MuscleMeat

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
Zoiets denk ik ook!

Thnx kerel! Tijd niet gezien hier trouwens (nou ben ik zelf ook ff weg geweest, maar goed)

Goed dat je weer eens getraind hebt! Die 7 kg zal idd veel vocht zijn, zit er zo weer bij!

Nu weer knallen ! :D

Tijd niet gezien hier trouwens (nou ben ik zelf ook ff weg geweest, maar goed)

Yuh, tijd met een hevige motivatie-dip gezeten door een slepende rug-blessure.
Maar laatste tijd ga ik wel weer met plezier richting de gym, dus zal wel weer meer vaste klant worden hier :D

Hoe staat je nieuwe casa er ondertussen bij?

Zo dat is knap balen van die 7kg :eek: maar waarschijnlijk zit het er zo weer aan!

Ik had graag met je gaan trainen maar ik lag om die tijd nog te slapen want ik had gisteren nachtdienst. (:eek: ja ik werk! :eek:)

Maar we moeten zeker nog even afspreken want ik heb de laatste tijd niks meer aan onderdelen gedaan.

Gaat hard met dat gewicht, maar ook mijn ervaring is dat je het meeste binnen 1-2 weken er weer aan hebt zitten.
Nu ben ik wel voor het eerst zwaarder als dat jij bent :D

• #2.807
Yuh, tijd met een hevige motivatie-dip gezeten door een slepende rug-blessure.
Maar laatste tijd ga ik wel weer met plezier richting de gym, dus zal wel weer meer vaste klant worden hier :D

Hoe staat je nieuwe casa er ondertussen bij?
K

Kerel, dat is wel klote, je was al een tijdjeaan het tobben. Een tijdje pauze doet soms wonderen. Hopelijk blijf je doorknallen nu.

Huis is een zooitje,maar we zijn weer aan het opbouwen nulangzamerhand.

Met het vrouwtje ook weer alles goed?

Zo dat is knap balen van die 7kg :eek: maar waarschijnlijk zit het er zo weer aan!

Ik had graag met je gaan trainen maar ik lag om die tijd nog te slapen want ik had gisteren nachtdienst. (:eek: ja ik werk! :eek:)

Maar we moeten zeker nog even afspreken want ik heb de laatste tijd niks meer aan onderdelen gedaan.

je werkt:eek:

goed bezig. ik zal je wel ff mijn nummer pm'en, dan kunnen we ff contact houden.

Training van vandaag:

farmers
70kg 120 m1 (easy)
100 kg 40 m1

biervaten race
6 xsprints 15m1 heen zonder vat,terug weer met.

log. rep out met 85 kg, clean en press
10 reps

stones
110kg
120 kg
130kg
142 kg PR
142 kg PR

Ik had niet verwacht dat ik na zo lang zo heerlijk kon trainen, met de stones was ik helemaal uitzinnig! Zo vaak getobt met die 142 en nu vloog die erop.

gr

Gaat goed met die strongmantrainingen, wordt nog moeilijk om je op farmers en boom te kloppen. :eek:
Nog wat extra aan mijn conditie doen voor die tijd maar ;)

Goed getraint ! mooie PRs :)

Damn, wat een training man! Het niet trainen heeft je goed gedaan :eek:

Nice Stones inderdaad :eek:

mooie PR's!!

Nette onderdelen training! Flinke farmers, boom en stones! Doe je nu mee aan C of B in Landsmeer?

Damn,

dat gaat hard vooruit op die onderdelen, man... :thumbup:

netjes, de vermoeiing eruit en de gains komen naar boven :)

• #2.816
Thnx gasten! Was er ook erg blij mee.

Gisteren in de gym, de gewichten langzaam weer wat opgevoerd:

full front squat
5 x 20
5 x 20
5 x 60
5 x 100
5 x 100

incline bench (med grip)
5 x 60
5 x 90
5 x 90
5 x 90

deadlift
5 x 70
5 x 120
2 x 170
2 x 220

high rep rope push downs
tate curls
face pulls.

Bedoeling is dat ik met die 220 wat herhalingen ga proberen te maken ivm Landsmeer.

nice deads :)

Lekker traininkje hoor!

Wat is je max. op DL ook alweer?
Iets van 250-260kg?
Dan zou je met 220kg 6 reps moeten kunnen doen.

• #2.820
max is 260, laatste serieuze training gefaald met 270 toen ik me prakkie opeens moest herkauwen.

6 x 220 ??? we zullen zien

thnx

Terug
Naar boven