thnx alle, jullie reacties doen me goed!
Vrijdag: Dynamic effort squat dag
speed low box front squad (mond vol)
10 x 20
2 x 50
8 x 2 x 70
puur voor de lol toen de 70 kg nog ff 5 x gecleaned.
speed deadlifts
2 x 70
5 x 2 x 120
abs
2 x 10 x hele blok ab crunch ROM (zo'n machine curl)
3 x 10 x hanging leg raise
up right row
10 x 20
5 x 50
5 x 3 x 70
10 x 50
Zo dat was best wel weer een lekkere training. Lichamelijk begin ik nu echt al wat te merken van het schema wat ik volg. Of het positief of negatief is weet ik nog niet. Uiteraard word ik vele malen sterker en in dit opzicht is het zeker positief. Maar mijn massa veranderd en daar ben ik nog niet helemaal uit, ik word in ieder geval harder en in dat opzicht lijk ik voor me gevoel massa te verliezen. Zo merk ik dat ik mijn broekriem een gaatje meer aan moet halen, de buik word een stuk strakker (wellicht door het vele buik trainen in me schema itt mijn bb periode) Massa lijk ik ook wat te verliezen in schouders en borst en biceps terwil het qua kracht sterker wordt. Wegen heb ik wel al gedaan, maar er zat (zit) een groot verschil in de weegschaal op me oude gym en op me nieuwe gym. Op me oude gym was ik altijd 112 kg, toen ik begon op me nieuwe was ik daar 110 kg. Nu ben ik op die weegschaal ook bijna 112, dus tja er zit massatechnisch wel een verschuiving, alleen kan ik em nog niet ontdekken. Ik eet meer als 5000 kcal per dag dus dat is een vette meerwaarde ten opzichte van mijn onderhoud, en toch word ik alsmaar harder. Ik blijf dit schema (trainen) toch minimaal 3 maanden doen om er een objectief oordeel over te kunnen geven. Op dit moment weet ik het nog niet. Over de kracht toename ben ik iig zeer te spreken.
gr