AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

lekkere trainingen allemaal,ook met name je strong men training!

je full front sq lijkt wel erg zwak ivm je deadlift of had je bewust de intensiteit lager gehouden dan bij de deads?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.823
full front squat is iets waar ik erg aan werk de laatste tijd, ik back squat eigenlijk nauwelijks meer. PR is op de full fsq is 150 op dit moment, het is de bedoeling dat dit flink stijgt de komende tijd. Omdat ik drie weken niks gedaan heb en weining energie heb door het klussen doe ik rustig aan de trainingen opbouwen, rustige front squats en dus ook rustige deads.

Dinsdag nog een training gedaan, geen idee meer wat.

Training van gisteren, ook weer gewichten langzaam wat laten stijgen.

full front squat

5 x 20
5 x 20
5 x 60
5 x 90
5 x 110
1 x 130
1 x 140

MP
5 x 60
5 x 70
3 x 80
3 x 80
10 x 60

powerclean
5 x 20
8 x 60
8 x 80
8 x 80

pure incline cable flyes
4 x 8

hammer curls
4 x 8

Mwah, voor het eerst weer een beetje energie om wat te trainen, ik denk dat me afvallen nog een wat mentale klapper is. Komt goed.

Dat zal best wel dat die verloren kilo's er mentaal inhakken. Ik ben zelf ook 3kg afgevallen in mijn vakantie en je voelt je toch slapper ook al is het waarschijnlijk onzin.

Impressive powerclean.

• #2.826
training gisteravond

deadlift
10 x 20
10 x 70
2 x 120
2 x 170
5 x 220 PR

very light backsquat as full as full can get
5 x 8 x 70

staande one hand dumbbell press
5 x 24
5 x 30
5 x 36
5 x 36

V handle pull down
seated calf raise

Doel vandaag was 5 x 220 dl, missie geslaagd.

Izze niiiiice!

grats man !! superb :thumb:

5x220 = very nice. Geen motivatie om nog even 1 eruit te grinden voor Powerblade?:p

zeer netjes!

• #2.831
Netjes man! Dat komt wel goed met jou de 8e!

• #2.833
Jij pakt ook wel zoiets tochzeker Jac. Je hebt laatst ook die 260 redelijk easy getilt.
Vergeet niet dat de eerste paar op de oefening waarschijnlijk toch wel richting de 20 reps gaan.

Dat mag ik toch zeker hopen dat ik dat pak maar ik durf er op dit moment geen uitspraken over te doen want ik ben met zoveel dingen tegelijk bezig en daarbij nog die nachtdiensten....daar ga ik me ook niet echt sterker van voelen moet ik zeggen (minder slaap en minder eten).

• #2.835
je werkt niet als ingenieur dan neem ik aan? Daar was je toch voor aangenomen?

je werkt niet als ingenieur dan neem ik aan? Daar was je toch voor aangenomen?

Nee, ik zit deze maand weer even bij mijn oude baas om weer een beetje in het werkritme te komen want anders is de overgang zo groot van alleen maar trainen naar een fulltime kantoorbaan. Daar ga ik overigens 3 september beginnen.

Nice! Volgende keer gewoon voor de 7 reps gaan! Haal je de 6 sowieso! ;)

• #2.838
onderdeel training gisteren

farmer
60 kg 40 m1
100 kg 62 m1 PR

log clean & press
3 x 60
3 x 90
0 x 100
0 x 100 huh ???
12 x 80 pr

biervaten race 65 kg
15 m1 parcourtje, heen met vat, terug weer zonder, dus 15 sprint met vat, 30 m1 zonder
6 x
(aardig uitputtend)

tire flips
8 x 300 kg

Log viel me tegen, sinds de vakantie nog geen max weight gepushed, denk dat het daar aan ligt.

gr

Mooie training allen die boomstam....wtf ???

Sorry dat ik niets heb laten horen maar ik moest dringend weg en ik had je telefoonnummer niet bij me dus ik kon je niet sms'en.

Ik ga wel volledig onvoorbereid naar de wedstrijd volgende week :( dus dat belooft wat.

• #2.840
Boomstam was k*t ja, heb gewoon al heel lang geen max gewichten boven het hoofd gehad en dan raak je het gevoel kwijt. Komt wel weer.

die biervaten daar ga je zo onwijs van naar de klote man, snap echt niet waarom eigenlijk, kan eigenlijk geen andere conclusie trekken als dat mijn eigen conditie ook nog met vakantie is. We zien het op de wedstrijd wel, dan kan je vergelijken met andere.

Wel jammer dat je nu niks heb kunnen voorbereiden. Je zou maandag en dinsdag nog kunnen gaan, dan ben ik er alleen niet ;)

Je neemt ook al wat mensen mee dan, ik krijg ook al wat mensen die komen kijken, in ieder geval me vriendin en twee schoonzussen, twee oude trainingsmaten van me die komen ook.

Ik heb er echt al bere zin in, vooral ook al in die pasta's van de ah :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven