AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
ivm pinksteren heb ik de training van gisteren naar vandaag getrokken.

Max effort deadlift dagje

deadlift

5 x 70
5 x 120
3 x 160
3 x 200
1 x 232,5
240 failed (kreeg em niet van de grond met me grip)
5 x 200

tsja wat weining werksetjes eigenlijk, wilde gewoon die 240 pakken.

suitcase deadlift

L / R

5 x 70 / 5 x 70
3 x 82,5 / 5 x 82,5 PR!
5 x 70 / 5 x 70

staande leg curl (opwarmer voor de ghr)

5 x 5 reps

glute ham raisea (assisted!, laatst binnekant van me knieeen waardeloos zeer gedaan bij een record poging, weer langzaam opbouwen, pijn nogsteeds aanwezig bij uitvoering van de oefening, wel steeds beter.)

2 x
2 x
2 x
2 x

rope cable crunch (zwaar)

4 x 12 reps

bent over row (pronated) stricter dan strict!! met hold bovenin (zolang ik het voor elkaar kreeg)

8 x 20
4 x 8 x 70

Klaar, lekkere training zo weer na die dagen, jammer van me dead, me grip is gewoon k*t, toch maar weer static holds toe gaan voegen.

ME heeft toch niet voor ogen om veel werksetjes te maken? Snoeihard een zo zwaar mogelijk gewicht van de grond rapen.
(Er zijn er wel die uitgaan van min. 3 lifts boven de 90% bij ME)

wat is je max op DL?

Ik zou op de ME toch ook wel voor 3-5 lifts in de 90+ zone gaan, maar ik ben dan ook geen expert ;)

Zie je wel dat je meer suitcase deadlift dan mij!

• #1.024
builderB zei:
ME heeft toch niet voor ogen om veel werksetjes te maken? Snoeihard een zo zwaar mogelijk gewicht van de grond rapen.
(Er zijn er wel die uitgaan van min. 3 lifts boven de 90% bij ME)

wat is je max op DL?

dat snoeihard was inderdaad mijn intentie vandaag, helaas, was ook best een grote stap, maar ik weet bijna zeker dat het met straps had gelukt, maar dat doen we natuurlijk niet.

mijn max is 235 kg (alleen riem)

eq_909 zei:
Ik zou op de ME toch ook wel voor 3-5 lifts in de 90+ zone gaan, maar ik ben dan ook geen expert ;)

Zie je wel dat je meer suitcase deadlift dan mij!

suitcase was idd niet verkeerd vond ik zelf, balans van de stang was niet helemaal oke, maar toch lekker. Tsja als ik meer dead als jij, hoop ik ook dat ik meer suitcase dead als jij, grootste mak bij mij is me grip

Dan maar eens deftig grip gaan trainen ;)

Al 's farmerwalks geprobeerd?
Static holds kan natuurlijk ook..
Rack lockouts enz.

• #1.027
waarmee kan je die famerwalks dan een beetje creatief doen in je gym?

Ach toch een heel behoorlijke training. Grip is bij mij ook de beperkende factor voor de dead, had je wel magnesium anders heb ik al moeite met 200.
Zweet gewoon teveel in de handpalmen blijkbaar.

Nice suitcase deads.

Ik ben ook weer terug gegaan naar setjes van 3 bij de GHR omdat ik de pezen in de knieholte niet wil blesseren. Liever meer setjes met minder reps dan een paar hoge reppers.

• #1.029
tis inderdaad die pezen man, klote is dat, echt teveel last van gehad laatste keer.

ik gebruik geen magnesium, mag niet bij ons. De stangen zijn klere glad en me handen zeiknat. Ik moet gewoon harder leren knijpen.

spijtig idd van die dead,zwakke bor :p

• #1.031
ik ga me met die bor even een tijdje niet meer richten op gewicht, ik heb tijden gekend waarin ik ze met 140 deed (niet strict uiteraard) ik ga nu een tijd lang vorm boven gewicht verkiezen en het gewicht interesseerd met geen reet op deze oefening, voolopig. ik wil eerst een set lats krijgen die me ondersteunen kunnen bij me bank.

Nice deadlifts man, ondanks de failed 240 kg.

Die rows mogen volgende keer hoger! ;)

chunky zei:
waarmee kan je die famerwalks dan een beetje creatief doen in je gym?
Dumbbells? of evt. 2 EZ/Olympische stangen.
Nog iets.. pinch grip holds. Maar farmers hebben m'n voorkeur!

klote van je kniepezen man, heb er zelf ook keer paar maanden last van gehad, pas op want kan heel lang duren. Die strikte rows zijn zeker naar aanleiding van de tips op FI?

• #1.035
o.a. door de tips op FI ja, maar wie mijn log volgt zal ook gezien hebben dat ik de laatste tijd wat te zeiken heb op mijn rows, ze gaan niet beter naar mate de tijd vorderd, ook daarom nu een verandering van techniek.

70 kg is nog best zwaar als je het 1-2 sec tegen je borst getrokken houdt.

@Leophyte

thnx, zal eens crea proberen te zijn.

chunky zei:
o.a. door de tips op FI ja, maar wie mijn log volgt zal ook gezien hebben dat ik de laatste tijd wat te zeiken heb op mijn rows, ze gaan niet beter naar mate de tijd vorderd, ook daarom nu een verandering van techniek.

70 kg is nog best zwaar als je het 1-2 sec tegen je borst getrokken houdt.

@Leophyte

thnx, zal eens crea proberen te zijn.

Waarom bovenaan houden? Zie er geen nut in...

Zet u op uw stoel in bench houding, span je lats op: handen komen vooruit.
Weak at chest : zwakke rug of je gebruikt je rug niet. Enkel jij weet dit.

De beste rows zijn "pendlay rows". Check rubensosa zijn log als je ze niet kent, is iets over gepost.

-paddos.

• #1.037
ik krijg met benchen gewoon nog niet goed voor elkaar om mijn schouderbladen bijeen te houden en tegelijk mijn lats te gebruiken.

Dat ik een zwakke rug heb geloof ik niet in.

Pendlays doe ik ook wel eens, wilde dit wel eens proberen, o.a. door die tips ja.

thnx kerel

chunky zei:
ik krijg met benchen gewoon nog niet goed voor elkaar om mijn schouderbladen bijeen te houden en tegelijk mijn lats te gebruiken.

Dat ik een zwakke rug heb geloof ik niet in.

Pendlays doe ik ook wel eens, wilde dit wel eens proberen, o.a. door die tips ja.

thnx kerel

Leer dan eerst om rug te gebruiken bij bench, dit alleen brengt je bench max omhoog.

-paddos.

• #1.039
tsja, ben der druk mee bezig kerel

weer los geweest zie ik stevige deads bro jammer van die grip:D

Terug
Naar boven