chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Ja ik vind het een leuke manier van trainen. Dit is de 2e keer dat ik het doe, maar nu toch iets beter georganiseerd (qua volgorde, variatie en keuze v.d. oefeningen). Ik ben wel sterker geworden en heb het idee dat ik ook wat spiermassa heb aangezet de afgelopen 4-5 weken.
Alleen ik doe nu (voorlopig) nog alleen maar UB vanwege Taekwondo.
Maak je nu nog krachtgains? of ben je 'gewoon' aan het trainen om vervolgens een ander methode uit te proberen?
Nou, in verband met een fikse verbouwing, had ik niet meer de tijd om voldoende te trainen en ben ik terug gestapt naar 3 maal in de week trainen. Het lukte toen niet meer om UB/LB om de door mij gewenste manier in te delen. Toen ben ik naar 3 x in de week Full body gegaan. Dit beviel eigenlijk best wel goed, maar dit was 3 x in de week knallen op vooral squats, door de weinige rust (verbouwing) was mijn herstel klote en wist ik dit na ongeveer een jaar niet meer vol te houden, in ieder geval vooruitgang. Nu ben ik terug gestapt naar mijn oude liefde (split), alleen dat maar voor 3 x in de week. Hoofdzakelijk om weer wat spiermassa op te bouwen, het idee hierachter was dat als ik eerst massa opbouw, ik deze massa later weer kan gebruiken om kracht op te bouwen.
Inmiddels ben ik in ca twee maanden ongeveer drie kilo aangekomen, dus in principe gaat het wel lekker.
Ik twijfel zelfs of het verstandig is om na de verbouwing weer over te stappen naar 4 x trainen. Als de agenda het toelaat ga ik weer onderdelen trainen en dan wordt dat waarschijnlijk training 4.

, of ben je daar nog te druk voor?