Fitness Seller

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
gisteren thuis : grip, wrist, bicep

expand hand (dubbel postelastiek)

4 x 10 reps

coc1
2 x 5 reps

coc3
4 attempts (iets minder als vorige keer)

coc2
3 x 3 reps (met links zit ik bijna aan een close, rechts verliep ook niet al te soepel deze keer)

coc1
4 x 10 reps

wrist curl
6 x 15 reps met 20 kg dumbbell

concentration curl (arnold style)

4 x 15 reps (20 kg)

Lekker hoor, raakte uitgeput op de 3 denk, vandaar dat de 2 niet meer zo soepel liep. Ik merk toch dat het beter is om mijn grip 2 x per week te trainen, in het begin deed ik het 3 x per week, maar die tijd heb ik niet op het ogenblik, 1 x is niet genoeg om vooruitgang te boeken. eerst deed ik het ook wel eens voor mijn basketbal training, maar dan schiet je geen bal meer raak.
Doel ik nu om het dinsdag en zaterdag te gaan doen.

Wat is expand band?

Damn, ook de chunkmeister klapt er weer goed hard op...
Wat een ziek PR op die GM's :eek:

Potverdomme, jongens... ik kijk hier voor INSPIRATIE, geen DEMORALISERING! :D

Lekker creatief ook met die bands enzo... Goed bezig, man :thumbup:

Nou we toch bezig zijn over prakkies... (zie andere thread ;))

Ik was benieuwd naar hoe jouw voeding eruit ziet, als voorbeeld-WSB-ert en iemand met een super-shape :)
Zou je die met ons willen delen?

• #1.367
tuurlijk:

6:30
whey shake
havermout + melk
2 x visoliecapsule
vruchtensap

9:30
6 st volkorenbrood
100 gr kipfilet
30 gr pindakas
1/2 paprika
500 ml halfvolle melk

11:00
banaan (gewoon ff lekker)

12:30
6 st volkorenbrood
1 blikje tonijn
30 gr pindakaas
500 ml halfvolle melk

15:00
4 st volkorenbrood
30 gr pindakaas
30 gr kipfilet

15:30
whey shake (1 1/2 uur voor trainen)

18:30
Post workout
whey shake met dextrose

19:00
aardappelen
groente
vlees
bak/braadvet

22:30
250 gr kwark
havermout
2 st visolie.

Verder over heel de dag verdeeld veel water drinken.
Op dit moment is dit mijn brood dieet, gaat altijd erg goed, soms ook wel eens een warme maaltijd om half een, maar meestal dit.
Alles goed voor ca:

5386 kcal, 368 gr eiwit, 588 gr koolhydraten en 170 gr vet

27 % eiwit, 44 % kh, 29 % vet

ongeveer 3 gr eiwit per lg

Thx.
Eens vergelijkend warenonderzoek doen met mijn dieet van de week :)

Owjah, altijd handig om te weten...
Hoe is de belasting op je werk en hoeveel bal je in de week? En doe je daarnaast nog aan cardio?

Lastig? Nee toch... :D

• #1.369
ben wel een stuk geminderd ten opzichte van mijn begin met wsb, waar ik alleen maar droger werd en op een gegeven moment tegen de 7000 kcal aanzat.

Daarom vroeg ik het ook, ik had in KaLe's log meen ik gelezen dat je op 7k had gezeten inderdaad en aangezien ik daar VER onder zit vroeg ik me af hoe ik flink veel meer moet gaan eten zonder als een idioot vet aan te planten, hetgeen toch vrij gemakkelijk gebeurt bij mij op het moment merk ik...

Maar aangezien jou dat gelukt is dus dacht ik, laat ik chunky eens vragen hoe hij eet en dat vergelijken...

Vandaar dus ook mijn vraag hoe je activiteiten-patroon is door de week zeg maar...

• #1.371
Ik zit bijna heel de dag op me hol, af en toe naar een klant, maar ben er wel heel de dag tot laat mee bezig. Daarnaast nog wel 1 x trainen en 1 x een wedstrijd basketbal in de week, dat verbrand nog wel een beetje.

nice gripwork bro, en damn.. wat vreet jij veel!

Ik zit zelf nu op zo'n 2000-2200 Kc per dag om droog te worden..:(

damn dat is idd wel een bult eten die je naar binnen werkt. maargoed je weegt 115 oid, dan kan ik me het wel voorstellen. Zit zelf meestal rond de 3500-4000 met 105 kilo.

btw doe jij je CoC training altijd op aparte momenten? ik doe het na mijn training vaak maar merk dat ik mijn onderarmen vaak toch wel heb uitgeput, zit te denken om het ervoor te doen.

• #1.375
Ik doe het in principe op niet trainingsdagen

Leuk, jouw dieet lijkt wel wat op de mijne, veel brood :) Zit zelf ook op 5000 kcal, en de kilo's vliegen er nog niet aan! Tjah, blijkt maar weer hoe zwaar dat powerliften is he..

• #1.377
Leuk, jouw dieet lijkt wel wat op de mijne, veel brood :) Zit zelf ook op 5000 kcal, en de kilo's vliegen er nog niet aan! Tjah, blijkt maar weer hoe zwaar dat powerliften is he..

exact! ik heb zelf tegenwoordig zelfs zichtbare obliques, maar nog wel een mooi vastpakbare richel op me buik. Kilo's komen ook niet zomaar, wel wordt mijn massa op dit moment echt beter zichtbaar, meer vormen enzo, mass attack gaat dus goed! Nog 1,5 maand en dan weer op zoek naar meer kilo's op de baar.

• #1.378
Me squat

high bar, small stance full back squat (schouder breedte)

8 x 20
8 x 70
8 x 120
8 x 140
6 + 2 x 140
6 x 120

sumo squat
10 x 70 (ff testen)

leg extensions

4 x 10 reps

hyper back complex
20 x bw
20 x bw + olymp stang
20 x bw + olymp stang
20 x bw + olymp stang

reverse side bends
4 x 10 reps

calf raise (staand op 1 been met 10 kg dumbbell)

4 x 10 reps

Wat voelde deze training k*t, ik ging helemaal kapot tot aan het misselijke tijdens de squat, ook wel heel lang geleden dat ik full squats gedaan heb. Ik weet niet of ik nou tevreden moet zijn met het gewicht of niet. Man wat een spierpijn heb ik nu al, vooral me hams en binnenkant quads.

brute fullsquats!

8 reps full squat is toch best goed. Wat is je 8RM op de PL-style squat schat je?

Terug
Naar boven