AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
20 cm hoog bankje!

Gisteren weer DE bench, het begin van een nieuwe deload week

speed bench

opwarmen
10 x 3 x 75

incline cable flyes

4 x 8

dumbbell french press (met in iedere hand een dumbbell, gewicht is dus per hand)

10 x 10
8 x 16
8 x 18
8 x 20

cable rope pushdown

4 x 20 x ...

zittende dumbbell front raise

8 x 10
8 x 14
8 x 16
8 x 16

chins

4 x 6 x bw

zittende dumbbell drag curl

10 x 10
10 x 16
10 x 20
10 x 20

hammer curl

6 x 24
6 x 26
6 x 28
6 x 30

static barbell holds (beetje grip work)

40 @ 30 sec (kan natuurlijk veel langer)
90 @ 20 sec
130 @ 10 sec
130 @ 10 sec
130 @ 10 sec
90 @ 20 sec
90 @ 20 sec

zo dat was wel weer ff genoeg zo, lekkere training weer!

PS
opvallend weer om te zien, hoe met de zomer in het zicht, hoe drukker het steeds wordt in de sportschool en hoe opvallend snel sommige nieuwkomers kunnen groeien, echt niet normaal! (der wordt een partij gebruikt bij ons, niet normaal eigenlijk)

goeie training kerel succes met het deloaden

static holds moeten en kunnen veeeeel hoger! (man, je lift 230!)
(doe je ze overigens vanaf de grond, zoja, doe ze dan vanaf pins in het rack (oid). Dan kun je veel meer load aan. (t gaat niet op de ROM, maar om de load imo)
als je je grip wat extra wilt helpen: kick die curls en ga extra chins doen.
voor triceps aandacht zou ik tate presses gebruiken ipv frenchpress

ik doe zoveel chins en hanging leg raises, die 230 pak ik makkie zonder straps, alternated dat wel. me pronated grip sucks. Ik faal daarom op shrugs en holds en pronated lifts! De holds zijn idd vanaf pins.

voor me tri's ben ik het wel met je eens, maar wat afwisseling is wel zo fijn af en toe.

als ik google op french press, krijg ik iedere keer een extension te zien

het is ook een soort extension, net als een skull krusher, maar dan met in ieder hand een dumbbell

Vandaag ME squat (deload)

Vandaag was een dag om niet over naar huis te schrijven, het ging niet lekker en me kop was er niet helemaal bij, me kop zit vol en ik voel me iettiepietie moe, net genoeg om niet volledig naar me zin te trainen, en dan nog die k*t grip die steeds maar achteruit lijkt te gaan. 3 maanden terug had ik een bere grip, ik snap niet waarom dat nou achteruit gaat, ik pak stangen bij het leven, rows, chins, deads, noem maar op. Laten we er maar vanuit gaan dat het rap omkeert.

de training (deload)

ME oefening (geschrapt ivm deload)

romanian deadlift

20 x 20
10 x 70
8 x 120
8 x 160
1 x 200 (hier zat ik dus met me kop niet bij, dacht 180 te hebben)
8 x 160 (grip wel probleem hier, maar wel qua dead een easy opgaaf)

one legged leg press

8 x 100
8 x 120
8 x 140
8 x 140

jack knife vanaf bankje

4 x 20

45 gr back raise

4 x 20

one arm high pulley cable row

4 x 8

Zo toch alles netjes gedaan!

Nice training homes!

Voor grip extra aandacht te geven, zou ik eens towel pullups/chinups proberen. Zie mn vid in mn log! ;)

18fitie zei:

Dat sloeg natuurlijk helemaal nergens op, ik wilde een setje gaan maken met 180, maar het voelde eigenlijk te zwaar aan, tenminste te zwaar voor een setje RM dl. Tel ik de hele shit nog eens op, hangt er 200 aan. Ik was er niet helemaal bij.

gr

Je gaat lekker B! Leuk om te lezen.:D

ziet er goed uit kerel bevalt het die one leg leg presses lijkt me wel gaaf had dit in een filmpje van flex denk ik gezien leek me ook vet om in men schema te stoppen

one leg presses is iets wat ik vroeger wel vaker deed, sinds WSB nooit meer, nu in me deload week heb ze weer eens een keertje gedaan. Is een lekkere oefening, kan je goed zien, wat je zwakke been is.

Gisteren thuis een extra work-out voor grip

geen flauw idee hoe de oefening heet, maar met dumbbell van ca 20 kg, arm naar beneden laten hangen, dumbbell uit laten rollen tot puntje van de vingertoppen en dan weer krachtig een vuist maken.

5 x 30 herhalingen

en dat burnt al een mothafukka!

vandaag Me bench (deload)

was een lekkere training en had zin in van alles, heb ik dus ook gedaan. Waardeloos gegeten vandaag, vanwege een crematie, waar echt helemaal niks geregeld was qua eten. vanaf 10 uur tot 3 uur moeten doen zonder voedsel. Daarna snel shake en bak rijst met bief naar binnen gewerkt en net lekker een zwik macaroni met kip, maar goed trainen ging wel lekka.

jm presses (strict uitgevoerd, richting het gezicht, toch best zwaar)

20 x 20
8 x 40
8 x 60
8 x 60

rope push downs

4 x 20 x ...

bilaterale side raise, strict

10 x 14
8 x 16
8 x 18
20 ff geprobeerd, maar das te zwaar op deze manier
8 x 16
unilateraal, niet zo strict nog ff 8 x 28

towel pull-ups (jeay baby)
5 x bw
5 x bw
3 + 2 x bw
3 + 2 x bw

supinated barbell row

10 x 20
8 x 70
8 x 120
7 x 120 (rug was toch ietsiepietsie op van de pull-ups)

barbell curl (das een tijd geleden)

15 x 20
8 x 40
8 x 45
8 x 50, dat merk je wel, moet je eigenlijk bijhouden deze.

hangende concentration curl :D

8 x 14
8 x 16
8 x 18

Zo dat was het weer. Towel pull-ups dus geprobeerd en dat is wel goed bevallen, flink zwaar dat wel!

je log is echt leuk om te lezen.. goed bezig man..

en dat over die nieuwelingen in de sportschool.. wees blij dat ze na de zomer weer verdwijnen.. het zelfde geldt voor hun massa..

netjes barry, die bb'curl moet je idd bijhouden. Ik probeerde hem maandag nog eens na ene lange tijd en zit nog steeds o pdie baby weights:(. Geen borst vandaag

Terug
Naar boven