AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

lekkere deads:eek:

feli met die DL chunky, mooi PR.

maar met een 3 x 80 MP moet je imo meer dan 100 kg kunnen pushpressen!

• Topic Starter Topic Starter
thnx mannen.

ik zal eens langzaam aan wat overhead werk in gaan voeren. Schouders is wel een sterke kant van me.

Deads :thumbs:

chunky zei:
Drie maanden heb ik hard gewerkt aan mijn core, speed, hams en grip. Met super resultaat!!!!! Hierbij heb ik dus gelijk voor mijzelf bewezen dat geconjugeerde periodisatie voor mij persoonlijk goed werkt.

Dat is een belangrijke en waardevolle conclusie!

netjes dat je je dead zo hebt verbeterd :thumbs:

Nice training! Feli met je DL's!!

dikke deadlift chunky, doe je hem conventional of sumo?

Dikke shizzle die DL, nu moet ik ook vandaag 235 doen natuurlijk kan niet achterblijven:mad:

Gaat gewoon heel goed en hoezo zouden je schouders overtrainen bij WSB door al het bankdrukken ofzo?

g-men zei:
Dikke shizzle die DL, nu moet ik ook vandaag 235 doen natuurlijk kan niet achterblijven:mad:

Gaat gewoon heel goed en hoezo zouden je schouders overtrainen bij WSB door al het bankdrukken ofzo?

schouders is toch een gevoelig punt voor velen, zwaar banken doet al geen goed voor je schouders, dus zware presses zouden je schouders alleen maar meer belasten.

Uiteraard train je wel je schouders, maar door elkaar genomen geen zware overhead presses. Toch zijn er ook zat die het wel doen. Ik ga het dus ook iets vaker doen, vanaf nu.

goed dead, is die volledig raw? Oh presses doe ik ook niet, maar mss zal ik ze ook nu en dan doen.

ik had wel een riem om.

gisteren extra workout: grip en onderarmen

alles met dumbbell van 20 kg

dumbbell laten rollen tot de vingertoppen, vuist maken, gevolgd door wrist curl

5 x 15 keer

reverse grip wrist curl

4 x 8

Vandaag ME bench, lekker hoor!!!

close grip bench

20 x 20
5 x 50
3 x 80
3 x 100
3 x 110
1 x 120
1 x 125 :whip: k*tspotter ik zeg nog zo, alleen als de stang zakt!
1 x 130 :shoot: luister je niet ofzo!!! jij spot mij nooit meer!

pinky bench
5 x 5 x 100

floor barbell extension (das een lekkere oef kerels)

8 x 42,5
8 x 42,5
8 x 52,5
8 x 52,5

cable push down

4 x 8

deadhang chins (wide grip pronated)

4 x 5

circuitje met 10 kg per hand(dit is moordend en dat had ik niet verwacht)

dumbbell curl / side raise / dumbbell clean

dit 3 x achter elkaar.

Klaar.

jammer van die spotter, het is niet zo makkelijk als het lijkt....

leuk circuitje :D (k zie ze veel de laatste tijd in de logs, zou de zomer er aankomen?)

haha, spotters zijn overal idd hetzelfde. als ik iemand anders moet vragen en die helpt mee dan proberen ze het soms ook nog te ontkennen. 'neenee, je hebt alles zelf gedrukt...' lol

I hate spotters..

Gewoon zorgen dat je sterk genoeg bent en zo zeker van jezelf dat je alles doet zonder spotter.. :D

Klote spotters ook! Maar je kunt het ze eigenlijk niet kwalijk nemen, ze weten immers niet beter ;)

Mooie roze bench trouwens. Is dat voor jou close grip, of doe je het dan nog smaller?

eq_909 zei:
Klote spotters ook! Maar je kunt het ze eigenlijk niet kwalijk nemen, ze weten immers niet beter ;)

Mooie roze bench trouwens. Is dat voor jou close grip, of doe je het dan nog smaller?

Met close grip zijn beide hangen volledig in het gladde gedeelte van de stang, pinky bench bedoel ik dat mijn pinken op de ringen zijn.

Spotters is gewoon k*t, het is een hele aardige kerel, maar het is een buitenlander die gebrekkig nederlands spreekt, dus het was moeilijk uitleggen.
Ik zei wel heel duidelijk, alleen als de stang terugzakt naar mijn borst, help je.
Maar dan, zodra je je sticking point tegenkomt, tillen ze em gelijk uit volle macht terug in de stangen, terwijl ik wel een goed gevoel had.

Terug
Naar boven