Fitness Seller

chunky's trainingslog

gaat goed Chunky! bestelling al toegekomen mss?

"Chunky" de shredded beat, dat klinkt toch niet :P

Goed bezig kerel :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
GoHeavyLifter zei:
gaat goed Chunky! bestelling al toegekomen mss?

Gaat idd best wel lekker, gister best veel oefeningen gedaan, toch klaar binnen 75 min. Had een mooi artikel gelezen van Wendler, waar ik de nodige motivatie van kreeg.

Helaas nog niets binnen.

krachtige side raises, chunky wordt een shredded beast :p

Gisteren was het weer tijd voor een mooie DE squat.

heup/SI pijntje is zo goed als weg.

paralel box squad (speed)

10 x 20
8 x 2 x 90 (geexperimenteerd met techniek en ver naar achteren zitten, dus goed lucht in de buik, hoofd naar achter, eerste de schouders omhoog, eerst je reet aanspannen, knieen naar buiten, enz) Valt niet mee alles tegelijkertijd

speed deads

6 singles met 120 (goed letten op techniek, leverde zeren schenen op)

20 hyper extensions
3 x 20 x hyper back complex (das een lekkere)

hanging leg raise

3 x 15 (word hier echt sterk mee, kan nu prima me benen horizontaal houden)

staande cable crunch met een rope

4 x 20

neck crunches (of weet ik veel hoe je dat noemt, je hoofd liggend op en neer bewegen)

4 x 20 (weerstand opgebouwd met handdoek)

up right row

10 x 20
8 x 40
5 x 60
5 x 70
10 x 40

Zo klaar weer, was heerlijk.

Lekker Getraind Dude!! Tevens mooi dat het pijntje weg is :D!

sterke upright row

hyper back complex ....? :)

Gisteren DE bench weer getraind.

Voelde me sterk in de bench, dus een iets zwaarde speed deze keer.

speed bench
opwarmen
8 x 3 x 80

incline dumbbell flye (:o )

8 x 16
8 x 24
8 x 26
8 x 26

barbell extension

8 x 20
8 x 40
8 x 60
8 x 60

cable rope push down

4 x 20

T-bar row

8 x 25
8 x 50
8 x 100
8 x 125 (pats, daar gaat me SI-gewricht weer)
direct gewicht weer terug naar 50 en nog 10 reps gemaakt.

barbell front raise

8 x 20
8 x 40
8 x 50
10 x 20

hammer curl

8 x 24
8 x 28
8 x 30

Zo, was best wel een lekkere training. tijdens me tricep gedeelte, waren me armen echt vreselijk dik om te zien, echt gaaf gewoon.

pijntje in heup is dus weer terug, ga het nu iets meer rust geven, even kijken hoe ik me training in ga vullen. Had eigenlijk op het program staan om vanmiddag weer een nieuw pr good morning te gaan proberen, maar ik denk dat niet verstandig is.

laterz

Nee lijkt me ook niet verstandig!!

Voor de rest deftige training dude!

Vandaag ME squat:

vanwege lichte iritatie in me Si -gewricht, geen maximale gewichten deze keer om zo iets wat rust te krijgen in dat gebied. Daarom dacht ik vandaag laat ik eens wat meer herhalingen gaan squatten met een wat lichter gewicht, man man man, wat een ideeen heb ik toch weer. Kapot was ik, gesloopt, misselijk, helemaal verrot! Maar wel lekker.

full back squat.

20 x 20
20 x 70
15 x 100
15 x 100
20 x 70

20 st hypers
3 x 20 st back hyper complex met 20 kg stang

glute ham raise

3 x 3 herhalingen (iedere set kan ik nu bijna 1 herhaling maken, gaat dus goed vooruit)

fatman pull ups

8 x
8 x
8 x (met voeten op bankje)
8 x (idem)

abdominal fall outs
4 x 8

crunches op de back raise

3 x 40 herhalingen.

Zo, al met al toch nog een zeer vet zware training van kunnen maken, zonder me heup op een pijnlijke manier te belasten.

besefte me ook dat ik al 3 maanden geen werkset squat heb gemaakt met meer als twee herhalingen, die 20 reps hakt er dan flink in! Vooral me hams waren helemaal naar de klote, nog wel trouwens.

laterz

haha lekker 15reps met 100kg :thumb:

Shit nu ik je training bekijk realiseer ik me weer dat ik de Glute Ham Raises vergeten ben :mad:

Succes met de gewrichten, gebruik je al Glucoasamine of iets dergelijks..? Schijnt te helpen

nee dat gebruik ik niet, ga ik ook niet doen.

Heb er op dit moment ook echt geen last van, dus ik geef het nog ff wat rust en dan zien we weer verder.

thnx luitjes

Hoe voer jij de GHR precies uit? Ik neem aan dat jullie ook geen speciaal bankje daarvoor hebben?

Nee idd, dat hebben wij niet.

die video laatst in de powerlift sectie inspireerde mij. Ik zet nu een bankje voor de lat pull down, waar ik mijn knieen op rust. achterkant van mijn enkels stop ik dan onder de pads waar je normaal bij de lat pull down je knieen onder zet. Vervolgens doe ik de oefening.

wel aan te raden om een handdoek op te rollen en hier je knieen op te zetten, zo heb je iets meer ruimte voor je gewricht als je naar voren zakt.

ben je ook van plan om ze te gaan doen, of doe je dat al?

gr

Na mn training met Frietbakker et al. wil ik ze zeker gaan doen, maar ik heb nog geen geschikte plaats/manier gevonden. Ik ga jouw manier eens proberen :thumbs:

he chunky, hoe diep ga je met die ghr horizontaal?

gruwelijke oefeningen doe je altijd he gaat lekker chunky

Terug
Naar boven