XXL Nutrition

chunky's trainingslog

lekkere training en nice pr's!!

hehe..jammer van die 140 maar de volgende keer heb je m!

Shit van die 140, maar toch een mooie 522 totaal voor het einde van het jaar.
Want met DL zit je nog goed voor op me (ik moest me schamen :sob: )

• Topic Starter Topic Starter
thnx alle, eey blade wel goed optellen he, het is 525!

Tsja ik ben er toch ook best tevreden, gezien ik nu voor het eerst (in 6 jaar) gemaxed heb en dit na die 6 jaar bb training. Ik weet zeker dat wanneer ik in de 6 jaar wat meer voor kracht had getraind dat het dan heel anders had uitgepakt, maar ja dat telt natuurlijk niet.
Ik hoop die 525 in het nieuwe jaar flink omhoog te schroeven en wat we dan verder doen zien we wel.

Nog twee uurtjes en dan ga ik lekker op vakantie! voorlopig bevalt die rust me wel: bier, oliebollen, gefrituurde shit, nieuwjaarsworst, erwtensoep, lekker smikkelen dus.

eej makkers, tabbee! tot snel

HEHE amuseer je nog chunky, mooi pr ;)

Zo mensen daar ben ik dan eindelijk terug in mijn eigen log!
De bedoeling was 9 januari al een training te posten, maar ik werd plots ziek 's avonds.

Gister upper body getraind, na 10 dagen rust.

bench

20 x 20
5 x 70
5 x 100
4 x 5 x 110 (vrij easy, gelukkig)

dumbbell shoulder press (palmen naar voren)

5 x 24
5 x 32
5 x 40
4 x 4 x 40 (was eigenlijk te zwaar deze keer)

BOR
10 x 20
5 x 70
5 x 110
5 x 120 (net niet soepel deze keer, ligt aan de grip)
3 x 5 x 110

high cable face pulls

5 x 5 x lekker gewichtje (niet zo interessant met al die katrollen)

lying tricep extension

10 x 20
5 x 40
5 x 5 x 60 (zo dat was zwaar, tis wel gelukt maar kan goed merken dat ik deze oefening al tijden niet meer gedaan heb.)

crunches op de hyper

3 x 40 stuks

Zo dat was de eerste training weer, heerlijk gevoel, had ik gemist.

gr

Welko terug maatje! Training ziet er lekker uit. Jammer, dat je ziek geworden bent maandag, maar ik zie, dat het je prestaties niet heeft beïnvloed.:D

nee dat valt gelukkig wel mee, lekker op half 7 onder de wol gegaan en 's ochtends weer fit opgestaan.

thnx makker.

Geen kracht verloren zo te zien, doe je goed :thumbs:

sterk!!!!! ziet er goed uit lekkah lekkah

toch netjes hoor, goede training.

ben benieuwd wat er nog gaat komen

nette training!

Nice BOR's!!

geen kracht verloren dus positief!

Goed om te horen dat je weer beter bent!

Zo vandaag lower body gepakt, deze training voor het eerst box squats geprobeerd, man man man, dit is echt een heerlijke oefening, nog nooit eerder heb ik een been oefening gedaan die ik leuk of lekker vond, dit is dé oefening mensen, echt lekker.

Ik ben alleen niet in het bezit van een box (en de gym ook niet), dus ik heb een bankje gebruikt, wanneer ik zit is dit precies op paralel, of dit goed is ofdat ik beter lager of hoger kan gaan zitten zou ik graag van iemand vernemen.

box squat (met bankje)

20 x 20
5 x 70
5 x 5 x 120 (jammie jammie, kan zwaarder, maar dit is dus de eerste keer)

front squat

10 x 20
5 x 40
5 x 60 (ik merd dat de techniek nu goed zit)
4 x 5 x 80 (easy)

deadlift (speed!!!!!)

10 x 20
8 x 70
8 x 2 x 120 (super speed) max is 230

hyper extensions
6 x 12 x bw

staande calf raise op de smith

10 x 20
5 x 70
5 x 120
3 x 5 x 150

Klaar...

oooh wat lekker voelen die benen aan....box squat> love at first touch.

gr

Lekker bezig maatje! Keep it up!:D

heb net nog eens even die foto's van je bekeken vind het erg goed hoor voor een natural!!! zoals ik het op de foto zie lijkt me jouw zwakke punt je benen. Wel een enorm imposant mooi bovenlichaam. hoop ook nog wat rug foto's van je te kunnen zien, maar voorals nog...massief!! een behoorlijk beest zo met die lengte

Mijn benen gaan heel hard vooruit!

vanaf de zijkant zie je nu al de sweep er goed inkomen en vanaf de voorkant zijn de medialis en de lateralis al duidelijk kenbaar. Het komt dus helemaal goed. Alleen heb ik in me nieuwe gym nog niet echt de vrijheid voor wat foto's dus ik hoop dit wel over een tijdje weer eens ergens te kunnen doen.
Het is jammer dat op de foto in de gallerij mijn benen zo staan, de foto vertekend heel erg. Rug is wel oke inderdaad, op foto's vanaf de zijkant is de dikte goed te zien, dit vind ik zelf dan ook erg gaaf.

Trouwens over een beest met die lengte: heb je ons aller maatje mighty wel eens bekeken? Dat is mij, plus nog eens 7 kilo! WOW.

thnx!

Hehe, die speeddeads van jou , moet ik nog zien te maxen op de normale DL.:D Goede LB-training iig, maar over die boxsquat, ik geloof dat een bankje te hoog is. Maar de andere heren weten daar vast meer over.

Terug
Naar boven