Max effort deadlift
dl
10 x 20
3 x 70
3 x 120
3 x 160
1 x 195
1 x 215
1 x 225
1 x 235 (PR!) woehoe, ging 'soepel' zie onder
glute ham raise
4 x 2 x bw
buik (core) oefening, weet niet hoe het heet, soort hanging leg raise,maar dan helemaal doordraaien zodat je knieen richting je schouders gaan.
4 x 8 x bw
cable row met twee losse handvaten (lekker ver doortrekken)
4 x 12
Zo dat was dus een lekkere training, met alweer een pr! De vorm deze keer was (al zeg ik hetzelf) uitstekend. Mensen die dit log volgen, is het misschien opgevallen dat ik al minstens 3 maanden geen maximale beurt meer gepakt heb op de dl. Reden is onder andere dat mijn vorm tijdens die laatste maximale beurt niet zo goed was, dus veel buigen en schokken met het lichaam om de beurt te maken. Tevens was mijn grip slecht. Allemaal punten dus die ik moest verbeteren. Verder liep ook mijn squat ver achter, dus dat waren de punten die prioriteit hadden. Drie maanden heb ik hard gewerkt aan mijn core, speed, hams en grip. Met super resultaat!!!!! Hierbij heb ik dus gelijk voor mijzelf bewezen dat geconjugeerde periodisatie voor mij persoonlijk goed werkt. die 235 ging lekker omhoog, eerste stukje was het zwaarst, lockout was prima, grip was ook goed! Op naar de 250!!!
later