XXL Nutrition

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Zo gisteren maar weer eens schouders gebikkelt.

voorslaan en uitstoten

15 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 60

dumbbell press

8 x 22
8 x 32
8 x 36
6 x 40

front dumbbell raise

8 x 15
8 x 16
8 x 19
8 x 22

side cable raise

8 x 15
8 x 15
8 x 15
8 x 20

ff wat onderarmen

wrist wroller

3 x
2 x
2 x

toen buik gedaan, soort trisetje

zittend been heffen, crunches op de schuine plank, hip twists

20 x , 20 x, 20 x
20 x , 20 x, 20 x
20 x , 20 x, 20 x
20 x , 20 x, 20 x

mazzel

pittige schoudertraining. die frontraises zijn DIK!

Goed bezig hoor! Deed je altijd al gewichthef-oefeningen of heb je die nu pas geintroduceerd?

wat voor gewichthef-oefeningen bedoel je?

voorslaan en uitstoten heb ik altijd al gedaan, gewoon een lekkere oefening.
Ik til het gewicht hierbij niet op vanaf de grond maar laat de stang hangen in mijn armen.

greetz

chunky zei:
wat voor gewichthef-oefeningen bedoel je?
voorslaan en uitstoten heb ik altijd al gedaan, gewoon een lekkere oefening.
Ik til het gewicht hierbij niet op vanaf de grond maar laat de stang hangen in mijn armen.
greetz
Die dus!:D

chunky zei:
Jeetje ik leer hier nog wat!
thnx!
@mighty
is dat een echte powerlift oef dan?
Dat is echt een toppie schouderoefening.
Het is eigenlijk een oefening bij gewichtheffen, maar je doet een variant en die worden veelvuldig toegepast in het PL. Anders moet je eens op de sites kijken, die gepost zijn. Daar staan heel wat oefeningen, die zorgen voor veel krachttoename.

Daar heb ik idd ook al wat rondgeneusd!

leuke sites.... ik ga nog eens ff zoeken of ik wat leuks kan vinden voor borst biceps vanavond.

gr

Pittige schoudertraining gedaan :thumb:
Zeer goede frontraises!

lekker basic houden. bankdrukken incline bankdrukken afsluiten met flyes. en biceps barbell en dumbbell werk.grts

okidoki gister borst gedaan, ging wel lekker, iig gewichten aangeraakt wat een hele tijd geleden was. En nu gingen ze nog vrijwillig omhoog ook.

flat bench

15 x 20
2 x 60
2 x 90
5 x 110 (super easy)
3 x 120
3 x 120 (iets minder easy)
3 x 125 (grommend en kreunend dik voor mekaar)

incline bench

8 x 60
5 x 90 (easy)
3 x 110
3 x 110
3 x 110
16 x 60 (ff pompen)

dumbbell flye

8 x 15
8 x 19
8 x 22
8 x 26

biceps

cable curl
12 x 45
12 x 55
12 x 65
12 x 75

dumbbell curl

8 x 17
8 x 20
8 x 24
8 x 24

21/7 barbell curl

21 x 20
21 x 30
21 x 30
21 x 35

en weer klaar.... lekkere pomp aan overgehouden.

ja kan ik me voorstellen als je 21reps doet op de barbell curl. Wel lekkere bench he!grts

mooie training !:D

:cool: bij mij gaat het gewicht echt niet vrijwillig omhoog, ik moet altijd meehelpen duwen.............;)

klusmier zei:
mooie training !:D

:cool: bij mij gaat het gewicht echt niet vrijwillig omhoog, ik moet altijd meehelpen duwen.............;)

ik bedoelde eigenlijk zonder meesjouwen van me trainingsmakker.

punani zei:
ja kan ik me voorstellen als je 21reps doet op de barbell curl. Wel lekkere bench he!grts

lekker hoor dat 21-en had het al een tijd (voor vorige dan) niet gedaan. Tis niet echt een massa oef,maar wel lekker doorbijten!:D

Gisteren te horen gekregen, dat een van de werknemers hier op de zaak opstapt en dat ik nu in korte tijd een stuk meer zal moeten gaan werken.
Dit houdt in van 's ochtends half 8 tot geregeld 's avonds rond tienen, waar bij elf uur geen uitzondering is. Dit zat allemaal al wat langer in het verschiet echter nog niet op zulke korte termijn. Ik wil het bedrijf van mijn vader overnemen dus vandaar. Ik liep gisteravond ff de honden uit te laten en ik moet eerlijk bekennen dat bij de gedachte niet meer te kunnen bodybuilden cq kracht trainen er een zeer emotioneel gevoel de overhand kreeg, ik moest me er echt tegen verzetten geen traan te laten (heel vaag). Maar na 6 jaar is het gewoon echt een onderdeel van mijn leven geworden.
Ik heb vanalles overdacht, van 's ochtends 5 uur trainen, tot tussendoor, maar niks lijk ik in te kunnen passen in het drukke schema van een 'eigen' zaak runnen.

De oplossing lijkt me dan nu toch voor de hand liggend, ik ga in de loop van de tijd ook thuis trainen. Ik denk dat ik mijn motor verkoop en daarvoor gewichten ga kopen. Zo kan ik iig in het weekend trainen en als er een uurtje overschiet ook. tevens ben ik zo niet van huis en zie ik mijn vriendin ook nog.

Dit past niet helemaal in een trainingslog, maar ik wilde het toch even kwijt en om er nou een topic aan te wijden?!

IK hoop dat me motor nog een €4000 euro op wil brengen en daar kan ik toch wel wat leuks speelmaterieel van kopen!

Hebben hier nog meer mensen ervaring met bodybuilden en een baan cq eigen bedrijf die toch wel 70-80 uur in de week in beslag neemt?

gr

Terug
Naar boven