- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nog nooit een 1 rm zonder riem geprobeerd. Met riem laatst 250 gedaan. Dat was echt nipt. Hoop dat binnenkort naar 260 op te schroeven.

1 rm maak ik altijd alternated zonder straps. Zodat het in principe een 'wedstrijdbeurt' zou kunnen zijn.
Ik zit er overigens wel aan te denken wat meer met straps te gaan liften, vanwege al die biceps verhalen die de ronde doen. Aan de andere kant is mijn dynamic grip niet een van mijn sterkste kanten, dus dat wil ik wel goed blijven belasten.
gr

Gister tikte ik 114,5 kg aan. Bf schat ik op 15%.
Ik eet af en toe nog wel eens een lading ijs ja, lekker man! Ik heb dat plateau echt doorbroken door van mijn stricte (clean) bulk af te stappen. Ik eet gewoon alles wat ik kan en waar ik trek in heb. (Uiteraard wel met een bepaalde richtlijn). Maar als ik trek heb ik kibbeling, taart, ijs, enz. Huppa gewoon eten die handel. Inmiddels heeft me dat in twee maanden ongeveer 2,5 kg opgeleverd.
Ik kan haast concluderen: een dieet is zwaar overrated.![]()

training van vandaag:
close grip bench
20 x 20
10 x 60
5 x 90
5 x 3 x 110
bench lock outs
5 x 110
5 x 140
5 x 160
5 x 180
floor extensions
5 x 20
5 x 40
5 x 50
5 x 60
3 x 65 (PR)
superset : high rep pushdowns / dumbbell side raise
20 reps / 8 x 24
20 reps / 8 x 28
20 reps / 8 x 28
20 reps / 8 x 28
Nice training, voor het eerst sinds me blessure 110 weer te pakken en 180 op de lockout, hoop dit snel weer 5 x 210 te kunnen. Als ik merk hoeveel ik daarop zwakker ben, en toch sterker geworden op me push press, moet daar echt nog een pak winst te behalen zijn.
trouwens ook weer een kilo aangekomen, gaat lekker, lijkt een stijgende lijn in te zitten. Fysiek gaat ook echt goed, op een of andere manier heb ik een plateau doorbroken en ben ik massa en kracht aan het winnen! toppie.