Fitness Seller

chunky's trainingslog

komt vanzelf bro ronnie was ook niet in 1 dag zo groot

niet mijn gezegde stelen he;)

misschien een idee om flyes toe te voegen voor de borst, tis wel niet compound maar misschien kun jehiermee je borst sterker maken met dumbbellflyes als toevoeging.

• Topic Starter Topic Starter
een flye kan je echt niet zien als krachtbouwer voor een push beweging kerel.

heb zolang flyes gedaan, das een echte bb-oefening.

zal meer aan board press, reverse band presses enzo moeten, lock outs enzo.

maar dat gaat simpelweg niet bij ons, dus mijn creatieve brein heeft even nodig om een oplossing daarvoor te verzinnen

mooi getraind, die board presses wil ik ook gaan toevoegen. Maar ik heb geen idee welke afmetingen geschikt zijn.

kan natuurlijk ook niet alleen trainen daarmee das wel jammer.

plank van een 1-board is volgens mij 1 inch dik

Zo gisteren dus bij Hans Kroon wezen trainen.

omdat mijn hele schema toch al in de war is met die klote dagen en geen zin had om mijn training van zondag nu op de vrijdag te doen. Eens ff lekker met me maat meegetraind.

triceps en biceps

liggende ez-bar skull krushers

20 x 10
8 x 40
8 x 55
8 x 55

staande one-hand dumbbell extension

8 x 16
8 x 20
8 x 20

push down

4 x 20 x

dumbbell curl

8 x 16
8 x 20
8 x 22
8 x 24

hammer curl

8 x 32
8 x 32
8 x 34
8 x 34

tate curl

4 x 15 x

zo de armen zaten lekker vol. Ziet er goed uit, wel weer eens lekker ff een afwijkende training. Volgende week weer deloaden.

tussendoor ff op de weegschaal, gaf 115 en een beetje aan,niet verkeerd, ik heb nu toch wel het idee wat gegained te zijn.

sterke armtraining, hoeveel meten je armen?

Nice breezah training bro! ;)

Drinken jullie je breezer eigenlijk met bijkleurend rietje of gewoon echt stoer uit het losse handje!? ik vind persoonlijk dat rietje maar onzin je maakt namelijk je ROM veel kleiner waardoor je je bicep wat minder laat pieken...:rolleyes:

Ari70 zei:
Drinken jullie je breezer eigenlijk met bijkleurend rietje of gewoon echt stoer uit het losse handje!? ik vind persoonlijk dat rietje maar onzin je maakt namelijk je ROM veel kleiner waardoor je je bicep wat minder laat pieken...:rolleyes:

Maarja.. Je houd de spanning wel lekker erop.

Ik drink em met rietje, maar dan wel met zo'n mooi gloeiend staafje der in :D

altijd lekker biceps triceps samen trainen doet me weer denken aan mijn begin jaren.

stevige hammers

en ik drink mijn breezer uit een glas, vind een flesje zo macho:D

ik wissel mn breezah flesje altijd af met links en rechts, zodat iedereen kan zien dat beide armen dikke biceps hebben..

ik drink me breezah altijd met twee handen tegelijk, zonder rietje, maar dan wel die grote bottel.

klok, klok, klok, eeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhh..

lekkere training bro sterke hammers

Met die Pasen, mijn ME training van gisteren, maar vandaag op het program gezet. Zaterdag mezelf een paar Chuck Taylors aangeschaft, eindelijk vette squatschoenen. Zien er niet uit die dingen man.

Okido! Gisteren weer lekker getraind zeg! wow. De dinsdag omgetoverd in een ME dag, ivm met pasen. Tevens heb ik me deoad weggeschrapt deze keer! 3 dagen volledige rust met die dagen, heeft me goed gedaan en ik was mega de mega gemotiveerd, lees maar verderss.

ME (squat, lower body)

arched back good morning

20 x bw
20 x 20
5 x 70 (goed oppassen nog met heup, maar gaat goed)
3 x 100
3 x 120
3 x 130
3 x 140
3 x 150
3 x 160 (PR)
3 x 170 (PR!!!!!!, had zoveel vertrouwen dat ik niet een spotter had gevraagd)
5 x 100
10 x 70

wooohoooooo feel that burn baby

dimel deads

4 x 12 x 70 (heel rustig aan nog ivm heup)

hanging leg raises

4 x 15 x

chins

4 x
5 x
6 x
7 x

10 min cardio.

was heerlijk man!! echt super deze training na die paasdagen. Ben ik bezig met die 170 kg good morning, komt de fitness instructeur naar me toe en zegt:,,Zeg, je doet wel erg veel uit je rug zo!":D

Joh, zou het! Das de opzet kerel. Dacht hij dat ik aan het squatten was ofzo, terwijl ik niet eens door me poten zak.

Laatst bewerkt:
t*ring.. 170 goodmorning.. nice man.. echt nice..

Lekker hoor!

je hebt echt een knaller van een onderrug kerel damn 170 :eek:

Terug
Naar boven