chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)wat bedoel je hier nu mee?powerclean and press (iedere rep staand met lege handen beginnen)
Ari70 zei:

Ari70 zei:Leuk die PR's
JM presses waren toch voor blessure preventie.. (of niet)
wat bedoel je hier nu mee?

uncLez zei:Goed bezig!1! Gefeliciteerd, man.
NB: Die vorige post van me was een vrij nauwkeurige omschrijving van wat je precies bedoelde en in de vorm van een verwijzing naar een oude programmeer-taal, geek die ik ben![]()
18fitie zei:zeer goed die box barry, hoevele zal je gewone squat nu zijn ongeveer?
maurice86 zei:
g-men zei:zeer netjes Chunky, maar af en toe zie ik setjes ertussen staan die niet hadden gehoeven, zoals 8x40 clean en press (vorige training).
Full front squat had je ook 4x5x90 of 5x5x80 kunnen doen, lijkt mij effectiever maar je was bezig met techniek dus ok.
Bij mij ligt de verhouding squat:box squat op 160:145.chunky zei:ik hoop dat dat nu ook zo ongeveer 190 zal zijn, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe een box en normale squat zich verhouden ten opzichte van elkaar, iemand?

Smoothmold zei:netjes hoor die squatSquat je ook met je kont naar achteren? Heb je nog tips want ik heb de neiging om achterover te vallen. Rug moet toch zo recht mogelijk blijven in lijn met je heupgewricht?
Leophyte zei:Bij mij ligt de verhouding squat:box squat op 160:145.
Dus ik denk dat je je zeker wel op die 200 kunt richten![]()
chunky zei:ik heb wat video en foto materiaal bestudeerd van de grote der aarde en ik moet zeggen dat ik mijn rug niet meer zo heel recht houdt.
Ik vergelijk met squat een beetje met mijn romanian deadlifts,logisch ook want ik probeerd die deadlifts zo uit te voeren dat zij mijn squats verbeteren. Dus ik steek mijn kont ferm naar achteren, zodat ik de hams op spanning voel komen, met mijn rug (en barbell daarop) hou ik de balans feitelijk in evenwicht.