AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

Have fun! :)

Gaat lekker zie ik, maatje. Keep it up!

nette training chuncky

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.244
training nog van afgelopen zaterdag

DE bench

speed bench

opwarmen
9 x 3 x 70 (ga maar weer naar een stuk lichter)

push press
10 x stang
3 x 60
3 x 80
1 x 90
0 x 100
0 x 100 (ik heb een klote techniek!)

floor extensions
4 x 10 x 40 (lekker licht ivm elleboog, stricte uitvoering levert toch een goeie stress op)

dips
4 x 10 x BW

dumbbell front raise

4 x 8

chest supported row
4 x 10

grip
#2, na iedere set een single gedaan met links en rechts, gedaan tot halverwege de hangin leg raise, toen deden me ganse klauwen pijn en ben ik dermee gestopt, veel closes dus ging uitermate lekker.

Gaat super! Ben wat droger geworden en niet afgevallen! Bijna jammer om nu twee weken rust te nemen, maar het zal me goed doen! Vanaf nu dus twee weken rust

• #1.245
oké, de weg naar nieuwe massa is begonnen,

training van maandag 14 augustus (na twee weken totale rust)

ached back good morning:

ff wat droogzwemwerk
20 x stang
8 x 60
8 x 100
8 x 130
8 x 150 (qua gewicht een makkie, maar de 8 herhalingen maken het zwaarder, nog nooit zwaarder gedaan als 110 met 8 reps, dus op zich een makkelijk pr, ook al had het veel eerder mogelijk geweest, en had zwaarder ook nog wel gekund)

front squat
10 x stang
8 x 60
8 x 80
8 x 80 (dit valt zwaar op me dak)

glute ham raises

5 x 3

hanging leg raise

4 x 15 reps

triceps push down

2 x 40 reps

seated calf raise / staande calf raise

4 x 12 / 4 x 20

Zo, dat was weer genieten geblazen, training misselijk afgerond, moet duidelijk weer ff wennen. Good morings vlogen echt omhoog, ging erg lekker. Squats voelden erg zwaar en leverden directe spierpijn op.

gr

Goede avond jij ook weer begonnen zie ik !

Damn lekkere binnenkomer zeg!! Ik had ook veel moeite met mijn squat.. geniet morgen en overmorgen maar lekker van de spierpijn dat zal je goed doen :evilnana:

Sterk begin weer.. die goodmornings.. :eek:

Welcome back!

lekker begin gelijk :eek:

• #1.249
thnx guys, jullie logs ga ik weer wat nader bekijken als ik achter me inbel comp vandaan ben.

training van woensdag:

training van woensdag:

incline bench
opwarmen
8 x 70
8 x 90
8 x 100
6 x 100

flat dumbbell press
4 x 8 reps (fokking niet verder als 24 gegaan, kon anders echt de 8 niet halen)

ez bar tri extension
4 x 8

push down
4 x 8

seated dumbbell press
4 x 8

face pull
4 x 8

chins
4 x 4

ez bar biceps curl
4 x 8 reps

duur 1 uur en een kwartier! Ging super lekker zo een eerste borst training na twee weken, incline ging erg lekker, maar vergde dus erg veel van de rest, de rest van de dumbbell presses gingen beduidend minder. Denk dat ik de schouders iets meer ga doen op de speed dag ipv op de woensdag, ff kijken nog hoe het bevalt. Nu denk ik dat het borst gedeelte te veel vergt op goeie gewichten voor schouders te gebruiken, maar goed, eerst nog ff langer proberen. Op de woensdag kan ik altijd de raises blijven doen, dat gaat altijd prima. Spiegelbeeld laat verder nogsteeds een grijns opbloeien, ik geloof niet dat ik veel spiermassa kwijt ben, wel wat vetmassa, als de pomp terug is, is het weer helemaal prima, ben benieuwd wat twee maanden massa gericht trainen op gaat leveren.

gr

Vet kwijt, en pomp erin Top :D!! je lijkt wel een BB ;)

• #1.251
hehe

training van vrijdag:

dynamic squat (vrijdag)

speed box squat (+ choked light bands)

ff veel experimenteren met van alles en nog wat qua bands bevestiging

9 x 2 x 110 (+ bandspanning) in 1 woord heerlijk, wat appart die spanning opbouw.

pronated romanian deads

12 x 70
3 x 12 x 100

spread eagle sit ups

4 x 40

up right rows
8 x stang
8 x 40
8 x 60
4 x 70 (komt wel weer)
4 x 60

dumbbell shrugs
20 x 32
3 x 15 x 44

heerlijke training, bands voelt echt super!

Hoe ga je bij DE uit van je load met bands?

maw: als je bijv op 50% wilt liften, hoe verdeel de statische load en de bandspanning dan? (of is dit alles nog puur experimenteel)

• #1.253
Hoe ga je bij DE uit van je load met bands?

maw: als je bijv op 50% wilt liften, hoe verdeel de statische load en de bandspanning dan? (of is dit alles nog puur experimenteel)

ik ga normaal uit van een deload om de 5 weken, in de 4 weken dat ik train, begin ik op 60%,iedere week doe ik hier 2,5 % bij,totaan 70%. Bands komen hier extra bij, ik probeer onderaan bijna geen spanning te houden en bovenaan zo maximaal mogelijk. Aangezien ik nu in een massa cycle zit,zal ik niet deloaden dus hoe het loopt zal ik wel ff zien,maar zo zal ik het doen in mijn 'normale' schema.

deze training was wat meer experimenteel en zat 7 kg onder 60%.

hoe ik het ga doen met banken en mijn ME dagen weet ik nog niet,ligt er ook aan doe creatief ik ben met de bevestigingen.

gr

Waar heb je die bands gekocht? Ben er ook wel geïnteresseerd in :)

• #1.255
ik heb ze via team-forza gekocht

• #1.256
training van maandag

parallel box squat
8 x stang
8 x stang + choked purple band
hieronder alles + choked green band
8 x stang
8 x 70
8 x 100
8 x 110
8 x 110

rack pull (net onder knie) + purple band through belt
8 x stang
8 x 70
8 x 110
8 x 150
8 x 190

double purple band leg curl

4 x 8

seated calf raise

4 x 20 reps

opmerking:

Slopend. Heerlijk.

Laatst bewerkt:
Die bands zorgen voor constante spanning? Waar dient het voor? Explosiviteit?

• #1.258
niet voor constante spanning, toenemende spanning, hoe verder je em rekt hoe meer spanning hoe zwaarder. Zo kan je em makkelijker door je dode punt heen drukken als wanneer je er meer schijven aanhangt, terwijl je bovenaan toch het volle pond pakt.

doel is inderdaad kracht en explosiviteit. En ik gebruik ze ook gewoon nu in me twee maanden massa training om ze te leren kennen.

hoe maak je ze vast?? Aan de bar begrijp ik wel, maar op de grond? Leg je er een schijf op ofzo? Zit er aan te denken om ze ook aan te schaffen.

Terug
Naar boven