AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

Uiteraard,ik probeer steeds contact te houden en JP mailt of smst wanneer er getraind wordt.

die sled vind ik echt een super ding, jammer dat er slierten in het touw gebroken waren. Het ging me niet heel slecht af ook (met deze gewichten dan).

Ja, het is idd jammer van dat touw. Ik hoop dat er snel een nieuwe ligt en dat we hem binnenkort eens met harnas doen.

Ik zal eens kijken of ik nog tijd heb om, voor Sneek, nog een keertje te komen oefenen. Helaas een druk tijdschema de komende tijd.

Die harnas wil ik nog wel eens proberen en ook het biervat stoten.....

Ik zal eens kijken of ik nog tijd heb om, voor Sneek, nog een keertje te komen oefenen. Helaas een druk tijdschema de komende tijd.

Die harnas wil ik nog wel eens proberen en ook het biervat stoten.....

In Folsgaere stond tenminste een biervat met een gewicht (leeg) wat je WEL aan kan, hahaha!

Ff serieus, zou ik wel doen maar dan moet je de sled hand over hand trekken want dat moet in Sneek ook met de vrachtwagen.

Is dat dan hand over hand als in rowing ? Je kan toch ook hand over hand met harnas én touw zo'n vrachtwagen trekken ?

Ik begrijp wat je bedoelt maar als ze hand over hand in de beschrijving zetten is het zoals in rowing.

Die Stones doe je goed Chunk, bij mijn eerste strongman training kreeg ik niet
eens de 110 omhoog (maar toen was ik natuurlijk wel al stikkapot van al de rest)

Ook vreemd dat je maar liefst 130 cleant, maar dan 100 niet kan uitstoten ?

Nice training kerel! Nette farmers en stones! Jammer van die log lifts!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.468
Die Stones doe je goed Chunk, bij mijn eerste strongman training kreeg ik niet
eens de 110 omhoog (maar toen was ik natuurlijk wel al stikkapot van al de rest)

Ook vreemd dat je maar liefst 130 cleant, maar dan 100 niet kan uitstoten ?

100 was de vorige keer mijn absolute max, deze keer was ik nogal draaierig (misselijk) van de farmers. Het mag geen excuus zijn, maar het lukt toch mooi niet. De andere gingen toen door naar 120, die probeerd ik te cleanen, lukte niet. Hun gingen door naar 130, mezelf goed kwaad gemaakt en hup daar ging die. (was wel met riem+handdoek).

• #2.469
Na twee loodzware trainingen, moest ik vandaag mijn meerdere in het ijzer bekennen. Daarom een schouder test, breezer training.

dumbbell bench
15 x 16
15 x 32
13 x 32
12 x 32
12 x 32

incline bench (pinky grip)
15 x 20
15 x 50
15 x 70
15 x 70
15 x 70

staande cable flyes
4 x 12 reps

barbell front raises met hold bovenin
4 x 10 reps met lege stang

onderhandse pull ups
4 x 5 reps

Test heeft mij blij gestemd, bijna geen last van schouder tijdens deze training, waarbij bijna ieder oefening wel last opleverde in een eerder stadium. (pull ups rustig aan ivm elleboog)

Verder wil ook wederom melden dat mijn gewicht stijgende is, vandaag net geen 115,5, dus bijna weer een kilo sinds vorige week. Lang leve het roomijs!

Ik zeg niks over je Breezah-training :D maar je gaat goed met gainen man. Ik denk dat jij nooit meer clean gaat bulken, of wel?

• #2.471
coc traininkje

coc1
2 x 3 reps

coc2
1 rep

coc3
1 forced close (hand steunend op been)
2 attempts

coc2
13 reps rechts (pr)
9 reps links (evenaring pr)
single overcrush

de drie ging lekker, eerste poging, paar mm nog te gaan, hand vastgezet op been en doorgeduwt.

Volgens magnus is het goed om je volgende gripper, in jouw geval #3, te trainen met negatieve spanning. Gewoon de gripper sluiten door em op je been dicht te duwen, zo lang mogelijk dichtgeduwd houden in je hand en dan zo langzaamaan mogelijk lossen. Hij zei dat het heel veel helpt :)

• #2.473
Ik know, zo doe ik feitelijk iedere rep met de 3. Thnx

mooie trainingen chunky! Nog tips over die CoC's? Ik krijg net #1 dicht namelijk, heb 2 nog maar in de verpakking gelaten. :o

nice breezah training ;) en grip gaat weer goed zo te zien!

Kun je nog enige aanbeveling doen in welk type, merk, Roomijs het beste is voor jou doelen?

• #2.478
Hertog!

met ene flinke toef [Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.479
training van gisteren, ik was niet fit.

sumo deadlift (beetje klooien voor techniek)

10 x 20
5 x 70
3 x 120
3 x 3 x 150 (zwaar k*t voor me knieen?)

45 gr back raise
20 x bw
3 x 20 reps met 15 kg in de nek

reverse hyper
4 x 8 reps

staande leg curl
4 x 10 reps

staande abs op lat pull
4 x 10 reps

hanging leg curl
3 x 15 reps

Ik was niet helemaal fit en wilde niet gaan maxen op de deads, dus ben ik maar eens een sumo gaan proberen. Wat een k*tmanier is dat zeg. Misschien wel een teken dat ik daar te zwak ben, maar wat dan precies, heupen?

Verder duurt het lang voor ik herstel deze week, event training van zondag ligt me nog zwaar op me dak, daarom ff deze assistance training.

Waarschijnlijk is het gewoon even wennen aan de nieuwe stand. Als je hem een aantal weken doet gaat hij met sprongen omhoog. En je gaf zelf al aan dat je niet fit was dus dat is zeker niet het ideale moment om een iets nieuws te proberen en er dan een oordeel over te vormen.

Terug
Naar boven