- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)Geen 100kg boom kunnen tillen maar wel 12x80
Dan zit het conditioneel toch wat beter dan je zelf denkt.
Dat je van een laadrace helemaal naar de klote gaat is een vrij normaal fenomeen, alleen op een wedstrijd merk je dat minder gauw door de adrenaline.
Op een training lijkt alles zwaarder en moeilijker.
Ik heb ook geen ervaring met vrachtwagentrekken, natuurlijk ga ik er wel voor knokken om het te mogen doen.
(wat bezielt ons toch dat we zo verlangen naar pijn en uitputting)

Hehe ja lekker he.
Boom is gewoon vaag, zoals ik al eerder zei, moet vast weer beetje wennen aan gewicht. 12 x 80 was wel soort van breathing style als ik het zo mag noemen. Neergooien, twee tellen adem halen, oppakken en weer opnieuw. Bij 10 wilde ik stoppen, ik liep al terug naar de bank om te zitten, weer omgedraaid en heb er nog twee uitgepompt![]()

)Gisteren wedstrijd: sterkste man van de hoekse waard:
log: houten boom van 82 kg
Ik kwam niet verder dan 4 reps
timbers 70 kg
105 m1
biervaten race, 6 biervaten over een afstand van 20 m1 (65 kg)
1 minuut 55 sec (dacht ik)
auto lift en hold 200 kg
53 sec
wheelflip 250 kg op tijd 8 flips
30 sec
truck pull 10 ton
8 meter zoveel
Behoorlijk gemengde gevoelens. Allereerst een erg leuke dag gehad, dat is toch een van de voornaamste dingen.
Maat wat een verschil zit er in het trainen en op een wedstrijd. Dat verschil in materiaal doet een hoop, tezamen met de wedstrijdspanning, waar ik best wel een beetje last van had. Zo had ik laatst op training met de log nog 12 reps gemaakt en loopte ik easy 120 m1 met de timbers. Maar goed die resultaten tellen natuurlijk niet. Ik weet in ieder geval wel dat ik met een volgende truck pull andere schoenen aan moet doen, want hier had ik echt 0,0 grip mee.
het ging toch lekker chunky,ik denk dat je evengoed 7 of 8e bent geworden?!