AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.781
Tsja, wat heb je aan mooi? een PR wilde ik zien.

Jij weet ook niet wat je wilt, eten of deadliften. :D

• #2.784
Wacht maar tot in combat mode ben!

Je hebt in ieder geval al een betere conditie en jouw lichaam weet nog wat rennen is dus je hebt sowieso al een voordeel voor Hoeksewaard.......:sad:

• #2.786
Typisch dat je nu al weer smoezen zit te verzinnen! :roflol:

Nee hoor, ik probeer jou een overdosis overmoed aan te praten door mezelf als underdog voor te doen. :D

jammer van die 270! Volgende keer minstens een uurtje ertussen laten! ;) Die 250 is overigens ook heel mooi..

Lekker toch. dat 2e hands voer in je bek bij de deadlift :D

Maar 250kg is idd al mooi, volgende keer wat eerder eten en dan lukt ie.

Laat je express je trainingen weg hier, om je strategie voor Landsmeer geheim te houden? :D

mooi training ondanks het herkauwen!

Chunk´s on holiday ?

Ik heb van bronnen vernomen dat hij op een geheime lokatie op trainingskamp zit om sterk voor Landsmeer en de Hoeksewaard voor de dag te komen. :D

Rusland!

• #2.796
Rakkers,

De twee weken off die ik jaarlijks inlas, is al een week eerder ingelast. Echt veel te druk met klussen op dit moment omdat ik van alles klaar moet maken voor onderaannemers die aan de slag moeten. Dagen van half 8 in de ochtend tot half twaalf in de avond zijn geen uitzondering. Of ik deze week al weer ga trainen weet ik nog niet. Maar ik ga wel weer hard aan de bak voor de wedstrijden. Ben wel wat afgevallen denk, maar dat komt allemaal wel weer goed in een paar weken.

Thnx en zeker weer tot snel!

Bouwvakvakantie, hoi.
Dus jij werkt in de vakantie 2 weken keihard zodat de anderen daarna weer een jaar vooruitkunnen tot de volgende bouwvak :D. en jij dan de rest van het jaar weer tijd hebt om te trainen.
Wat een beest!

ok Rakkerrr :) sucses ermee !

• #2.799
thnx stah.

Zo, maandag weer een eerste training(kje) gehad. Barst nu van de spierpijn.

rustig alles weer een beetje laten bewegen:

front squats
mp
deadlift
v handle pull down
dumbbell bench
push downs
hammer curls
up hill walk.

Maar goed, een gang naar de weegscheel deed mijn flink schrikken. Het klussen tezaam met de trainingspauze heeft mijn gewicht niet goed gedaan. Maar liefst 7 kg verloren in 3 weken. Ik weeg nu 108. Ik hoop dat het er weer snel aanzit.

@Jac, ik ga zo trainen in schiedam ca 10:30-11:00. Als je kan.....
We moeten nog wel minimaal twee keer afspreken daar om een beetje voor hoekse waard te oefenen.

greetz

Damn, 7 kg?

Najah, ga er inderdaad van uit dat dat er weer aan vliegt hoor nu. Gewoon weer lekker aan de bakken ijs en flink trainen :)

Kan me niet voorstellen dat dat veel anders is dan vocht dat je kwijt bent in zo'n periode.

Terug
Naar boven