AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.061
Hehe als het geen deload was, had er wel ergens PR achter gestaan :D

• #4.062
Vandaag nog steeds deload, maar het was een dikke k*t training.

Squat
8 x 20
8 x 60
8 x 90
8 x 110
4 x 140 gestopt

BOR
10 x 60
8 x 90
8 x 110
8 x 110

Chins
5 x 5 reps

Seated row
4 x 10 reps

Blij dat ik klaar was, wat een klote dag, squat voelde weer eens voor geen meter, na die set met 110 had ik al rood doorlopen ogen. 140 ging helemaal voor geen klap. Niet echt deload zo, had verwacht dat het easy zou zijn.

• #4.063
Training gisteren. Nog steeds deload

MP
8 x 20
8 x 50
8 x 70
8 x 70
8 x 70

staande one arm dumbbell press (strict)
8 x 24 L + 8 x 24 R
8 x 28 L + 8 x 28 R
8 x 30 L + 8 x 30 R
8 x 36 L + 8 x 36 R

one arm dumbbell snatch
10 x 36 R + 10 x 36 L
10 x 36 R + 10 x 36 L conditie zuigt

face pulls
4 x 15 reps

skull krushers (strict, ff voorhoofd aantikken)
10 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 60

dippen BW 'supersetted' met stretchen hips en hams
4 x 10 reps + 5 x stretch routine

Voelde wel sterk en vertrouwd, stukken beter als woensdag in ieder geval.

Ook voor het eerst in mijn 12 jarige trainings carrière Amino's op, ik verwacht dat ik nu een beest wordt, dus pas op!

Hahaha, 36 stricte presses in een deload en dan moet je nog een beest worden, dat belooft wat :D

Aardige training. Als je aan de supps gaat, dan ga je miss nog harder. Heb je wel eerst snelle carbs genomen?

• #4.066
Hahaha, 36 stricte presses in een deload en dan moet je nog een beest worden, dat belooft wat :D

Volgens mij niet echt bijzonder toch? Als het geen deload was, waren het er misschien 8 geweest.

Aardige training. Als je aan de supps gaat, dan ga je miss nog harder. Heb je wel eerst snelle carbs genomen?

Boog kan niet altijd gespannen staan he Roy. Heb de amino's met dextro genomen ja :cool:

Neem je dat meteen vóór de training, welke gebruik je?

• #4.068
Essential Amino Stack van XXL. 1 dosering 10 min voor het trainen en 1 dosering 10 min na het trainen met Dextro.

Ben laatste tijd niet zo van de supps, maar wilde het toch eens proberen.

Essential Amino Stack van XXL. 1 dosering 10 min voor het trainen en 1 dosering 10 min na het trainen met Dextro.

Ben laatste tijd niet zo van de supps, maar wilde het toch eens proberen.
Ik ook niet echt (eigenlijk echt niet), maar ik probeer een beetje op de hoogte te blijven om te voorkomen dat ik iets laat liggen omdat ik er niet zo van houd, terwijl het wel goed zo kunnen helpen. En zo voeg ik stukje bij beetje wat toe. Ik heb nu al 3 kwart jaar whey, en van die viscapsules. Probleem is dat je nooit kunt bepalen of het helpt.

Thanks trouwens.

Boog kan niet altijd gespannen staan he Roy. Heb de amino's met dextro genomen ja :cool:

Bij mij is door een hardnekkig griepje alle spanning er zelfs ff van af. Nu nog creatine monohydraat erin eventueel in combinatie met CLA's en dan kan ik je helemaal niet meer bijhouden:mad:

• #4.071
Ik heb ook nog steeds een potje van die CLA's staan (van jou gekregen:o), maar nooit aan begonnen. Wat hebbie daaraan?

CLA werkt anti-katabool, waardoor je meer droge spiermassa kan opbouwen. De stack van creatine en CLA leverd meer spiermassa-winst op dan de componenten afzonderlijk. Het onderzoek is trouwens wel uitgevoerd bij 65+ers, maar daar zitten we niet ver meer vandaag, ouwe :D

Check:
http://www.ergogenics.org/supplement50.html

• #4.074
Hehe, goeie Roy.

Zaterdag voor het eerst in jaren weer eens gebasketbald, vanwege een reunie van de vereniging, die o.a. een toernooi organiseerde. Vandaag nog wat kleine spierpijntjes daarvan, maar valt alles mee.

Ga voorlopig weer ff door met me good old split.

Bench
8 x 60
8 x 90
5 x 110
5 x 110
5 x 110
5 x 110
5 x 110

Close grip incline
8 x 50
5 x 90
3 x 100
3 x 110
3 x 120

Dumbbell bench
10 x 32
12 x 32
14 x 32
16 x 32

Cable cross over
4 x 10 reps

Barbell curls
10 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 60

Hammer curl, wat stricter als normaal
8 x 24
8 x 28
8 x 30
8 x 32

One arm cable curl
4 x 8 reps

Lekka!

Ook even 5/3/1 aan de kant gezet?

• #4.076
Jep, was sowieso eigenlijk alleen de bedoeling om op binnen niet al te lange tijd wat kracht terug te winnen. Verder heb ik me log door gespit en de meeste gains pakte ik met split of UB/LB.

Grappig, dat was ook mijn doel alleen had ik het eigenlijk wel tot aan het wedstrijdseizoen door willen zetten maar dat gaat helaas niet door ivm alle drukte.
Ben benieuwd wat die split je nu gaat opleveren want je ging al aardig hard.

• #4.078
Inderdaad, dat was ook mijn doel. Maar hoe verder ik raakte met 5/3/1, raakte ik ook verder in de problemen, bijvoorbeeld steeds die zware rep outs op deads.

Verder is mijn fysieke vooruitgang ook weer afgezwakt, dus ging ik steeds verder het schema verbouwen tot een soort split. Anders voel ik me toch niet lekker tijdens de trainingen.

Misschien pak ik het straks wel weer op, we zien wel, ik ga er goed op in ieder geval.

Wat bedoel je met je fysieke vooruitgang? Je kracht of die achterlijk dikke armen van je?

• #4.080
Dat laatste :D, ik ging als een speer met wat massa opbouwen, dat werd minder met 5/3/1.

Terug
Naar boven