Fitness Seller

chunky's trainingslog

Balen zeg, maar ook begrijpelijk! Ik werk niet zoveel uren, maar werk toch om de week ca. 60 uur. Dat is dan wel onregelmatig en veel 's nachts. Dat is natuurlijk anders dan van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Dat zal voor jou moeilijker in te plannen zijn. Thuis trainen heeft idd voordelen, maar ook zeker nadelen. Zorg dan wel, dat je goede spullen koopt. Ik vind alleen je motor verkopen wel erg drastisch, tenzij je echt veel verschillende apparaten wilt kopen. Ik was voor mijn totale spulletje ongeveer €800,= kwijt, dus dat zou jij ook moeten redden.

• Topic Starter Topic Starter
Mighty zei:
Balen zeg, maar ook begrijpelijk! Ik werk niet zoveel uren, maar werk toch om de week ca. 60 uur. Dat is dan wel onregelmatig en veel 's nachts. Dat is natuurlijk anders dan van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Dat zal voor jou moeilijker in te plannen zijn. Thuis trainen heeft idd voordelen, maar ook zeker nadelen. Zorg dan wel, dat je goede spullen koopt. Ik vind alleen je motor verkopen wel erg drastisch, tenzij je echt veel verschillende apparaten wilt kopen. Ik was voor mijn totale spulletje ongeveer €800,= kwijt, dus dat zou jij ook moeten redden.

Dat et voor en nadelen heeft ben ik mij zeker van bewust, zo heb je bijvoorbeeld geen spotter aanwezig. Voordeel voor mij is dat ik kan trainen zodra ik een uurtje over heb en dan toch niet te lang van huis ben, zo zie je je vriendin ook nog af en toe.
Goede spullen was ik zowieso van plan ja, tweedehands is lang niet altijd goed spul voor hande, nieuw spul ben ik zo een smak geld aan kwijt. Hoe dat met me budget gaat zal ik moeten zien, motor verkopen heb ik er iig wel voor over.

Oke me training benen gister, kwas er niet echt bij met me koppie, maar ging wel redelijk.

back squat (full)

20 x 20
5 x 70
5 x 120
5 x 140
5 x 140
5 x 140

leg press met 1 been

8 x 80
8 x 80
8 x 90
8 x 100

leg extension

8 x 55
8 x 60
8 x 65
8 x 65

leg curl
8 x 50
8 x 55
8 x 55
8 x 55

calf raise superset met raises op de trap

12 x 100 20 x bw
12 x 125 20 x bw
12 x 150 20 x bw
12 x 175 20 x bw

Daarna nog wat barbell shrugs gedaan

15 x 20
8 x 70
8 x 120
8 x 140
20 x 70

Greetz

mooie volume training, nette calf-raise trouwens !:D

:cool:

bedankt he! ging nog best lekker ondanks dat ik er niet geheel bij was met me koppie

Met een goed rack heb je geen spotter nodig.. alleen forced reps zijn dan niet meer aan de orde :)

Goede training nog.
Als je zoveel uren gaat draaien zal het trainen daar hoe dan ook toch onder gaan lijden.
Ik heb een poos bij een brouwerij gewerkt en daar draaide ik in de zomer vaak van 5:00 in de morgen tot 18:00, het was staand en lopend werk als operator bottelarij, bij temperaturen van 35-40 graden en hoge luchtvochtigheid..
Ik was toen rond de 30, en deed toen ook veel sporten (wandklimmen, conditietraining)
Maar ik kan je verzekeren dat ik in de zomer weinig fut over had om te trainen, ik was gewoon te moe van mijn werk, de hitte en het vroege opstaan.
Maar als jouw werk ook kantoor werk bevat, dus fysiek niet zo zwaar is, en je tussendoor mischien een uurtje kunt trainen, kan het meevallen.

Ik zie het al helemaal voor me:

Als je het bedrijf overneemt en dus toch de big boss bent, met de nadruk op "big", richt je toch een ruimte in als bedrijfsfitness hok, zodat de medewerkers tussen de middag en na het werk lekker aan het ijzer kunnen. Je eigen egoistische beweegredenen vermeld je natuurlijk niet, allemaal onder het mom van fysieke gezondheid en fitheid van de arbeiders bla bla. Win-win situatie.

Kun je ook nog de hele zooi aftrekken van de belasting!!!!

Metal^militia zei:
Als je het bedrijf overneemt en dus toch de big boss bent, met de nadruk op "big", richt je toch een ruimte in als bedrijfsfitness hok, zodat de medewerkers tussen de middag en na het werk lekker aan het ijzer kunnen. Je eigen egoistische beweegredenen vermeld je natuurlijk niet, allemaal onder het mom van fysieke gezondheid en fitheid van de arbeiders bla bla. Win-win situatie.
goeie kerel zal er over een paar jaar over denken:D

Gister heb ik een training overgeslagen.

Zoals jullie hebben kunnen lezen, zat ik er vorige training niet helemaal bij met me kop, dat hield in: de legpress doen zonder de beveiliging eraf te halen enz, noem maar op. Ik had weining zin om te gaan deadliften en zware rugoefeningen te gaan doen, terwijl ik niet gefocust ben. Ik wil geen risico lopen op een blessure. En me trainingsmaat belde dat ie lekker in die 10 km file stond op de A15 gister. Mooie reden om de training af te blazen. Kan geen kwaad voor een keertje.

groetjes.

chunky zei:
Gister heb ik een training overgeslagen.
Zoals jullie hebben kunnen lezen, zat ik er vorige training niet helemaal bij met me kop, dat hield in: de legpress doen zonder de beveiliging eraf te halen enz, noem maar op. Ik had weining zin om te gaan deadliften en zware rugoefeningen te gaan doen, terwijl ik niet gefocust ben. Ik wil geen risico lopen op een blessure. En me trainingsmaat belde dat ie lekker in die 10 km file stond op de A15 gister. Mooie reden om de training af te blazen. Kan geen kwaad voor een keertje.
groetjes.
Wijs besluit!;)

Metal^militia zei:
Met een goed rack heb je geen spotter nodig.. alleen forced reps zijn dan niet meer aan de orde :)

Klopt, met deadliften, squaten enz heb ik ook geen spotter nodig, alleen bij banken is het wel zo fijn, maar goed het is het een of het ander. Als je maar kan trainnen.

Powerblade zei:
Goede training nog.
Als je zoveel uren gaat draaien zal het trainen daar hoe dan ook toch onder gaan lijden.
Ik heb een poos bij een brouwerij gewerkt en daar draaide ik in de zomer vaak van 5:00 in de morgen tot 18:00, het was staand en lopend werk als operator bottelarij, bij temperaturen van 35-40 graden en hoge luchtvochtigheid..
Ik was toen rond de 30, en deed toen ook veel sporten (wandklimmen, conditietraining)
Maar ik kan je verzekeren dat ik in de zomer weinig fut over had om te trainen, ik was gewoon te moe van mijn werk, de hitte en het vroege opstaan.
Maar als jouw werk ook kantoor werk bevat, dus fysiek niet zo zwaar is, en je tussendoor mischien een uurtje kunt trainen, kan het meevallen.

Het was inderdaad nog best een lekkere training, behoudens dan dat ik er niet geheel mentaal bij was af en toe.
Over mijn motivatie om te training, maar ik me niet zo'n zorgen, heb ook tijden zwaar lichamelijk werk gedaan in de bouw, terwijl het trainen er niet onder lijde. Daar zie ik geen moeilijkheid in voor mezelf. Alleen moet er nog wel wat tijd overblijven voor wat quality time prive.

Bij een brouwerij?? interessant.
thnx voor je commentaar.

Metal^militia zei:

Dat klinkt inderdaad verleidelijk op deze manier.

Powerblade zei:
Kun je ook nog de hele zooi aftrekken van de belasting!!!!

aftrekken???:D

Mighty zei:

Yup! was lekker, kon ik gelijk ff aan me surprise werken voor de sinterklaas.

Oké dan mijn training gister! Man man man ik was me daar gebrand om te gaan knallen! Toch wel lekker zo'n rustdag na benen. Ik heb een wereldse training gehad.

Deadlift (gewicht iedere keer neerleggen op de grond.)

15 x 20
5 x 70
5 x 120
5 x 160
8 x 200 WHOOHOO, heeft toch resultaat die quarter pins van vorige week

T-bar

8 x 50
8 x 100
8 x 120 (ging zo makkelijk, ik denk doe er nog maar 20 bij)
1 x 140, KRAK! V-handle gebroken, klote, gelukkig niks geblesseerd

chins

5 x 5 x BW

lat pull (cable) underhand pull-down

8 x 65
8 x 85
8 x 95
8 x 100

TRICEPS

one arm extensions

8 x 11
8 x 15
8 x 19
8 x 22 dikke pr

cable push down

10 x 45
10 x 65
10 x 75
10 x 85

paralel bar dips

8 x bw
10 x bw
10 x bw
10 x bw

heerlijke training met een voldaan gevoel.

Waar ik gisteren nog in het topic van mighty postte dat ik ook nog niet gewent was het deadliften met het neerleggen van het gewicht, ging het gisteren als een zonnetje. Vergeef me als ik af en toe tussen de herhalingen ff 3-4 sec rust pakte.

greetz

Mooie training, erg lekkere deadlifts!
en t-bar als de v handle breekt damn, dat is idd schikken :eek: Maar geeft toch ook weer een goed gevoel ;)

Nette DL's en T's daar! Keep up the good work! ;)

idd mooie zware training kerel !!:D

mooie PR, en zeker een mooie Deadlift..........:eek: ;)

klusmier zei:
idd mooie zware training kerel !!:D
mooie PR, en zeker een mooie Deadlift..........:eek: ;)
Ben er ook zeer content mee, zeker als ik kijk dat ik er een paar weken geleden nog maar 4 herhalingen kon maken met 200, dat was dan wel met een constante grip, dus niet neerleggen tussendoor. Ik merk toch ook dat je met het neerleggen ietsie uitrust tussendoor, daarentegen is de drukopbouw beter.
RubenSossa zei:
Nette DL's en T's daar! Keep up the good work! ;)
thnx jij ook he! veel plezier met je nieuwe 20 kg schijven.

Ik had vandaag ook graag gaan trainen, maar ik had een basketbal wedstrijd.
Wij alle verzamelen om te vertrekken, gaat de wedstrijd niet door ivm al dat fileleed op de weg.

Nette training maat! Lekker he, die stang elke keer neerleggen.:D :cool:

Goede training

8x200 deadlift:eek: Beest:D

ik moet een kleine correctie aanbrengen zie ik, het was 205 kg, kwas de sluitringen vergeten mee te tellen. Kleinigheidje blijf je houden.

gr

Terug
Naar boven