Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ff gekeken. Hehe 97gr,66grchunky zei:voor degene die geinteresseerd zijn, dit is mijn voedingsschema op dit moment:
http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=6344
)
Pleur er 200 gram groenten doorheen. Wokken, lekker wokken.
Ik zie het hier vaker voorbij komen, vind ik echt veel te veel. Ik persoonlijk vind de helft daarvan al veel.WuLee zei:Ik heb ook ef naar je voeding gekeken en ik zou een aantal dingen anders doen: ( maar jij bent mij niet en ik jou niet)
- Je zit wat laag in je eiwit(en wat hoog in je kh). Heb je daar een reden voor?
Dat heb ik express gedaan, zoals je kan zien heb ik naar mijn berekening zelfs nu nog een overwaarde aan eiwit, 2 gr/kg is meer als zat! zeker als dat per VVM is
- Bij je ontbijt zou ik een half bakje kwark toevoegen of wat whey in je havermout.
[I]Dan krijg ik dus 'teveel' eiwit binnen (voor in mijn persoonlijke eiwit behoeft test) teveel eiwit verlaagd (zoals je waarschijnlijk weet) je test levels en heeft verder geen enkele toegevoegde waarde. Verder is insuline op dit moment ('s ochtends, maar ander momenten ook) het meest anti catabool en volstaan koolhydraten dus, dat dit complexe kh zijn en dus een langzame steiging tot gevolg heeft geeft niet voor mij, dit zijn slecht kleine puntjes en wil niet gaan mierenken, wil je dit wel dan zou je 's ochtends voor dextrose kunnen kiezen.[/I]
- Maaltijd 4 lijkt me droog.Pleur er 200 gram groenten doorheen. Wokken, lekker wokken.
Er zitten een hoop meer groenten doorheen en ook saus (meestal woksaus van amoy, lekker hoor), maar ik heb geen flauw idee wat dat allemaal inhoudt qua voedingswaarde, plus dat de groenten zelf weinig toegevoegde waarde hebben, daarom staat het er niet bij
- Maaltijd van 15.00 uur is echt te klein. Doe ook daar een half bakje kwark bij ofsow en een appel.
1 Het je niks op dit moment van de dag aan zo'n sjit load aan eiwitten, wat moet je lichaam daar nu mee op dit tijdstip? Tegenwoordig eet ik 4 boterhammen met pindakaas om 3 uur, itt het voorbeeld.
- 90 gram dextrose.Ik zie het hier vaker voorbij komen, vind ik echt veel te veel. Ik persoonlijk vind de helft daarvan al veel.
0,4 gr/ kg lg, voor en na de training, ik doe het nu 1,5 maand en ik heb in 6 jaar tijd nog geen 'supplement' gebruikt wat beter werkt!
chunky zei:als er nog vragen zijn hoor ik het wel, maar ik heb dit voedingsschema dus uitdrukkelijk aangepast van het 'traditionele' 50/30/20 schema wat het eerst was. Nu dus aanzienlijk meer vet en kh. Tegenwoordig probeer ik nogmeer Kh door toevoeging van roggebrood! en meer rijstmaaltijden.
Mighty zei:Geod bezig makker! K*tgevoel is dat idd. Heb ik ook weleens gehad, wanneer mijn eelt een beetje bekneld zat. Beetje vaag gevoel, maja je gaat er niet dood aan.![]()