Fitness Seller

chunky's trainingslog

weet niet precies wat wat is maar ziet er verder wel lekker uit

• Topic Starter Topic Starter
wat weet je niet dan kerel?

vragen staat vrij.

jm presses ,bilaterale side raise strict ,supinated barbell row,hangende concentration curl dat is het ongeveer jij doet toch aan powerliften toch

jimi zei:
jm presses ,bilaterale side raise strict ,supinated barbell row,hangende concentration curl dat is het ongeveer jij doet toch aan powerliften toch

laatste drie maanden train volgens een westside barbell schema, welke ik plaats onder powerliften ja!

Jm presses:

een triceps oefening, niet te verwarren met close grip bench [Link niet meer beschikbaar]

bilateral side raise

bi=twee, dus met twee armen tegelijk
unilateraal = met 1 arm
side raise is dus voor de schouders, dat weet je ook wel
strict= zonder smokkelen uitgevoerd

supinated
greep met bijde handen, waarbij je de handpalmen naar het gezicht gekeerd houdt. Pronated is omgekeerd, alternated is om en om.
barbell row, weet je wel wat dat is neem ik aan.

hangende concentration curl
zoals arnold de concentration curl uitvoerd in pumpin iron, je laat je arm stilhangen en beweegt alleen je onderarm naar boven. Je gaat dus wel gebukt staan hierbij.

ik zit nu in me deload week en had zin in wat biceps oefeningen, concentration is verder nutteloos in mijn schema.

thanks bro dacht al dat je de arnold concentration deed herlijk he heb hem ook wel eens gedaan thanks voor de uitleg bro

jm presses link deed het niet

goede tip van RubenSossa!

towel pullups met jouw BW :D super...

VAndaag DE squat!

k*ttraining, lees maar waarom

squat heb ik laten gaan deze keer, vanwege ietsiepietsie pijntje aan de knieschijf.

45 gr back raise

2 x 20 x bw

back hyper complex

2 x 20 x bw + barbell (20 kg) lekkere oefening, onderrug zal bizar vol

speed deads

1 x 70
1 x 120
4 x 1 x 160

Toen kwam ik erachter dat iemand me telefoon had gejat!!!!
Normaal neem ik nooit me tel mee, maar nu me oma in het ziekenhuis ligt wel.
Gelijk laten blokkeren, niet meer terug gevonden. Kan moeilijk iederaan gaan foeilleren.

Na al dat gezeik (bellen met T-mobile enzo)

nog ff cable rope crunches

4 x 20 x vol blok

Toen totaal geen zin meer in trainen.

lekker naar huis!

mzl

Laatst bewerkt:
Klote voor je bro! Spullen jatten in de gym, het moet niet veel triester worden :no:

het moet idd niet triester worden. ik ben al 2 tshirts en een badhanddoek gestolen :rolleyes:

zullen wel die gastjes zijn die altijd zo luidruchtig en schreeuwerig praten! ;)

Klote, maar evengoed nice workout!

Klote van je telefoon en je knie makker. Mensen hebben tegenwoordig weinig respect voor andermans eigendommen.:mad: Hoop, dat het snel beter gaat met je oma.
Evengoed heb je nog een goede workout neergezet. Die speed deads zien er behoorlijk goed uit.

Nee man ergens in het chat gedeelte.. gaat het over de getinte medemens die nogal vaak luidruchtig en schreeuwerig communiceert met mensen die nog geen 5 meter verderop staan..

ot: K*t van die telefoon!! vermoedens altijd lastig!

Gisteren DE bench

speed inclines (vlakke bank was bezet)

8 x 3 x 60

incline cabel flyes

4 x 8 x ...

skull krusher

10 x 20
8 x 40
8 x 60
8 x 65

paralel bar dip

4 x 10 x bw

rainbow presses

20 x 20
12 x 40
12 x 60
12 x 60

incline crunch

2 x 50 x bw

ez-bar curl

10 x 10
8 x 30
8 x 50
8 x 60

up right row

10 x 20
10 x 40
10 x 60

Klaar, beetje grote training, toch nog klaar binnen het 1,5 uur. Beetje uitgelopen door nog wat nagelul over me telefoon en een mooi gesprek over motorrijden! Verder nog wat oefeningen die niet thuishoren in een DE bench naar mijn mening, maar daar had ik gewoon zin in op dat moment.

gr

..Gesprekken over motorrijden zijn altijd mooi, ik zit al 2 maanden in dubio of ik het moet gaan doen of niet (rijbewijs halen), kheb geen motor en zal dus weinig rijden als ik rijbewijs heb, maar lijkt me wel donders mooi :D..

..Geen kluisjes bij je sportschool trouwens? (niet dat dat je tel terug brengt ofzo)

OT: Lekkere training :P

jahoor wel kluisjes, maar had me telefoon express meegenomen in de zaal, omdat ik een telefoontje kon verwachten (belangrijk)

Terug
Naar boven