AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.441
een liggende barbell extension voor de triceps, die je liggend op de vloer uitvoerd, het gewicht rust tussendoor op de vloer, waardoor je niet die 'swing' kunt maken! Je begint dus steeds vanuit een stil liggend gewicht.

**** dieeten, ik eet atm gezonde maaltijden met veel groenten etc, eet men fruit elke dag maar ik weerhou er me zeker niet van es een zakje chips, een ijsje of ee n paar pinten ertussen te gooien.

massa is massa! :P

• #2.444
training van vandaag

squat
2 x 10 x 20
5 x 60 olympic
10 x 60 sumo
10 x 60 olympic
5 x 90 olympic
10 x 90 sumo
10 x 90 olympic
20 x 90 olympic
20 x 110 olympic

seated calf raise
4 x 20 reps

spread ealgle sit ups
4 x 30 reps

Rekken!

Ik was een stuk meer van plan, maar na die squats had ik zo'n pijnlijke pomp in me onderrug dat ik echt oud vuil was. Nog een beetje wat aangekloot zoals je ziet. Toen heb ik maar wat gerekt, eigenlijk meer omdat ik dit liggend kon doen :D

Ik heb het al vaker zien staan, maar wat is een olympic squat? Dat je met je voeten dicht bij elkaar staat of iets dergelijks?

Je lichaamsgewicht stijgt ook lekker, enig doel op dat gebied?

lol wat een volume op de squat ook, netjes man :P

lekker volume op squats kerel!

Aardig volume :eek:

Ik was een stuk meer van plan, maar na die squats had ik zo'n pijnlijke pomp in me onderrug dat ik echt oud vuil was. Nog een beetje wat aangekloot zoals je ziet. Toen heb ik maar wat gerekt, eigenlijk meer omdat ik dit liggend kon doen :D

:D

Lekker he, af en toe zo'n idioot hoog volume op de squat. Beviel mij ook goed de laatste paar keer...

• #2.452
thnx gasten!

@unclez, is idd heerlijk af en toe. En omdat ik laatste tijd niet zo lekker ga op me back squats, zo maar even met wat lichter gewicht mezelf totaal uitwonen.

@ the nose, die oefening inderdaad, alleen gebruik ik geen EZ. Ongelooflijk stel triceps trouwens die kerel op dat filmpje.

• #2.453
Onderdeel training gisteren.

farmers (parcours 2 x 20 m1)

60 kg 40 m1
80 kg 40 m1
100 kg 40 m1 23.9 sec
110 kg gestrand op 30-35 m1
100 kg 40 m1 22.5 sec

log lift
5 x 60
1 x 80
0 x 100 (zie onder)

log cleans
0 x 120
1 x 130 !

slede trekken hand over hand ca 20 m1
250 kg
330 kg

stones (100-120-130-142)
1 run tot 142
2 x poging 142

ging op zich wel lekker, farmers had ik nooit goed gelopen nog met 100, 110 was net te zwaar kon het gewicht niet beet blijven houden. Was op de farmers te diep gegaan zodat ik misselijk was geworden. Log ging daarom niet naar behoren. De clean met 130 was wel weer lekker. Trainde met Fouad Hsaine en die had een paar goeie tips. Slede trekken is heerlijk, maar het touw was kaduk en konden niet verder. De stones gingen op zich weer lekker, nieuwe 130 steen was easy, 142 geraak ik steeds hoger mee.

Had overigens een fokking spierpijn van me squats, wat nu (na gisteren) ook niet echt veel beter is geworden.

Laatst bewerkt:
  • #2.456
Ik trainde met hem mee gisteren, gaat goed met hem hoor, druk aan het voorbereiden voor wedstrijd Koninginnedag.

Fouad én JP dus ! Lucky bastard :)

• #2.458
Inderdaad!

Toch maar even contact opgenomen zie ik? Nette training man! Wat vond je van de sled?

• #2.460
Uiteraard,ik probeer steeds contact te houden en JP mailt of smst wanneer er getraind wordt.

die sled vind ik echt een super ding, jammer dat er slierten in het touw gebroken waren. Het ging me niet heel slecht af ook (met deze gewichten dan).

Terug
Naar boven