XXL Nutrition

chunky's trainingslog

Clever Thinking Dude!! altijd beter om beweging tot in de perfectie uit te willen voeren.. aan het eind zul je hiermee winst boeken.. al is het alleen maar om blesures te voorkomen !!

Deads komen wel weer, als de techniek er eenmaal goed inzit gaan die gewichten stijgen.
Doe je de reps touch and go of haal je de spanning na iedere rep weg.
Dat laatste is de beste manier omdat je de lastigste fase, het goed aanleggen van spanning voor de lift er mee traint.

• Topic Starter Topic Starter
die deads dat komt gewoon omdat bij een correcte uitvoering je veel meer kracht onderin uit je benen haalt itt eerst waar ik de volledige kracht ontwikkeling opbouwde vanuit mijn rug.

@blade: de deads doe ik idd neerleggen tussendoor, heel heel soms wel eens touch en go. Het neerleggen doe ik pas sinds ik PL style train.

Gisteren Dynamic effort bench dag.

Speed bench @ 50 %

20 x 20
10 x 60 (opwarmen)
8 x 3 x 70

liggende extension met EZ bar

10 x 7.5 (ff lekker aanspannen en de beweging maken)
10 x 27.5
10 x 37.5
10 x 47.5
8 x 47.5

hang clean and press

10 x 20
10 x 40
10 x 65
10 x 65

V-handle pull ups (had niet echt zin in een 'echte' lat oefening)

4 x 6 x bw (toch wel zwaar eigenlijk)

hammercurl

20 x 10
8 x 24
8 x 26
8 x 28

klaar. was wel een lekkere training. toppunt was toen een vreselijke tsjik die me de hele training al uit me focus hield, vroeg om haar even te helpen met bankdrukken. wow!!! echt van die lekkere strakke kleding, heel mooi lijf, lekker slank, mooi in verhouding staande prammen (vraag me echt of ze nep waren of niet, soms zag je echt zo'n schijf erop komen, maar dit zou ook door een strak sport bh'tje kunnen komen, nou je genoeg daarover nu) echt een toppertje dus. mzl

kon je nog wel trainen zit er wel goed uit maar heb je niet te veel naar die meid gekeken ahhahaa succes met trainen bro

en kunnen palen:D

he mannen, ik heb gewoon een vriendin he, waar ik ontzettend gelukkig mee ben. Dat houdt niet meer in dat wanneer ik een mooie vrouw zie, ik dat gewoon erg kan waarderen!

chunky zei:
he mannen, ik heb gewoon een vriendin he, waar ik ontzettend gelukkig mee ben. Dat houdt niet meer in dat wanneer ik een mooie vrouw zie, ik dat gewoon erg kan waarderen!
haha dat zeg ik ook altijd:eek: :p

Ziet er weer goed uit makker, maar lijkt alleen wel alsof je er niet helemaal in zit. Lijkt dat zo of is dat zo?;)

verklaar je nader.

Ziet er weer goed uit makker, maar lijkt alleen wel alsof je er niet helemaal in zit. Lijkt dat zo of is dat zo?;)

ja dat zei je net ook al, ik vraag me alleen af, wat je dat precies doet vermoeden, ben de laatste tijd eigenlijk erg serieus bezig. Is het die tsjik die je dat doet denken?

Ging idd ff iets fout met posten. Je manier van schrijven lijkt me anders, je begint ineens over een tsjik te praten, die je van je training afleidt en je hebt geen zin om "echt" lats te trainen.

Ik zit er weldegelijk helemaal in makker! Ik heb het alleen druk met me werk en daarom dat het posten wellicht wat anders oogt als andere keren. Me trainingen zijn uiterst serieus. De meid had je moeten zien! Heeft uiteraard geen invloed op me prestaties gehad, maar tijdens het rusten ging mijn blik er toch ff naartoe. Iets totaal onschuldigs.

Echte lat training bedoel ik, BOR, pull down, supported rows, cable rows enz..

deze oefeningen doe ik al constant, dus vandaar dat ik zin had in een kleine variatie en geen zin in een 'echte' (welke ik al 3x pw doe) lat oefening.

zo nu hopelijk toch nog even uitgebreid uitgelegd, ga ik nu weer verder met begroten. Bedankt voor de interesse makker.

groetjes

Gelukkig maar, dat ik het dan verkeerd geïnterpreteerd heb!:D Begrootze.;)

Ziet er goed uit, hoeveel drukte ze? :D

zij drukte 40 kg, ze ging voor 6, maar drukte er zonder mijn hulp 8, erg netjes. Genoeg nu erover.

vandaag Max Effort Squat (deload!)
Ik kies voor een manier om te deloaden, waarin ik alle max effort oefeningen volledig schrap, het assistance gedeelt pak ik gewoon vol aan.

leg extension (beentjes toch een beetje belasten)

20 x 50
10 x 80
10 x 100
10 x 120
20 x 80

hyperextensions

20 x bw
10 x bw + 15 kg
10 x bw + 25 kg
10 x bw + 35 kg
10 x bw + 35 kg

Hanging leg raises

4 x 15 x bw

BOR

20 x 20
10 x 70
10 x 100
8 x 120 (me grip liet het afweten, 6 keer zonder loslaten, ff neerleggen en weer 2)
6 x 120 (weer me grip, nu 4, ff neer en dan nog twee, toen was et op.

gewoon een lekkere training als anders, maar nu zonder ME.

gr

Ziet er me ook een lekkere training uit!

je had misschien nog wat grip oefeningen kunnen doen, of past dat niet in een Deload? (ik heb der niet veel verstand van :))

hanging leg raise en bor, zijn opzich al grip oefeningen genoeg vind ik.

ja heb je gelijk in, maar omdat je je BOR niet helemaal kan uitvoeren zoals je het zelf zou willen.. je geeft zelf aan dat de BB ff moest wegleggen..

Ja me grip was al op, tis ook best zwaar BOR met 120 in een hele wijde pronated greep.

Terug
Naar boven