wackonielsie
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx
Lekkere training! Schouder houdt het goed naar ik het begrijp?
Wow!
Echt serieus sterke kerel aan het worden zie ik.
Die push press scheelt maar weinig, iets explosiever en je had hem.
Je kunt je triceps in de push versterken door zittende MP's te doen waarbij je de stang met gestrekte armen uit het rack kunt halen, dan laten zakken tot bovenarmen parallel zijn en weer uitdrukken.
Zo versterk je het bovenste deel van je push
Ik heb bij mij in de buurt een sportschool gevonden waar ook strongmen getraind hebben, wellicht bestaat daar de mogelijkheid nog om op de onderdelen te oefenen.
Anders wil ik volgend jaar ook eens wat trainingen gaan doen samen met andere strongmen hier op het forum indien dit mogelijk is, volgend jaar wil ik eens een wedstrijd mee gaan draaien om te zien wat me beter bevalt, powerliften of strongman.
Maar ga in ieder geval zo verder.
training van gisteren
pushpress
opwarmen
3 x 50
1 x 90
1 x 100
1 x 110
0 x 120
0 x 120 YouTube - pushpress 120 kg failed
0 x 115
0 x 115 dikke sh*t
Matig, matig, matig. had die 120 wel een beetje verwacht. Ik was der verdomd dichtbij (zie filmpje). Na al die fails heb je mentaal wel een domper en is de rest van de training niet echt lekker meer. Hang snatch is listig.
Heftige farmer walk, holy shit! En ik vond het al stoer dat ik 125 van de grond kreeg en er een hold mee kon doen. 155, damn![]()
Mooie PR ook op de log lift!
Was dus wel een geslaagde training te noemen?
Was cool vandaag Barry! ( vette golf ook waar je mee rijd)
)