Fitness Seller

chunky's trainingslog

Je hebt toch een hele goede wedstrijd gedraaid? Vergeet niet dat het je eerste was he!

Ach man was een leuke wedstrijd...je bent een ervaring rijker op naar de volgende!

Je hebt toch je best gedaan!
Ik heb bij de boom ook geleerd dat je je niet moet richten op datgene wat je in de gym presteert met een andere boom.
Omdat ik me bij de boom veel te veel focuste op die 10-12 reps die ik in mijn hoofd had ging ik veel te wild van start en dacht niet na en verprutste dit onderdeel gewoon.
Maar je zult je aan moeten passen aan de omstandigheden en je goed concentreren op het onderdeel.

En leren de mentale druk in agressie om te zetten, bepaalde onderdelen zoals timbers zitten gewoon heel erg tussen de oortjes.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.864
Precies tom!

gisteren maar weer naar de gym gegaan, doel was vooral de deadlift, 250 kg voelen voor de wedstrijd in landsmeer, het gewicht voor de deadlift is namelijk verhoogd van 220 naar 250, aangezien ik de laatste tijd steeds alleen op de 220 voor reps heb getraind, heb ik al heel lang niks zwaarders als 220 beetgehad.

deadlift
10 x 20
5 x 70
2 x 120
1 x 170
1 x 220
2 x 250 PR!

bench met doubled light bands
5 x 20
5 x 20
5 x 40
5 x 40
5 x 50
5 x 50

incline dumbbell press (log grip)
8 x 32
8 x 36
8 x 36
8 x 36

side raise strict met 22 kg
4 x 8

face pulls
4 x 10 reps

Viel toch niet tegen!

Missie geslaagd zou ik zo zeggen!!!

zeker lekker die deadlift!

goed getraint man, succes met je wedstrijd !

hehehe netjes !

Netjes je deadlift.
Sta je zeker niet met lege handen op dat onderdeel.

• #2.870
gisteren onderdelen

farmers
60 kg beetje opwarmen
100 kg, ca 65 m1 PR

log
60 kg paar keer
90 kg
100 kg
110 kg net niet

stones
100-110-120-140-160
twee keer gestrand bij de 160

Lekkere training wel.

Nice Farmers ! Ik zie je nog de allereertse keer bij JP zo'n 30 meter lopen....

dikke training hoor

• #2.873
Nice Farmers ! Ik zie je nog de allereertse keer bij JP zo'n 30 meter lopen....

Het wordt dan ook hoogtijd dat je nogeens langskomt natuurlijk!
Alhoewel, gister zal waarschijnlijk de laatste keer zijn geweest dat we in Schiedam getraind hebben, we moeten weg daar, maar dat wist je al toch.

@maurice, thnx.

Yep dat wist ik van Jan, en waar nu ?

• #2.875
Geen idee. Jan neemt de spullen die van hem zijn in ieder geval mee naar huis....

Naast mijn garage zijn er nog 2 garages te huur...kwaop slag ideaal en trainen kan op de parkeer plaats ervoor (die is groot genoeg) enige probleem is het weer...

Nice farmers en flinke deadlift!

Thnx man, ik heb echt zelf nog geen idee hoeveelste ik geworden ben. Ik ging het vragen, maar toen hadden ze net de computer uitgezet zei hij ?

Jij ging ook lekker hoor, iedere keer een peuk na elk onderdeel! Haha, iedereen stond naar zuurstof te smakken en jij naar een peuk :D

ja dat is echt een slechte gewoonte en breekt me ook op bij wedstrijden,maar ik kan je melden dat ik gestopt ben want ik ging bij die bier fusten echt 3 keer dood!!!!

lekkere strongmen training en gefeliciteerd met je deadlift PR!!!!

Terug
Naar boven