Fitness Seller

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.881
Goed voorbereid in ieder geval met deads, farmers en stones!

• #2.883
wedstrijd 8 september, Sterkste man van Landsmeer

deadlift 250 kg

3 reps

boomstam

90 kg +, 100 kg +, 110 kg -

farmers 100 kg

55 m1 nogwat

vrachtwagen trekken 10.000 kg

27 sec

stones, 100/110/120/140/160

gestrand bij 160

Super leuke wedstijd gehad, erg motiverend met die sterke gasten om je heen, zelf erg tevreden over me prestatie. Bedankt ook nog aan iedereen die er was voor het aanmoedigen! Leuk ook een hoop mensen eens in real-life gezien te hebben.

nette prestatie chunky!

Idd zeer netjes!

3 reps!

Nice performance.. :thumbs:

hey kerel je ging goed man!!:)
gefeli met je behaald e resultaten!!:D

Wat ben je toch ook een beest hè!

wedstrijd 8 september, Sterkste man van Landsmeer

deadlift 250 kg

3 reps

boomstam

90 kg +, 100 kg +, 110 kg -

farmers 100 kg

55 m1 nogwat

vrachtwagen trekken 10.000 kg

27 sec

stones, 100/110/120/140/160

gestrand bij 160

Super leuke wedstijd gehad, erg motiverend met die sterke gasten om je heen, zelf erg tevreden over me prestatie. Bedankt ook nog aan iedereen die er was voor het aanmoedigen! Leuk ook een hoop mensen eens in real-life gezien te hebben.

lekkere training chunky!

• #2.890
training ???

mooi gedaan chunky!!! 3X250 is echt crazy :D

Heel nice, welke plaats ?

• #2.893
gedeeld vijfde dacht ik (in ieder geval vijfde).

Bedankt allen, maar vergeet niet hoe groot het verschil is met de eerste drie.

gefeliciteerd :) Mooi prestatie!

• #2.895
Thnx kerel!

250 is iig niet slecht ;)
congrats

super prestatie kerel! Je mag trots zijn op een 5de plek tussen die sterke gasten!

• #2.900
Zo, tijd om een plan te trekken...

Bedoeling is toch eigenlijk wel om volgend jaar weer wat wedstrijden mee te pakken, want ik heb het (zeker de laatste) erg naar mijn zin gehad. Maar om wat beter uit de verf te kunnen komen zal er hard getraind moeten worden, een van de leukere dingen uiteraard.

Ik heb een aantal flink zwakke punten, waaronder mijn schouders na de blessure, massa en overall strength. Samengevat is het dus niet veel.

Vandaar dat ik nu de eerste tijd vooral ga richten op het terugpakken van mijn massa en daar nu eens eindelijk wat kilo's aan te plakken, 120 is wel het minimale streven. Dit ga ik bereiken door iets meer op massa te trainen en ongeevenaard veel te vreten, iets waar ik toch al niet vies van ben.

Daarnaast hoop ik flinke vooruitgang te gaan boeken op de front squat, overhead press en deadlift!

Ik zal proberen tussendoor onderdelen te blijven trainen, maar dat zal wat aanpassingen vergen, daar we problemen hebben met een plaats om te trainen.

Beware to witness some serious growth!

Terug
Naar boven