MuscleMeat

chunky's trainingslog

Je bent nog steeds lekker bezig, zie ik makker! Je squat is behoorlijk vooruit gegaan. Netjes!

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren DE bench.
Ging nog wel aardig na de 1 april viering in Brielle. Maar twee biertjes op, dus het viel nog wel mee, overigens wel de eerste biertjes in 3 maanden tijd.

speed bench

0pwarmen
3 x 70
8 x 3 x 75

incline dumbbell press (gewoon zin in)

10 x 20
10 x 26
10 x 32
10 x 32

one hand dumbbell extension, staand

8 x 16
8 x 18
8 x 20

rope tri push down

4 x 20 x

plate front raise

20 x 10
20 x 20
20 x 20

towel pull ups (deadhang)

6 x bw
5 x bw
5 x bw
4 x bw + 1 x bw

seated dumbbell clean (ontmaagd)

4 x 8 x 10 (weet nog niet wat ik ervan moet vinden)

ez bar curl

20 x 10
8 x 30
8 x 50
8 x 50

10 minuten cross-trainer @ 18 km/h, gemiddeld 165 hartslagen/minuut.

ik deed ze voor het eerst, vandaar ontmaagd.

ik had niet echt het gevoel me upper back ermee aan te pakken, eigenlijk meer voorkant schouders. Daarom heb ik het vrij licht gedaan, om wat met de uitvoering te rommelen en zo de juiste rom te vinden. Weet alleen nog niet echt of dat gelukt is. vandaar eigenlijk.

nette training kerel

Nette training dude!

Ziet er weer goed uit maatje!

netjeus terug chunky, goede speed bench.

wat bedoel je met netjes terug?

Dat je al een tijdje aankloot.

J/K bro :D
Gewoon dat er bij jou nooit echt een slechte training zit. Dus het altijd netjes=netjes terug;)

aha, hehe, nou thnx, zit altijd wel eens een training tussen waarin je denkt van mwa! kan beter, maar over het algemeen moet ik idd zeggen dat het lekker gaat!

vandaan weer mijn Max Effort training afgewerkt, Maandag.

rack pulls (kniehoogte, geen straps)

10 x 20
5 x 70
3 x 120
3 x 160
1 x 200
1 x 230
1 x 250 pr
1 x 255 pr

one hand side deadlift (vanaf de grond, had ik ook weer ff zin in)

5 x 70

45 degree back raise

4 x 20 x bw

glute ham raise

3 x 3 x bw (nog steeds niet sterk genoeg om een volledige herhaling te maken)

rope cable crunch (staand)

4 x 20 x

cable reverse side bends

3 x 20 x

high pulley cable pull

4 x 8 x

Het trainen gaat lekker, ik heb alleen vorige week ergens een licht pijntje opgelopen aan mijn rechterheup danwel mijn SI gewricht aan de rechterzijde. Tijdens het trainen geen last (wel als ik mijn romp ver buig) dus met de back raises lichtjes last, daarom beetje licht met wat meer herhalingen daar. Met de rack pulls totaal geen last. Maar het meest last heb ik mijn het voorwaarts bewegen van mijn rechterbeen tijdens het lopen. Niks extreems, maar er zit iets.

een van jullie enig idee? ik train gewoon rustig door en vermijd alles waarmee ik het voel, en doe wat licht werk voor recovery in dat gebied.

Nette rackpulls hoor, maar ik denk dat je die nog zwaarder kunt niet?

Wat dat lichte pijntje betreft; verwaarloos zo iets niet!

misschien kan die nog zwaarder ja, weet niet, kreeg beetje last van grip en met dat pijntje in mijn achterhoofd ging ik niet echt forceren.

ik verwaarloos het zeker niet, ik kijk het rustig aan, veel rekken, kzie wel.

Sterke training!!
Die glute-ham raise wil ik ook gaan doen, maar mij lukt het ook nog (lang) niet :D

zeer nette rack pulls ook goede grip dan!
Was het dan wel mixed grip?

Zeker oppassen met dat soort diepe pijntjes, dat zijn de pijntjes die na het opwarmen weg zijn en zo vaak onopgemerkt chronisch worden. Zeker stretchen en mss voorzichtig kraken, Op je rug liggen knieen overeind en dan rustig naar een kant duwen terwijl je met je armen de andere kant op beweegt. Soms helpt het.

lekker getraind chunky, grip is veel verbeterd denk ik

g-men zei:
zeer nette rack pulls ook goede grip dan!
Was het dan wel mixed grip?

Zeker oppassen met dat soort diepe pijntjes, dat zijn de pijntjes die na het opwarmen weg zijn en zo vaak onopgemerkt chronisch worden. Zeker stretchen en mss voorzichtig kraken, Op je rug liggen knieen overeind en dan rustig naar een kant duwen terwijl je met je armen de andere kant op beweegt. Soms helpt het.

pijn gaat niet weg na opwarmen, maar het is niet zo erg dat ik er veel last van heb, het is gewoon aanwezig.

kraken lukt net niet, (hoe jij omschrijft doe ik vaak met rekken) ik merk wel op deze manier dat de stress op die plek zit, vandaar ook dat ik dacht aan het si gewricht. Dus ik denk dat het wel goed zit, maar dat het net iets verschoven is geweest. Het is denk ik ook geen blokkade want ik ben goed flexibel op me si.

zelf denk ik dat het is gekomen dat ik vorige week maandag bij me failure op de box squat met 190, iets naar voren kwam, en het gewicht dus min of meer terug moest good morningen.

Het voelt iig wel alsof het vanzelf over gaat.

ziet er goed uit chuncky

Gisteren ME bench

close grip incline

20 x 20
5 x 60
3 x 90
3 x 100
3 x 105
3 x 110 (evenaring pr, nog te zwak om 3 x 117,5 te pakken, daarom nu 1 tussenstap gedaan en zo een extra set in het 90 % gebied.)

nog wat volume voor me borst: flat bench

5 x 5 x 90 met minder als 1 min rust tussendoor.

JM press

10 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 60

barbell extensie (liggend)

10 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 50

dumbbell side raise

8 x 12
8 x 20
8 x 24
8 x 28

BOR
10 x 20
8 x 60
8 x 90
8 x 110 (nog ff rustig aan ivm me heup, is bijna weg overigens)

barbell curl

10 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 50

Was weer een bere lekkere training mannen, blik in de spiegel laat zien dat ik verander in een shredded beast! Waarom ik zou het niet weten, want ik vreet me letterlijk helemaal te barsten. Zembandje lijkt er dan ook nog wel te zitten, maar me bovenste 4 abs, me armen en vooral me benen, daar springt de defenitie uit als nooit tevoren. Hoe komt dat nou man, verbrand je zoveel meer met een pl schema? Daar lijkt het wel op.
In ieder geval ben ik blij met de vorderingen, zou alleen wat willen bulken.

krachtige glose grip bro

Terug
Naar boven