hoor die 110 en 180. Daar zal je zeker nog veel winst op gaan halen.
En als je op dit tempo blijft gainen hoor je binnenkort ook bij de zwaargewichten. :D

mooi zo man, als je zo blijft gaan :P

• #2.435
120 is misschien wel te halen voor mij, zonder een al te grote pens? We zien wel waar het schip strand.

thnx

Goed bezig kerel! Nette lockouts!

Waar zit je nu op qua gewicht en hoe schat je je bf?

Nog steeds liters ijs aan het vreten? :D

• #2.437
Gister tikte ik 114,5 kg aan. Bf schat ik op 15%.

Ik eet af en toe nog wel eens een lading ijs ja, lekker man! Ik heb dat plateau echt doorbroken door van mijn stricte (clean) bulk af te stappen. Ik eet gewoon alles wat ik kan en waar ik trek in heb. (Uiteraard wel met een bepaalde richtlijn). Maar als ik trek heb ik kibbeling, taart, ijs, enz. Huppa gewoon eten die handel. Inmiddels heeft me dat in twee maanden ongeveer 2,5 kg opgeleverd.

Ik kan haast concluderen: een dieet is zwaar overrated. :D

Gister tikte ik 114,5 kg aan. Bf schat ik op 15%.

Ik eet af en toe nog wel eens een lading ijs ja, lekker man! Ik heb dat plateau echt doorbroken door van mijn stricte (clean) bulk af te stappen. Ik eet gewoon alles wat ik kan en waar ik trek in heb. (Uiteraard wel met een bepaalde richtlijn). Maar als ik trek heb ik kibbeling, taart, ijs, enz. Huppa gewoon eten die handel. Inmiddels heeft me dat in twee maanden ongeveer 2,5 kg opgeleverd.

Ik kan haast concluderen: een dieet is zwaar overrated. :D

Ben & Jerry IJs JAMMIE :p

Hell yeah! Massa is goed! Dieet is slecht! :D

training van vandaag:

close grip bench
20 x 20
10 x 60
5 x 90
5 x 3 x 110

bench lock outs
5 x 110
5 x 140
5 x 160
5 x 180

floor extensions
5 x 20
5 x 40
5 x 50
5 x 60
3 x 65 (PR)

superset : high rep pushdowns / dumbbell side raise

20 reps / 8 x 24
20 reps / 8 x 28
20 reps / 8 x 28
20 reps / 8 x 28

Nice training, voor het eerst sinds me blessure 110 weer te pakken en 180 op de lockout, hoop dit snel weer 5 x 210 te kunnen. Als ik merk hoeveel ik daarop zwakker ben, en toch sterker geworden op me push press, moet daar echt nog een pak winst te behalen zijn.

trouwens ook weer een kilo aangekomen, gaat lekker, lijkt een stijgende lijn in te zitten. Fysiek gaat ook echt goed, op een of andere manier heb ik een plateau doorbroken en ben ik massa en kracht aan het winnen! toppie.

Very Nice ! maar wat zijn floor extensions precies ?

Terug
Naar boven