Fitness Seller

chunky's trainingslog

Nice training dude!

Wat zijn fatman pullups precies? :D

Netjes dude :thumb: goeie DE bench dag..

het zal wel weer aan mij liggen maar als ik met de helft van het gewicht van mijn max aan het speedbenchen ben kom ik met mijn bovenlichaam los van het bankje. Heb jij hier ook last van?

• Topic Starter Topic Starter
Ari70 zei:

het zal wel weer aan mij liggen maar als ik met de helft van het gewicht van mijn max aan het speedbenchen ben kom ik met mijn bovenlichaam los van het bankje. Heb jij hier ook last van?

Nee eigenlijk niet.

Ari70 zei:

Verzwaren! hoeft niet per se 50% te zijn, er wordt een range van 50-65 aangehouden..
@ Chuncky, lekkere training hoor!

Die fatman pullups zijn die nou vergelijkbaar met BOR's en chins?

ok bedankt barry ;)

goede extensions en raises trouwens

18fitie zei:
ok bedankt barry ;)

goede extensions en raises trouwens

geen dank en bedankt! :D

Leophyte zei:
Verzwaren! hoeft niet per se 50% te zijn, er wordt een range van 50-65 aangehouden..
@ Chuncky, lekkere training hoor!

ik doe express vrij licht, omdat speed hetgeen is waar het bij mij aan schort, door mijn jarenlange lang zakken,langzaam omhoog bb style van trainen.

Zelda zei:
Die fatman pullups zijn die nou vergelijkbaar met BOR's en chins?

tsja, et is een lat oefening, doch is iedere oefening een variatie. voor deze oefening heb je ook een sterke core nodig,dat is wel een verschil, verder spreken ze lallemaal de lats aan.

Mijn training van gisteren, ME maandag

arced back good morning

20 x bw
10 x 20
5 x 40
3 x 100
3 x 120
3 x 130
3 x 140 (pr!, oude was 3 x 135)
3 x 145 (pr)
10 x 100

standing gluteus (soort van one leg reverse hyper)

10 x 70
10 x 100
10 x 115
10 x 115 (lekkere oef voor de hams en billen te verstevigen)

cable crunches met rope

4 x 20 x tsja je weet onderhand wel dat ik die kabel gewichten niet ken onthouden

crunches op de back raise

4 x 20 x bw, zeer snel uitgevoerd

lats

barbell row

10 x 70

8 x 120 (pendlay)

10 x 70 (achtereenvolgende herhalingen)

Zo klaar, was weer lekker hoor. Goodmornings gaan hard vooruit, me onderrug was echt helemaal op, die cable crunches werken daar ook flink aan mee, nu voel ik het ook flink, geen pijn, maar wel dat je het hard getraind hebt. Lekker dus. Rows voelde niet lekker aan, daarom maar 3 setjes.

mzl

Laatst bewerkt:
die goodmorning word wel netjes zeg

stevige training kerel

jaja Chunky kan er niets anders van maken dat je goed bezig bent geweest :thumb: En ik kan zeer goed geloven dat je Onderrug erg naar de t*ring is geholpen :D

Rows voelde niet lekker, je had de groove niet, of je was geen kapot ?

haha jaja, door dat gedoe met me onderrug kon ik niet zo lekker gebukt blijven staat en daarbij voelde de 120 ook echt zwaar aan deze keer, wel gelukt uiteraard, maar ik ging niet meer verzwaren, dus nog ff de 70 gepakt voor de vorm en toen genokt.

Lekker hoor die GM's. :thumbs:
En die reply van mij was tegen Ari he, als je los komt van de bank moet je volgens mij gewoon zwaarder.

Okay dan zal ik hier maar eens komen om de gemoederen te sussen want hier dreigt een escalatie

Ari70 says: Stop jongens!!

meer dan genoeg lijkt me :p

brute pendelay row!!!

Zeer nette training! Heftige rows! ;)

Wat betekend RAW? Ik zie dit vaak staan en kan nergens vinden waar het voor staat... :duh:

Je squat en deadlift zullen je dankbaar zijn voor die goede arced back good mornings :thumbs:

Terug
Naar boven