XXL Nutrition

chunky's trainingslog

die farmer zijn echt goed man. monstergrip!

Top man, die deadlift en de stones waren echt waanzinnig! Mooie prestaties :thumbs:

Sterke Rakker, die Chunk ! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.525
hehe, thnx, komt nog niet enigszins in de buurt van de kracht van die andere oermensen daar, ongekend.

farmers & stones indrukwekkend idd :bow:

Je bent gewoon goed bezig, Barry. Misschien als je iets vaker onderdelen zal trainen dat je dr nog iets sneller handigheid in krijgt. Ik weet dat dit niet altijd mogelijk is ivm met andere verplichtingen maar 1x per week zal je denk ik goed doen.

Nette training man.. al plannen voor je eerste competitie?

• #2.529
Je bent gewoon goed bezig, Barry. Misschien als je iets vaker onderdelen zal trainen dat je dr nog iets sneller handigheid in krijgt. Ik weet dat dit niet altijd mogelijk is ivm met andere verplichtingen maar 1x per week zal je denk ik goed doen.

Lijkt inderdaad of er wat verbetering inzit. Ik ga ook me best doen om vaker te komen, nu redt ik ternauwernood 1 keer per twee weken, ben benieuwd. Moet ook gewoon me kracht stats in de gym omhoog blijven proberen te schroeven, want net als met die steen van 142 is toch denk ik gewoon een tekort aan wat kracht (hoofdzakelijk) en maar een stukje techniek.

Nette training man.. al plannen voor je eerste competitie?

Thnx, ik heb me proberen op te geven voor de sterkste man van Landsmeer dit jaar, maar ik heb nog geen bericht terug gehad van de organisator.

je gaat goed kerel!! nette afstanden.. doe je mee in sneek?

• #2.531
training van gisteren

pushpress
opwarmen
3 x 50
1 x 90
1 x 100
1 x 110
0 x 120
0 x 120 YouTube - pushpress 120 kg failed
0 x 115
0 x 115 dikke sh*t

seated dumbbell press
8 x 32
2 x 6 x 36 (pr sinds blessure)

hang snatch
5 x 20
3 x 5 x 50

tate curl
5 x 12 reps

cable side raise
4 x 12 reps

Matig, matig, matig. had die 120 wel een beetje verwacht. Ik was der verdomd dichtbij (zie filmpje). Na al die fails heb je mentaal wel een domper en is de rest van de training niet echt lekker meer. Hang snatch is listig.

• #2.532
sinds gisteren geregistreerd partner met me vriendin! Weer een stapje in het regelproces naar de eigen woning...

training van gisteren (deload)

speed box squats (onder paralel)
2 x 5 x 20
5 x 70
10 x 2 x 100

pull through
4 x 10 reps

glute ham raise (light band assisted)
4 x 8 reps

back raise (tegen licht band)
4 x 20 reps

Terminal knee extensions (light band)
4 x 20 reps

seated calf raise
4 x 15 reps met 40 kg

Ik moet ff deloaden, lichaam stribbelt op meerdere punten licht tegen.

• #2.534
thnx! Nee, het is in gemeenschap van goederen.

Gefeliciteerd met je gereg. partnerschap! Je weet dat je er nu nooit meer vanaf komt he? Hahaha!

Ik had je filmpje van de 120 PP nog niet gezien, zonde man!

Maareh....nu al deloaden? Je hebt nog niks gedaan, hahaha! (j/k)

Die push press haalde je inderdaad net niet. Iets explosiever nog en dan vliegt hij door dat dode punt heen.

t*ring. je mist m echt op de lockout... :( Lockout trainingen dan maar voor OH presses ;')

• #2.538
Gefeliciteerd met je gereg. partnerschap! Je weet dat je er nu nooit meer vanaf komt he? Hahaha!

Ik had je filmpje van de 120 PP nog niet gezien, zonde man!

Maareh....nu al deloaden? Je hebt nog niks gedaan, hahaha! (j/k)

Thnx!
Ik ben al een tijdje alleen maar aan het raggen en aan het gaan. Kleinere pijntjes blijven steeds langer hangen, niet dat hongerige gevoel enz... Ff klein stapje terug, deze week geen max effort oefeningen. Zondag weer een strongman training. (bij Jimmy Laureys)

@ EQ en Kale, triceps moeten na me blessure weer op oud niveau komen (en er voorbij natuurlijk). Lock outs moeten idd weer deftig worden.

Scheelt idd niet veel die 120! volgende keer 110 overslaan en dan meteen 120?

• #2.540
deload van woensdag.

close grip bench
10 x 20
10 x 20
5 x 60
5 x 80
5 x 90
5 x 100
5 x 110
5 x 110
5 x 110

incline dumbbell bench
8 x 32
8 x 40
8 x 40
8 x 40

barbell front raise (met 2 sec hold bovenin)
4 x 8 reps met lege stang

dumbbell side raise
8 x 24
8 x 28
8 x 30
8 x 30

push down
4 x 8 reps full stack

dumbbell row
4 x 8 x 44

wide grip barbell curl
8 x 40