MuscleMeat

chunky's trainingslog

Goed bezig makker! Feli met je PR's. Lekker, dat je nu wat hulp krijgt bij je training van een paar kenners. Is altijd lekker.

Gaaf man!! Supermooi PR, leuk om zoiets te lezen!

Nice; op naar de 200!

goede pr op je squat chunky, relaxe mannen zo te zien(kom je ook niet veel tegen).

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren woensdag ME bench

dumbbell bench (20 reps)

20 x 16 opwarmen
20 x 24
20 x 26
17 + 3 x 28 (zo zo dat gaat lekker verzuren hoor)

incline pure cable flye

4 x 8

barbell skull krusher

10 x 20
8 x 40
8 x 50
6 x 60
10 x 40

push down

5 x 8

dumbbell side raise

8 x 16
8 x 22
8 x 24
8 x 26

supinated barbell row

10 x 20
10 x 70
8 x 100
8 x 120 (easy)
5 x 130 (grip probleempie)

hammer curl

10 x 24
10 x 26
10 x 28 (easy reps)

Was wederem een geslaagde training, 20 herhalingen met de dumbbells is echt een pittige opgave, maar wel lekker, samen met pure flyes leverde dit toch een lekker gepompte borst op.

gr

lekkere training kerel gaat lekker zie ik

die side raises en bb row zijn hoog chunky.

thx kerels!

Nice training bro!! Nette rows en curls! :)

Gisteren:

DE squat

ff me knie wat opwarmen op de extension en curl

speed box squat (paralel) @ 50 %

2 x 70
8 x 2 x 90

speed deadlift

1 x 90
6 x 1 x 140

45 graden back raise (snel uitgevoerd)

4 x 20

leg raise op de roman chair

8 x
12 x
15 x
20 x

up right row

10 x 20
8 x 40
8 x 60
3 x 75 (3 herhalingen is wel pr, maar ging niet lekker)
10 x 60

kuiten:

opwarmen op de seated calf raise

4 x 12 x 25

standing calf raise op de smith met voeten op verhoging

8 x 120 + 20 x bw
8 x 170 + 20 x bw
8 x 170 + 20 x bw

zo dat was wederom lekker! IN de kleedkamer kreeg ik weer flinke complimenten en de vraag van mensen wanneer ik wedstrijden ging doen, toch maar even vriendelijk verteld, dat mijn niveau daarvoor veel te laag was, maar het is wel weer een lekkere opsteker voor het zelfvertrouwen die complimenten!

mzl

goede upright row barry :thumbs:

op welk artikel, heb jij je schema gebaseerd?

Je gaat lekker maatje! Heerlijk om gecomplimenteerd te worden, dus anderen zien ook dat je geod op weg bent. Keep it up!

18fitie zei:
goede upright row barry :thumbs:

op welk artikel, heb jij je schema gebaseerd?

dat wat ik in mighty z'n log gepost heb! De standaard opbouw van een westside schema!

alleen heb ik me calfs erbij gepakt gister, dat hoeft eigenlijk niet.
up right row hoort er feitelijk ook niet in, hier hoort nek training, hier pas ik de rows voor in.

of bedoel je dat niet?

chunky zei:
IN de kleedkamer kreeg ik weer flinke complimenten en de vraag van mensen wanneer ik wedstrijden ging doen, toch maar even vriendelijk verteld, dat mijn niveau daarvoor veel te laag was

Dat valt toch wel mee hoor. En daarnaast doe je PL ook vooral om je eigen kracht steeds te vergroten, dus het maakt niet zo heel veel uit wat andere doen ;)

hij bedoelde een wedstrijd op het podium, daarom hem het verhaal verteld voor bf enzo en dat dat bij mij wat hoog daarvoor was en dat ik geen zin had om er als een 6% rakker bij te lopen. Toen vroeg hij idd ook naar pl wedstrijden, maar als ik meedoe in een klasse +110, dan zou ik uiteraard de mogelijkheid hebben om pr's te maken, maar vergeleken met anderen (wat je doet op een wedstrijd) maak ik geen kans. Daar moet ik veel meer voor trainen en dat ga ik dus eerst ook verschrikkelijk doen, alvorens daar verder over na te denken.

toch bedankt kerel!

Nice training bro! Keep it up!

chunky zei:
dat wat ik in mighty z'n log gepost heb! De standaard opbouw van een westside schema!

alleen heb ik me calfs erbij gepakt gister, dat hoeft eigenlijk niet.
up right row hoort er feitelijk ook niet in, hier hoort nek training, hier pas ik de rows voor in.

of bedoel je dat niet?
dat bedoel ik idd, maar in het artikel staat dat pushdowns niet nodig zijn, maar heb dan een schema gevonden (http://www.muscletalk.co.uk/article-westside-barbell.asp ), waar ze wel instaan. Waarschijnlijk gebruik je dit schema.

18fitie zei:
dat bedoel ik idd, maar in het artikel staat dat pushdowns niet nodig zijn, maar heb dan een schema gevonden (http://www.muscletalk.co.uk/article-westside-barbell.asp ), waar ze wel instaan. Waarschijnlijk gebruik je dit schema.

op pagina 19 van me log staat het schema wat ik hanteer, het is een sample template welke ik heb van elitefts heb, maar niks anders is dan variatie op een standaard wsb template. voor banken staat de ontwikkeling van de triceps boven de ontwikkeling van de pecs, daarom dat ik twee tri oefeningen doe. Feitelijk volg ik exact het schema wat ik van die site heb. Vooral omdat het voor mij op dit moment werkt. Ik merk ook heel goed dat het mijn lock out op de bank versterkt. Binnen wsb moet je zorgen dat je je zwakke punten aanpakt (dus goed kijkt wat er voor nodig is om je lifts te maken).
Al mijn info komt van of de wsb site of elitefts, geen andere sites dus.
Het is een oefening waarvan wel gezegd word dat je er geen wonderen van hoeft te verwachten(qua kracht), als rehab oefening idd. Ik heb hem nu een tijdje gedaan, veel sterker in geworden, nu ga ik er binnenkort weer mee stoppen. Het is voor mij ook allemaal nieuw, dus ik moet ook een hoop aftasten. Ik had altijd wat last van me ellebogen bij duw werk en daar helpen push downs me ook zeker verder mee!

Me training van gister DE bench

opwarmen

speed bench

10 x 3 x 75

ez bar lying extensions

10 x 30
10 x 50
8 x 60
4 x 65
4 x 65

cable push downs

4 x 8 x zwaar (ken et nooit onthouden op die sjit kabels)

barbell front raise (niet te zwaar deze keer)

10 x 20
4 x 8 x 40 (volgende keer de 50 maar weer)

fatman pull ups

4 x 10 x bw (dit is veel zwaarder dan ik had gedacht!)

reverse grip barbell curl

10 x 20
10 x 40
10 x 50
20 x 20

klaar, was weer overheerlijk hoor, zo op de zondag ochtend!

Op hoeveel % van je 1RM doe jij die speed benches eigenlijk?

goeie training kerel ziet er lekker uit

Terug
Naar boven