AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

Genoeg stretch en decompressions doen de komende dagen. Wellicht bevordert dat het herstel! Beterschap!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.942
Thnx alle, zonder riem was gewoon om de oefening zonder riem te doen, ik ging ook niet zo zwaar....

sterkte met je herstel,heb ook wel eens blessure gehad met deadliften in mn rug.het is ook echt een oefening waar je kwa fokus zo bij moet zijn er spelen trouwens zoveel factoren mee en je kan het wel makkelijk hebben maar het is toch 200 kg!!!

vervelend man, hopelijk is het zo over! ik heb gisteren hier achter mijn huis uit een speeltuintje 2 rubberen tegels uitgegraven (vanacht) en meegenomen maar die dingen wogen per stuk wel 20kg ofzo! moest een pokke eind lopen met die dingen en nu voel ik het ook in mn onderrug :o maar ik kan nu wel lekker deadliften thuis :D!

• #2.945
gij zult niet stelen! :D

Vanmiddag een afspraakje met de chiropractor gemaakt, wil de boel toch ff laten checken.
rug doet totaal geen pijn, maar het krachtsgevoel is wat weg. Archen kan ik ook niet.
We zien wel, gaat iedere dag beter, dus niets ernstigs in ieder geval.

vervelend man, hopelijk is het zo over! ik heb gisteren hier achter mijn huis uit een speeltuintje 2 rubberen tegels uitgegraven (vanacht) en meegenomen maar die dingen wogen per stuk wel 20kg ofzo! moest een pokke eind lopen met die dingen en nu voel ik het ook in mn onderrug :o maar ik kan nu wel lekker deadliften thuis :D!

Foei!
Nu breken die arme kindertjes hun botjes als ze uit de schommel vliegen :D

Chunky zei:
Thnx alle, zonder riem was gewoon om de oefening zonder riem te doen, ik ging ook niet zo zwaar....

Ik ben ook al gauw geneigd om zwaar te gaan zonder riem, laatst deed ik nog 230 zonder, maar je wordt wel sneller gestraft als je net een verkeerde beweging maakt.
Hoop dat het in ieder geval snel goed is weer.

• #2.947
Gister bij de chiro geweest, me vermoedens waren juist, der stond het een en ander gekanteld, dat heeft ie allemaal terug gedouwd. Donderdag moet ik nog een keer. Was niks ernstigs, soort van overstrekt. Mocht deze week niet squatten en deadlliften zei hij.

's avonds wat cardio gedaan

15 min cross trainer
15 min fiets

wat dumbbell curls (tsja)

Laatst bewerkt:
goed dat je naar de chiro bent gegaan :thumb: over een weekje of 2-3 kun je weer bijna voor 100% knallen !

gij zult niet stelen.. maar anders kan ik niet deadliften in mn tuin dus het was voor een goed doel ;)

goed dat je bij die soort van dokter ben geweest man! ik ben laatst bij een masseur geweest en die zetten ook ff een paar dingen recht weer in mn rug wat heerlijk kraakte!

Gister bij de chiro geweest, me vermoedens waren juist, der stond het een en ander gekanteld, dat heeft ie allemaal terug gedouwd. Donderdag moet ik nog een keer. Was niks ernstigs, soort van overstrekt. Mocht deze week niet squatten en deadlliften zei hij.

15 min cross trainer
15 min fiets

Je moet toch wat he! :D

Dat kraken heeft meestal nogal vrij vlug resultaat, heb dat ook eens nodig gehad, zo'n 16 jaar terug, een foute beweging met 2 kg in je handen kan al genoeg zijn.
Maar in 2 weken kun je weer voluit trainen.

Goede berichten dat het niets ernstigs is!

goed dat je ff bent geweest,nu heb je zekerheid en met een week of 2 kan je weer knallen!!!

je moet ook nooit zwaar deadliften dat is niet goed voor je rug!
je moet de oefening licht en gecontroleerd doen met lichte dumbbells en altijd een riem gebruiken om je rug te beschermen!
zwaar deadliften is zeer gevaarlijk!

bla bla bla bla bla

slap geouwehoer natuurlijk!

lekker deadliften tot je er bij neervalt zonder riem!
klote dat als t bij deadlift verkeerd gaat t meestal ook goed verkeerd gaat maja das t risico van t vak he!

spoedig herstel toegewenst en dat je maar snel weer kan knalle man :thumbs:

opgeven is verliezen!!!!

• #2.954
thnx gasten!

15 min cross trainer
15 min fiets

Chiro rulez, ben een grootverbruiker :D

• #2.956
Ga jij na een behandeling altijd gelijk weer vol aan de bak?

Ben jij er trouwens voor verzekerd, die chiro behandelingen?

beterschap kerel! :(

• #2.959
  • #2.960
Gisteren weer naar de chiro geweest, stond nogsteeds niet 100%, moet dus volgende week nog een keer. Gaat wel al weer super, geen krachtsverlies meer met bukken, 0,0 'pijn'. volgende week weer rustig wat met gewichten trainen, nog niet squatten en deadliften.
Diagnose: si gewricht staat gekanteld en wervelkolom staat onder erg naar buiten gericht, kon dus niet archen. Kolom is van het deadliften gekomen, si gewricht stond waarschijnlijk al langere tijd niet goed. In ieder geval is het niets om je ongerust over te maken en duwt die knakker het allemaal netjes op zijn plaats.

Gisteren wat met de coc's gespeeld, ging onverwachts nog lekker eigenlijk.

wat opwarmwerk gedaan
met rechts vlekkeloos setjes van 10 reps met de *2
met links to 8 reps met *2

Paar attempts met de *3, met rechts tot 3-4 mm dicht. Weinig kracht verloren hierop.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven