- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar ik kan nu wel lekker deadliften thuis
!
vervelend man, hopelijk is het zo over! ik heb gisteren hier achter mijn huis uit een speeltuintje 2 rubberen tegels uitgegraven (vanacht) en meegenomen maar die dingen wogen per stuk wel 20kg ofzo! moest een pokke eind lopen met die dingen en nu voel ik het ook in mn onderrugmaar ik kan nu wel lekker deadliften thuis
!

Chunky zei:Thnx alle, zonder riem was gewoon om de oefening zonder riem te doen, ik ging ook niet zo zwaar....
Gister bij de chiro geweest, me vermoedens waren juist, der stond het een en ander gekanteld, dat heeft ie allemaal terug gedouwd. Donderdag moet ik nog een keer. Was niks ernstigs, soort van overstrekt. Mocht deze week niet squatten en deadlliften zei hij.
's avonds wat cardio gedaan
15 min cross trainer
15 min fiets
wat dumbbell curls (tsja)

Gister bij de chiro geweest, me vermoedens waren juist, der stond het een en ander gekanteld, dat heeft ie allemaal terug gedouwd. Donderdag moet ik nog een keer. Was niks ernstigs, soort van overstrekt. Mocht deze week niet squatten en deadlliften zei hij.
's avonds wat cardio gedaan
15 min cross trainer
15 min fiets
wat dumbbell curls (tsja)

Ga jij na een behandeling altijd gelijk weer vol aan de bak?
Ben jij er trouwens voor verzekerd, die chiro behandelingen?
Ja, geen enkel probleem ! Ik ga gemiddeld zo'n 4 keer per jaar !
En ja gewoon 100 % verzekerd !