Fitness Seller

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren voor het eerst in mijn trainings carriere een zondagstraining gehad en ik moet zeggen: ideaal. Deze training heb ik vast te pakken deze week.

Schouders, ik heb ze eens ff lekker met een soort omgekeerde volgorde aangepakt, lekker shokkeren.

zittende front lateral raise

8 x 10
8 x 12
8 x 16
8 x 18 (zittend is et toch iets zwaarder)

dumbbell press zittend

8 x 24
8 x 32
6 x 36 (k*t man, helemaal verzuurd)
8 x 32

side lateral raise

8 x 10
8 x 12
8 x 14
8 x 16

military press op de smith

20 x 20
8 x 50
8 x 60
8 x 65
8 x 65

Daarna nog ff wat onderarmen

reverse curl met bb

25 x 20
8 x 30
8 x 40
8 x 40

dumbbell wrist curl

paar setjes licht om te kijken of ik vandaag geen last van me pols zou hebben met deze oefening, Nee dus! volgende keer zwaarder pakken.

greetz

Goed bezig bro! Dus je bent nu officieel ontmaagd op de zondag?:D

Yep! ipv het idee wat ik had om thuis te gaan trainen, wat ik overigens nogsteeds heb, alleen had ik niet zo in de gaten dat ik niet echt een plek heb om al te ijzer uit te stallen, ga ik me nu inschrijven bij een andere sportschool die wat flexibelere openingstijden heeft. Zo kan ik nu iig de zaterdag en zondag pakken en heb ik iig al twee dagen te pakken. Heb ik dan doordeweeks nog een uurtje over, kan ik dat daar invullen want ze zijn toch heel de dag open. In tegenstelling tot me eigen sportschool.
Op zich wel jammer, heb er 6 jaar met plezier getraind, maar de openingstijden spelen me nu parte.

greetz!

Dan kun je iig je motor behouden en kunnen we van de zomer een keer samen toeren!:D

Das prima!

Hier weer ff een snelle post (zit weer eens op me werk)

na me werk vanmiddag gelijk door naar de gym, daarna naar huis, me lieffie had al een prakkie staan, toen douchen en nu weer lekker aant werk. Yep maar wel getraind!

borst biceps gedaan, ging matig, toch ff wennen nieuwe sportschool

vlakke bench

20 x 20
8 x 70
8 x 100
8 x 100
8 x 100 (ik deed ook een negende maar die heeft iemand van me borst geraapt)

schuine dumbbell bench

8 x 32
6 x 36
6 x 36
6 x 36 (dit gaat normaal toch echt beter)

smalle chest press

8 x 65
8 x 85
8 x 100
8 x 100

cable flye

8 x 25
8 x 35
8 x 45
8 x 55

biceps

ez bar curls (heb geen idee wat dat ding weegt, dus ik vermeld alleen wat ik eraan gehangen heb)

20 x niks (wel hard aanspannen)
8 x 20
8 x 30
8 x 40

dumbbell curls

8 x 16
8 x 18
8 x 20
8 x 20

staande concentration curl

8 x 14
8 x 16
8 x 18
8 x 18

Hoppa klaar.

chunky zei:
Hier weer ff een snelle post (zit weer eens op me werk)

na me werk vanmiddag gelijk door naar de gym, daarna naar huis, me lieffie had al een prakkie staan, toen douchen en nu weer lekker aant werk. Yep maar wel getraind!

borst biceps gedaan, ging matig, toch ff wennen nieuwe sportschool

vlakke bench

20 x 20
8 x 70
8 x 100
8 x 100
8 x 100 (ik deed ook een negende maar die heeft iemand van me borst geraapt)

schuine dumbbell bench

8 x 32
6 x 36
6 x 36
6 x 36 (dit gaat normaal toch echt beter)

smalle chest press

8 x 65
8 x 85
8 x 100
8 x 100

cable flye

8 x 25
8 x 35
8 x 45
8 x 55

biceps

ez bar curls (heb geen idee wat dat ding weegt, dus ik vermeld alleen wat ik eraan gehangen heb)

20 x niks (wel hard aanspannen)
8 x 20
8 x 30
8 x 40

dumbbell curls

8 x 16
8 x 18
8 x 20
8 x 20

staande concentration curl

8 x 14
8 x 16
8 x 18
8 x 18

Hoppa klaar.
Wat een hufter! Kunnen ze je dan niet eens ff lekker rustig laten trainen?;) :D
Nette training, lijkt me! In een nieuwe gym is altijd wennen. Lijkt wel alsof alles dan zwaarder gaat, tenminste, dat heb ik altijd.:D

Net volume!

Nice bench verder!! :)

Me bench vond ik zelf een stuk minder, maar oke.

Noem je dit nou echt een volume training?

jazeker, iets van 28 sets noem ik idd nice volume! ;)

small chest press= small banken of niet. anders zker wel een goede shit maar is wel triceps...grts

neej..

smalle tjest press op de machine, dus met hamergreep. Zo een waar je wijdt begint en smal eindigd. 100 kg, kan niet zwaarder wel jammer.

oke ik weet welke je bedoeld. zeer netjes dan hoor!

Gisteren ben ik weer met benen bezig geweest, Ik moet toch nog even wennen aan de nieuwe atmosferen in de nieuwe gym, met squaten was ik nog niet helemaal op me gemak, een ander rek (Weet je wel zo'n schuine met van die pinnen), geeft allemaal niks, maar ik moet er gewoon aan wennen. Ik vertrouw erop dat dat allemaal goed gaat komen. Met squatten dus niet tot het uiterste gegaan.

squat

20 x 20
8 x 70
5 x 120
5 x 120
5 x 120
5 x 120

front squat (zonder gewicht, ff puur de techniek oefenen)
10 x 20
10 x 20
10 x 20

horizontal legg-press

8 x 120
8 x 160
8 x 200
8 x 230

legg extension
12 x 65 (wtf dit ding is veul lichter dan op me oude gym)
12 x 85
12 x 100
12 x 120 (hele blok dus, jammer dat ie niet zwaarder kan)

staande leg curl

8 x 25 (ff apparaat testen)
8 x 35
10 x 45
10 x 50

Kuiten

kuiten op de leggpress
12 x 120
12 x 150
12 x 150
12 x 150 (veels te easy)

zittende calf raise

25 kg + BW

10 x
10 x
10 x
10 x (Dit kan zwaarder, maar ik had de oefening nog nooit gedaan, ff oefenen dus)

Daarna de traps nog ff aangepakt.

up right row

10 x 20
8 x 50
8 x 60
8 x 60

dumbbell shrug

8 x 44
8 x 44
10 x 44
10 x 44

Klaar, toch wel een lekkere training hoor. Het gaat wel wat worden in me nieuwe gym. Was wel lagge, gister na het trainen, ik sta in de kleedkamer komt er een gozer naar me toe met de vraag:,, Jij gebruikt zeker wel voedingsmiddelen?". Dus ik zeg: wat bedoel je? Nou ehhh, eiwit en creatine!
Jah man echt vet veel, eiwit is tha bomb! Zeg ik uiteraard.
Daarna nog ff iets serieuzer uitgelegd, toch wel leuk dat ze het vragen, streelde mijn ego.

mazzel

Lekkere training! Nice volume!

Ik geloof dat ik wel voorstander ben van volume!
Toch duurt me training nooit veel langer als een uur.

Heb altijd het idee dat als ik minder doe, dat ik te weinig gedaan heb, ook al ben ik me bewust van less is more. Toch ga ik het binnenkort proberen wat het oplevert als ik mijn trainingen inkort. Voorlopig boek ik nog resultaat met volume.

gr

PS
Gister officieel opgezegd bij me oude gym, raar gevoel, alles wat ik opgebouwd van 88 naar 112 heb ik daar allemaal keihard voor gewerkt. Maar goed, tijd van komen en van gaan. mzl

Nette training maatje. Idd altijd leuk om te horen, dat anderen onder de indruk zijn van je fysiek.:D
Ze waren zeker wel bedroefd, dat je wegging bij je oude gym of niet?

Tsja de eigenaar was op vakantie..... das dus een van de redenen dat ik opstap, die rakker gaat gewoon zo nu en dan op vakantie en das is z'n sportschool gewoon de halve week dicht. Iedereen begreep et wel, allemaal zitten ze met die openingstijden, maar je laat wel wat mensen achter waar je 4 x in de week al 6 jaar mee opgetrokken ben, dat is jammer en dat vonden zij gelukkig ook. Maar op de nieuwe gym zitten ook alweer bekenden en ook van me oude gym zijn er al een aantal mee. Alleen me twee echte vaste maten van daar niet. Maar 1 of 2 keer in het jaar gaan we altijd trainen bij Willem Jonkman, dus dat blijven we doen. En trouwens rond de kerstdagen is me oude gym toch ook weer gesloten, dan zie ik iedereen weer bij me huidige gym! Ik zie het iig als een positieve vooruitgang, ik zal er veel vooruitgang boeken, want ik heb daar meer mogelijkheden om mijn training uit te breiden.

greetz

nette training hoor, nieuwe is wennen idd, ik train nog maar 9 maanden en heb er al 3 van binnen gezien, echter na 6 jaar heb je er meer binding mee lijkt me.

Ja ik had er inderdaad veel binding mee, tis natuurlijk ook zo dat je er gemiddeld vier avonden op een week zit, het worden toch vrienden. Maar goed, niet mekkeren, maar trainen en dat gaat daar niet.

Gisteravond rug gepakt en flink hard ook, ik was helemaal gesloopt toen ik klaar was. Volgens mij hadden ze nog iemand zwaar zien deadliften en T-bar rowen daar, want de gezichten ware allemaal mij kant op gericht, werkt goed motiverend.

deadlift (met neerleggen tussendoor)

20 x 20
5 x 70
5 x 120
5 x 170
5 x 200
Failed 220 2 x (wat een fokking gladde stang)

T-bar (barbell in de hoek)

8 x 50
8 x 100
8 x 125
5 x 140
5 x 140 (v-handle blijft hier tenminste heel)

front pull down

8 x 60
8 x 80
8 x 100
8 x 100

one hand dumbbell row

8 x 30
8 x 32
8 x 40
8 x 44

Triceps

skull crushers (barbell)

15 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 55

staande dumbbell extensie

8 x 12
8 x 16
8 x 18
8 x 18

dippen (paralel bars)

8 x bw
8 x bw + 10
8 x bw + 10
8 x bw + 10

Echt helemaal kapot gegaan, het is een paar keer compleet zwart voor me ogen geworden.. lekkor hoor. Zegt die bedrijfsleider daaro: Ga jij altijd zo diep?
hah hah lekker toch. wacht maar tot ik me een beetje op me gemak voel hier in die gym.

mzl

Terug
Naar boven