XXL Nutrition

chunky's trainingslog

vind zelf die one handed push ook zeer lastig doe ze met 2 handen nog wel tot 40 maar met 1 hand zit ik ook met 24-26 kg te k*tten. Dus komt niet onbekend voor.

grip werk gaat ook goed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
training van gisteren: DE squat

speed box squat (alles + triple choked green bands)

5 x stang
5 x stang
2 x 70
3 x 2 x 100 (te weinig speed, stapje terug doen)
5 x 2 x 70

speed deads
2 x 1 x 70
2 x 1 x 120
6 x 1 x 160

double purple band leg curls
4 x 15 reps

purple band assisted ghr's
4 x 8 reps (oohh yeah en minimale last van knieholte, voorlopig ff dé manier voor mij)

crunches op hyper
50 reps
2 x 50 reps + 10 kg

neck work:
neck crunch met ketting + 5 kg ( 4 x 12 reps)

dumbbell shrugs
8 reps
10 reps
12 reps
20 reps.

Lekkere training, alleen speed bij box squats ontbrak, daarom ff een stappie terug halverwege. Ik doe het tegenwoordig op een box die nu toch zo'n 5-10 cm onder paralel zit, in tegenstellig tot daarvoor waar ik een box gebruikte die precies op paralel zat. Dit is toch ff wat zwaarder. Triple choked geeft toch ook best wat tension, misschien wat minder doen volgende keer, ff kijken hoe het loopt. Ghr's band assisted bevalt ook goed, voorlopig ff zo doen, misschien dat die pezen dan een beetje wennen.

gr

Ik doe de ghr's altijd minimaal als 2e oef voor de hamstrings om m'n knieholtes goed op te warmen en als ik bij de eerste set ze nog voel doe ik er nog een oefening tussen. Het is lastig om de oefening dan nog te doen qua energie maar beter als een blessure.

Heb je een foto of video van hoe jij die squat met bands doet?

• #1.324
Nee heb ik niet, maar het is niet lastig hoor, de bands zitten onderin gechoked om een 44 kg dumbbell en vervolgens gewoon om de bar heen. Zal wel kijken of ik een keer een foto kan maken.

training van gisteren

ME bench
8 x 20
8 x 60
8 x 100
3 x 120
3 x 120
2 x 120
8 x 100
6 x 100
8 x 100

incline dumbbell bench
8 x 32
3 x 8 x 36

skull crushers met ez bar (zeer strict)
4 x 10 x 40 (licht gewicht, maar door het stricte toch zwaar, bevalt goed voor de elleboog)

cable side raise
4 x 10 reps

pronated bor
8 x 60
8 x 100
8 x 120
8 x 120

Deze keer van verschillende mensen wat complimenten gehad over mijn fysiek, ook van mensen die ik meerdere keren in de week zie, Hoppa, in de pocket. Gaat lekker. Maar wel heb ik een zwakke k*t bench.

lekker he die motivatie !!!!
gaat goed kerel zet hem op

nice BOR's, Yatesstyle of meer richting Pendlay dude?

• #1.327
Zo strict mogelijk dude, zeker geen yatestyle, maar niet helemaal horizontaal.

bruut :thumbs:

brute trainingen, nice dat je veel met bands werkt!

• #1.331
Training van vandaag, helaas wat weinig tijd door wat drukte op de weg ernaartoe.

ME sq/dl

arched back good morning
15 x 20
8 x 50
8 x 90
8 x 110
8 x 130
8 x 150
8 x 160 (volume pr)

front squat
4 x 8 x 50

hanging leg raise
4 x 15 reps

seated calf raise
3 x 20 reps.

good morning gingen goed, geen hams work gedaan omdat ze nogsteeds verrot zijn van mijn actie ghr's! Lekker hoor. Tevens gisteren wedstrijd basketbal gespeeld, dus mijn beentje wilden wel een beetje rustig aan doen.

gr

Edit: tevens tijdens de training met de coc2 gespeeld, na iedere set een overcrush met rechts en een attempt met links, met links heb ik em soms op een haar na. Ik ben gestopt met crushen toen ik aan de leg raises begon.

11 overcrushes dus(R)
en 11 attempts (L)

Laatst bewerkt:
Die GM's zijn heel apart..
Snap alleen het idee achter die frontsquats niet, als je ze dan zo licht doet, waarom geen 20 reps ofzo? Voor de doorbloeding.

• #1.333
apart? in welk opzicht?

tsja ik had er niet echt een idee bij, behalve dat ik iets voor quads wilde doen, maar dat het niet teveel mocht voorstellen, gisteren een wedstrijd gebalt en moet morgen weer trainen voor basketball. Vandaar. Bij een 20 repper loop ik toch weer het risico op wat extra spierpijn.

8x160 GM's is echt niet normaal. Staat je rug parallel met de grond?

• #1.335
8x160 GM's is echt niet normaal. Staat je rug parallel met de grond?

tot en met de 150 zeker, bij de 160 zo af en toe, ik had soms wat angst voor het gewicht, wat natuurlijk nooit mag gebeuren. In ieder geval echt wel ver gezakt.

Mijn Pr is geloof ik 3 x 185 of 190 dat zou ik na moeten zoeken.

Apart in de zin van heel erg goed/zwaar.. wat anders ;)

tot en met de 150 zeker, bij de 160 zo af en toe, ik had soms wat angst voor het gewicht, wat natuurlijk nooit mag gebeuren. In ieder geval echt wel ver gezakt.

Mijn Pr is geloof ik 3 x 185 of 190 dat zou ik na moeten zoeken.

heel netjes :D

idd brute GM :thumbs:

waarom zet je trouwens geen gewichten bij assistance oefeningen als kuiten ed?
Al is het misschien minder belangrijk of geen echt gewicht, lijkt me toch prettig om progressie bij te houden/te zien over lange tijd.

pfiew...
nice hoor!

hoe breed sta je met die GM's?

sick, die GM's! goed bezig!

Terug
Naar boven