XXL Nutrition

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.921
Vrijdag een 'heerlijke' bb-minded borst biceps training gehad. Na sinds de kerst geen borst meer te hebben getraind, resulsteerde dat in een nog voelbare kinky spierpijn.

oefeningen:

flat bench
incline dumbbell bench
close grip incline
pure incline cable flyes

dumbbell curls
barbell curls
cable curls
all for the girlzz baby!

• #2.922
gisteren

full front squat
10 x 20
5 x 60
5 x 90
5 x 110
5 x 110
5 x 110

full olympic squat
10 x 110
10 x 110
10 x 110
10 x 110

glute ham raises
4 x 5 reps (light band assisted)

seated calf raises
4 x 12 reps

dumbbell shrugs
4 x 12 reps

up right rows
4 x 8 reps

front squats gingen alweer lekker, komt allemaal erg snel weer terug. back squats blijft een waardeloze oefening.

Waarom vind je back squats niks?

• #2.924
Kweenie, van alle oefeningen die er ook maar zijn, is er 1 waar ik echt een bloedhekel aan heb en dat is de back squat. Doe tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar front squats.

Lekker volume op die squats :)

Begrijp het ergens wel hoor Chunks, nu ik veel meer fronts doe vind ik ze ook steeds lekkerder ten opzichte van back squat. Gewoon afwisselen, maar beide blijven doen.

Af en toe bb-en mag hoor! Kan ook resulteren in onverwachte resultaten om eens fly's te doen.

• #2.927
Zo hehe, gister eindelijk weer kunnen trainen, woensdag had me schoonzusje haar rijbewijs gehaald, dus toen was het tijd voor gebak!

training gisteren:

stricte mp
12 x 50
10 x 60
8 x 70
5 x 80
1 x 90
4 x 80
6 x 70
10 x 50

staande one arm dumbbell press
3 x 5 x 36

dumbbell side raise
8 x 22
8 x 24
8 x 28

face pulls
4 x 10 reps

barbell front raise
8 x 20
8 x 30
8 x 40

hanging leg raise
3 x 15 reps

staande cable crunch
3 x 15 reps

Lekkere training, gewichten voor de schouders komen langzaam terug, kan vooral merken dat me triceps het af laten weten door het halfzachte press beleid het (bijna) afgelopen jaar.

Flinke gewichten hoor, gaat lekker kerel!

nette training kerel!

Sterke kerel ben jij!

Behoorlijk volume voor alleen schouders, pas op dat je ze niet weer overbelast.

• #2.933
Tis vooral met bankdrukken geweest wat me schouder toen verpest heeft.
Het loopt nu zo achter, dat ik wel moet knallen. Ken me lichaam genoeg om te weten wanneer ik te ver ga denk ik. En dat is met deze p*ssy weights echt het geval nog niet.

thnx iig.

Ik bedoel kwa totaal volume is het niet al te gek alleen ik heb het nu zelf opgedeeld, namelijk traps en achterkant schouders meestal bij rug. Voorkant en zijkant bij Borst en soms zelfs mp helemaal apart. Geeft de schouders vaak net even meer rust maar wel een groot volume.

• #2.935
Ik train nu ff met een split tijdelijk, schouders alleen met buik, waar minimaal twee dagen tussen zitten met andere press oefeningen, traps train ik bij benen mee.

Allemaal om weer even op oude gewoontes terug te komen, op deze manier heb ik jaren goede massa kunnen winnen, vandaar dat ik daar ff op terug val, zodra ik de draad opgepakt hebt, ga ik terug naar full body of wat meer upper lower gericht schema over.

Nette Front Squat.

Die MP gaat in ieder geval weer de goede kant op!

• #2.938
training gisteren

deadlift (no belt)
10 x 20
8 x 70
8 x 120
8 x 160
3 x 200 ... toen knapte der iets ? gelijk gestopt

v handle pull down
4 x 8 reps

high pulley one hand row
4 x 8 reps

chins, laddertje tot 4
1,2,3,4
1,2,3
1,2
1

floor extensions
8 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 50
8 x 50

tate press (liggend)
8 x 16
8 x 20
8 x 22
8 x 24

high rep rope pushdowns
4 x 20 reps

dikke K*t, ging iets niet goed in het ruggetje bij de deads, voel het nu nogsteeds behoorlijk en me onderrug is zo stijf als een odol. Kon na de deads nog maar nauwelijks de schijven opruimen. De T-bars en de pendlays die ik gepland had staan gingen dus ook mooi niet door. Hoop dat het snel weg trekt.

Zeker hopen dat het snel weggaat! Sterkte met herstel?

Vanwaar zonder band/riem, of doe je dat altijd?

Waarom DL zonder riem? Maar dat is natuurlijk achteraf praten.

Dat is mooi k*t van je rug man! Nou maar hopen dat het niets ernstigs is en dat het snel overgaat.

Terug
Naar boven