XXL Nutrition

chunky's trainingslog

Go for it big guy!;)

goed plan kerel!

Gezien je lengte mag je idd best 120 kg wegen, dat lijkt me geen probleem. Succes iig!!

*burp* eet smakelijk!

dat gaat je zeker allemaal lukken!!!!!!

Ik ben benieuwd!

Dude op hoeksewaard stond je gewicht op 115kg en landsmeer op 100kg...hoe zwaar ben je nu?
En ga voor de 130kg doe ik ook(zit nu op 128kg) bij onze lengte moet je wel minimaal 130kg wegen!

Mooi Plan Chunk ! Hoe wil je gainen ? Ik begreep datje moeite hebt met aankomen ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.908
Dude op hoeksewaard stond je gewicht op 115kg en landsmeer op 100kg...hoe zwaar ben je nu?
En ga voor de 130kg doe ik ook(zit nu op 128kg) bij onze lengte moet je wel minimaal 130kg wegen!

Kerel, Zowel in de hoekse waard als in Landsmeer stond ik op ongeveer 112 kg.
Ten tijde van het opgeven (hoekse waard) stond ik op 115. Als je dit log ietwat gevolgd heb, dan heb je kunnen lezen dat ik in de vakantie 7 kg afgevallen was. Daar is dus alweer het een en ander van terug.

Ik heb er niet veel aan, gewoon 130 te wegen, behalve als dat kwalitatieve massa is.

'Big isn't strong, strong is strong!'

@ Stah,
aankomen is inderdaad het laatste jaar erg lastig geweest, ik ga daarom een korte periode wat teruggraven in mijn BB roots om wat massa te gaan winnen.

Thnx guys!

Het zal vast wel ergens vermeld staan, maar hoe lang ben je eigenlijk?

• #2.910
net geen 1.95 denk ik.

Ow, dan is 120 idd al een degelijk gewicht!

• #2.912
yep, anders ben je gewoon te ´iel´.

yep, anders ben je gewoon te ´iel´.

Ik heb je naast mij zien staan en je bent idd ruim 1m90. Niet beledigend bedoeld, maar ik had je zo op het oog geen 112 kg geschat. Dat komt natuurlijk door je lengte, dus 120-130 mag je best hebben, maar wel kwalitatieve massa uiteraard. Aan spek heb je ook niet veel. Succes met eten!

• #2.914
Ben veel afgevallen laatste tijd, komt allemaal wel weer.

Huisje is klaar nu?

• #2.916
Ha, nee man.

We zijn nu aan het stukadoren, dit weekend het plafond doen. Keuken moet nog geplaatst worden, vloer nog gelegd, wc tegelen, alles afwerken en schilderen..

en dan de garage nog..

Nog minimaal tot het eind van het jaar werk.

Doe je datallemaal zelf ? want dan zal er van echt aankomen wel niet veel terecht komen..

• #2.918
Doe bijna alles zelf ja, alleen voor stucen heb ik hulp.

Aankomen is regelmaat van belang, dat heb ik nu ik werk weer. Eet nu wel weer ca 8 maatltijden per dag. Dat was in de vakantie wel anders.

Ach, first things first!

Kerel, Zowel in de hoekse waard als in Landsmeer stond ik op ongeveer 112 kg.
Ten tijde van het opgeven (hoekse waard) stond ik op 115. Als je dit log ietwat gevolgd heb, dan heb je kunnen lezen dat ik in de vakantie 7 kg afgevallen was. Daar is dus alweer het een en ander van terug.

Ik heb er niet veel aan, gewoon 130 te wegen, behalve als dat kwalitatieve massa is.

'Big isn't strong, strong is strong!'

@ Stah,
aankomen is inderdaad het laatste jaar erg lastig geweest, ik ga daarom een korte periode wat teruggraven in mijn BB roots om wat massa te gaan winnen.

Thnx guys!

Was niet aanvallend bedoeld en ik weet dat je wat was afgevallen. Maar bij de uitslagen van landsmeer staat dat je 100kg weegt ... vandaar en 130kg bij 16% noem ik redelijke kwaliteit massa. Maar dat is voor iedereen net even anders!

Gewicht is een goede zaak, want idd zie jij er bij 112kg niet massief uit.
Dus 130kg goede massa is zeker een goed streven, voor mij is dat streven 120-125kg bij 183cm.

Al dat verbouwen is natuurlijk nog een belastende factor op je groei, als dat voorbij is zal het ook wel makkelijker gaan. (ik doe het tegenwoordig ook lekker rustig bij mijn baas, rennen en jagen levert me toch niks meer op, maar rustig aandoen wel, kilo's namelijk :D)

Terug
Naar boven