Fitness Seller

chunky's trainingslog

wow 8x200 racklockouts :eek:

Die ga ik vandaag ook eens proberen, aangezien ik wel vaker op lockout faal.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.402
Tsja het laatste stuk van me tri's is bere sterk, onderin totaal niet, hier moet ik dus na mijn 'mass attack' verandering in gaan brengen.

zeer nette training, nice lockouts!

• #1.405
ik wilde hoog beginnen en zo wennen aan een hoog gewicht en vervolgens naar beneden werken, zo begon ik de tweede lockout oef, met 130 maar die kreeg ik niet meer omhoog. Volgende keer dus anders doen.

Damn, die lockouts moeten er wel bruut uitgezien hebben. Ben benieuwd wat je daarmee volgende keer klaarspeelt.

Potverdomme,
dat ziet er inderdaad weer bruut uit, kerel!

• #1.408
training van gister DE squat

speed box squat (below paralel)

2 x 20 + choked greens
4 x 70 + choked greens
6 x 90 + choked greens

speed deads (conv)
2 x 1 x 70
1 x 120
6 x 1 x 170
1 sumo tryout (dikke ellende)
1 x 170 conv.

purple band assisted ghr's
4 x 8 reps

hanging leg raise
4 x 15 reps

up right row
10 x 20
3 x 8 x 60

Eindelijk eens een waanzinnige speed, lekker hoor, had het niet verwacht om dat ik zaterdagavond nog een wedstrijd basketbal had gespeeld en daar wat zere beentjes aan over had gehouden. training was toch echt super heerlijk! Hoppa!

als er een log van het jaar verkiezing komt op DBB, stem ik op die van jou.

respect.

(ps. chin je eigenlijk wel eens? :D)

• #1.410
ik ga wel weer chinnen binnenkort, maar zoals je dan heb kunnen volgen heb ik wel eens wat last van mijn rechterelleboog, nou is dat na mijn rust van afgelopen zomer aardig weggebleven. chinnen levert mijn een enorme stress op aan me elleboog, zeker bij het afdwingen van een paar laatste reps. Binnenkort wil ik het weer op gaan pakken omdat het lekker gaat met me elleboog, waarschijnlijk begin ik met wat band assisted chins, om zo alles te laten wennen.

thnx makker!

Chinnen ben ik ook mee gestopt ivm mijn elleboog. Fok it, sterk word je heus wel als je niet kan chinnen..

• #1.412
jawel, maar het is wel een lekkere oefening om zo af en toe eens mee te wisselen, zeker met een hammer grip vind ik het heerlijk om je lats te voelen rekken als je helemaal uithangt en weer optrekt.

'Bounce' je onderin de chinup, na de eccentric?

• #1.414
Nee, het zakken altijd kalm aan, onderaan goed rekken dus uithangen.
Het pijntje komt vooral vanuit de eerste buiging van de arm, vanuit de strek dus en naar mijn gevoel het laatste stukje.

puike workout bro maar ben niks anders gewent van jou

Nee, het zakken altijd kalm aan, onderaan goed rekken dus uithangen.
Het pijntje komt vooral vanuit de eerste buiging van de arm, vanuit de strek dus en naar mijn gevoel het laatste stukje.

Heb je trouwens ook last bij pulldowns?

• #1.417
nee, eigenlijk niet.

Waar heb je precies last bij je elleboog? Mijn arm (biceps voornamelijk, soms ook wat in de onderarm) sputtert ook tegen op precies dezelfde plaatsen bij de chins... Onderin bij eerste aanzet na de rek en bovenin bij het echte persen om de borst richting de stang te werken...

heb ook zoiets, toen ik klein was is mijn elleboog keer uit de kom gegaan, en kapsels aan de rechterkant zijn zwakke plek daardoor. Ik doe nu dan wel pullups maar heb het heel rustig opgebouwd. Aantal setjes pulldown en dan 1 setje pullups 1 keer in de week en na verloop steeds meer setjes. Ookal voel je het een beetje, na verloop van tijd wordt het sterker.

• #1.420
Waar heb je precies last bij je elleboog? Mijn arm (biceps voornamelijk, soms ook wat in de onderarm) sputtert ook tegen op precies dezelfde plaatsen bij de chins... Onderin bij eerste aanzet na de rek en bovenin bij het echte persen om de borst richting de stang te werken...

Tsja moelijk te omschrijven, maar aan de achterkant van je elleboog, zit een kuiltje, precies tegenover je stroombotje zegmaar, daar is het ongeveer.

verder heb ik ook al heel mijn leven een bizarre kraak in me elleboog gewricht, soms voelt het niet zo lekker, door hem dan hard door te strekken, hoor je een paar harde kraken en dan zit alles weer goed. Maar dat doet geen pijn ofzo, zijn ook wel eens foto's van gemaakt en daar was ook niks op te zien.

Terug
Naar boven