Fitness Seller

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.561
Viking met vleugeltjes naar K3 HAHAHA:)

• #2.564
ik snap em niet geloof ik ???

it's a FAIRY-tail...... :)

Sorrie, Viking, kon het niet laten....

Chunck: laat je fantasie de vrije loop en denk aan een Viking met elfen-vleugeltjes.....

maar wel om iedere arm twee, anders past het niet .......:D

nu nu komt er een reactie over iets van een roze tutu..... :D

HAHAHAHAHAHAHA

Laat ook maar....

Heb ik al 2000 ?

nieuwe paginaaa !

Moet nodig aan het WERK........

Super sterke onderdelen training kerel! Zieke farmer walks! 155 kg is echt heel veel. Heb zelf 105 kg voor 15m vastgehad en dat was toch aardig zwaar. Heeft natuurlijk wel sterk met de dikte van de greep te maken.

Maar je gaat echt goed! Denk dat je een aardig sterke (cleane) Strongman kan worden! ;)

• #2.571
Super sterke onderdelen training kerel! Zieke farmer walks! 155 kg is echt heel veel. Heb zelf 105 kg voor 15m vastgehad en dat was toch aardig zwaar. Heeft natuurlijk wel sterk met de dikte van de greep te maken.

Maar je gaat echt goed! Denk dat je een aardig sterke (cleane) Strongman kan worden! ;)

Idd ruben, die 130 ervoor is 25 kg lichter (rekenwonder) en die zijn echt haast onmogelijk te nemen. die moest je ook echt van de grond rapen.

Thnx man, i hope so.

@ Stah, go to work! Je kan je niet spiegelen aan die Viking, die heb toch niets te doen :D

Zo, ik ga naar de makelaar en dan naar de notaris. De greetings!

holy shit weer een zware training :D
die farmer walk met 155kg, eens je daarmee kan lopen ben toch wel HEEL goed bezig imo, op WSM gebruiken ze 160kg en er zijn veel athleten die die zelfs niet gans het parcours kunnen vasthouden. Damn 155kg :p dat deadlift ik met 2 handen lol

@ Stah, go to work! Je kan je niet spiegelen aan die Viking, die heb toch niets te doen :D

He bedankt gasten :thumbs: Ik ben de hele dag drukker dan jullie waarschijnlijk. Jullie doen net of jullie zo hard werken maar ondertussen zitten jullie gewoon betaald te internetten en de clown uit te hangen op DBB. :D

155 is idd sick, zat me net te bedenken dat je dan dus een soort van deadlift/rackpull maakt met 2x155=310 kg en er dan ook nog mee aan de wandel gaat:eek:

Erg goed bezig!

gaat goed kerel!!

• #2.576
thnx alle,

sinds gisteren trots eigenaar van:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet een berg aan gebeuren, maar dat zal met de tijd allemaal wel komen, niet zo'n probleem als je als aannemer werkt!

Ik zie een losse garage, ideale homegym locatie :D

• #2.579
Yep, erg mooi ja, ben er ook erg geroos mee, grote tuin ook (20 x 10 achter en nog en stuk voor)

@EQ, Dat homegym idee, heeft inderdaad ook al voor door mijn hoofd gespeeld!

Terug
Naar boven