Fitness Seller

chunky's trainingslog

nek zijn van die sumo worstel oefeningen:D gewoon trapezius hard trainen dan krijg je ook een nek

Nice boxsquats!

• Topic Starter Topic Starter
we gaan niet zitten muggeziften hierzo he!
als je uitgaan van 33 g per boterham is een veelvoud daarvan natuurlijk geen rond getal.

die kleinere maaltijden zijn meer een tussendoortje!
om drie uur bijvoorbeeld ff lekker twee bammetjes met pindakaas weg smikkelen.

Iemand verder nog wat nuttigs te melden over oefeningen voor de nek?

Ik heb ook ef naar je voeding gekeken en ik zou een aantal dingen anders doen: ( maar jij bent mij niet en ik jou niet:rolleyes: )

- Je zit wat laag in je eiwit(en wat hoog in je kh). Heb je daar een reden voor?
- Bij je ontbijt zou ik een half bakje kwark toevoegen of wat whey in je havermout.
- Maaltijd 4 lijkt me droog.:D Pleur er 200 gram groenten doorheen. Wokken, lekker wokken.
- Maaltijd van 15.00 uur is echt te klein. Doe ook daar een half bakje kwark bij ofsow en een appel.
- 90 gram dextrose.:eek: Ik zie het hier vaker voorbij komen, vind ik echt veel te veel. Ik persoonlijk vind de helft daarvan al veel.

WuLee zei:
Ik heb ook ef naar je voeding gekeken en ik zou een aantal dingen anders doen: ( maar jij bent mij niet en ik jou niet:rolleyes: )

- Je zit wat laag in je eiwit(en wat hoog in je kh). Heb je daar een reden voor?

Dat heb ik express gedaan, zoals je kan zien heb ik naar mijn berekening zelfs nu nog een overwaarde aan eiwit, 2 gr/kg is meer als zat! zeker als dat per VVM is
- Bij je ontbijt zou ik een half bakje kwark toevoegen of wat whey in je havermout.
[I]Dan krijg ik dus 'teveel' eiwit binnen (voor in mijn persoonlijke eiwit behoeft test) teveel eiwit verlaagd (zoals je waarschijnlijk weet) je test levels en heeft verder geen enkele toegevoegde waarde. Verder is insuline op dit moment ('s ochtends, maar ander momenten ook) het meest anti catabool en volstaan koolhydraten dus, dat dit complexe kh zijn en dus een langzame steiging tot gevolg heeft geeft niet voor mij, dit zijn slecht kleine puntjes en wil niet gaan mierenken, wil je dit wel dan zou je 's ochtends voor dextrose kunnen kiezen.[/I]
- Maaltijd 4 lijkt me droog.:D Pleur er 200 gram groenten doorheen. Wokken, lekker wokken.

Er zitten een hoop meer groenten doorheen en ook saus (meestal woksaus van amoy, lekker hoor), maar ik heb geen flauw idee wat dat allemaal inhoudt qua voedingswaarde, plus dat de groenten zelf weinig toegevoegde waarde hebben, daarom staat het er niet bij
- Maaltijd van 15.00 uur is echt te klein. Doe ook daar een half bakje kwark bij ofsow en een appel.

1 Het je niks op dit moment van de dag aan zo'n sjit load aan eiwitten, wat moet je lichaam daar nu mee op dit tijdstip? Tegenwoordig eet ik 4 boterhammen met pindakaas om 3 uur, itt het voorbeeld.

- 90 gram dextrose.:eek: Ik zie het hier vaker voorbij komen, vind ik echt veel te veel. Ik persoonlijk vind de helft daarvan al veel.

0,4 gr/ kg lg, voor en na de training, ik doe het nu 1,5 maand en ik heb in 6 jaar tijd nog geen 'supplement' gebruikt wat beter werkt!

als er nog vragen zijn hoor ik het wel, maar ik heb dit voedingsschema dus uitdrukkelijk aangepast van het 'traditionele' 50/30/20 schema wat het eerst was. Nu dus aanzienlijk meer vet en kh. Tegenwoordig probeer ik nogmeer Kh door toevoeging van roggebrood! en meer rijstmaaltijden.

Laatst bewerkt:
Jij gaat zeker 140 benchen, jouw 3 rm ligt niet eens meer zover van dat van mij (135kg)
Veel van die nekoefeningen bij wsb zijn vooral bij boksers en worstelaars populair.
Ze werken dan met een soort tuigje aan hun hoofd waar je schijven aan kunt hangen.
Zoals gezegd pak je met shrugs je achterste nekspieren al flink mee.
Mocht je in meer geintereseerd zijn;
http://www.exrx.net/Lists/ExList/NeckWt.html

bedankt!

chunky zei:
als er nog vragen zijn hoor ik het wel, maar ik heb dit voedingsschema dus uitdrukkelijk aangepast van het 'traditionele' 50/30/20 schema wat het eerst was. Nu dus aanzienlijk meer vet en kh. Tegenwoordig probeer ik nogmeer Kh door toevoeging van roggebrood! en meer rijstmaaltijden.

Thnx kerel! Duidelijke uitleg.:thumbs: Ik keek in eerste instantie ook naar je target en niet naar je totaal, geloof ik.

Vandaag dynamic squat day

paralel box squat

20 x 20 (opwarmen)
2 x 60
2 x 100
2 x 130 (te enthousiast, ik moet laag in gewicht blijven)
7 x 2 x 100

pronated rack pulls (vanaf net onder de knieen, dit is toch een deadlift van een verhoging?)
10 x 70
10 x 120
10 x 140 (Mega auw steek onder me eelt, wtf is dat)
10 x 140 (doorbijten, gewicht is easy, greep word zwaar)

pulley abs (knielend) met vol blok ca 50 kg (echt gewicht)

2 x 20 x

up right row
4 x 10 x 40

lekkere dynamic training.

gr

goede boxsquat.
Steek onder je eelt ?:D

ja was klote, de stang lag niet echt netjes voor me, dus ik pak em nogal wild beet om ff recht te leggen, echt een soort gevoel alsof het onderhuids los scheurt.

gr

Geod bezig makker! K*tgevoel is dat idd. Heb ik ook weleens gehad, wanneer mijn eelt een beetje bekneld zat. Beetje vaag gevoel, maja je gaat er niet dood aan.:D

Mighty zei:
Geod bezig makker! K*tgevoel is dat idd. Heb ik ook weleens gehad, wanneer mijn eelt een beetje bekneld zat. Beetje vaag gevoel, maja je gaat er niet dood aan.:D

Ooh gelukkig, ik schrok al.

Nice training! hehe.. en niet zo snel beginnen te gillen girly-boy!!:P gewoon doorbijten.. :D

zie dat aardig wat impressive gewichten kerel!

Zondag-Speed BP

Speed benches: 10 x 3 x 85

lying barbell extension

10 x 20
10 x 40
10 x 50
10 x 50 (dat ik dit in me bb tijd met 65 deed, hmmzzz, bijhouden kerel!)

BOR
10 x 20
10 x 100
10 x 110
10 x 110

Pushdowns

3 x 10 x 50

Barbell front raise

10 x 20
3 x 10 x 40

barbell curls (zeer strict uitgevoerd)

20 x 20
2 x 20 x 30 (burn baby burn!)

lekker hoor, zo'n dynamic dag!!! En dan zeker op de zondag ochtend.

Damn impressive BOR's kerel!

die bor zijn grappig 10x20 en dan 10x100:D. heb je het idee dat je triceps minder sterk worden???

Terug
Naar boven