chunky
Huge Freak
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 118kg
vandaan ME bench
band bench
5 x 20 + doubled puples
5 x 20 + doubled puples
5 x 40 + doubled puples
5 x 50 + doubled puples
5 x 60 + doubled puples
4 x 70 + doubled puples
3 x 80 + doubled puples
1 x 85 + doubled puples
1 x 90 + doubled puples (spotter hielp te vroeg)
1 x 90 + doubled puples (kinkie rep lees onder)
dumbbell bench
55 x 16 kg (rep out)
40 x 16 kg (rep out)
36 x 16 kg (rep out)
double purple band push downs
4 x 15 reps
V-handle pull down
4 x 10 reps
tate curl
4 x 12 reps
t*ring wat een lekkere training, alles was echt dik en dik vol gelopen, echt bizar, WOEHOE!!
verder over die kinkie rep, een bepaalde rakker bij ons in de gym, zat een beetje te lachen over het gewicht wat ik eraan had hangen, lekker boeiend, ik zeg als je toch geen reet doe, ga je er maar ff achterstaan. Nou kan je die gasten 50 keer zeggen dat ze die stang pas moeten pakken als die weer richting mijn borst vertrekt, maar toch bij het eerste beste sticking point gelijk een roei eraan geven. Dus bij me laatste try ff zo'n pl-er gevraagd, die ik wel vaker in me log noem. Ik ga op die bank liggen, versier zo goed en kwaad als ik kan me arch, zegt die man ineens ,,maak je een boos!!", ik was geconcentreerd, dus dan ben ik altijd ff stil. Geeft die me daar met twee vlakke handen een poeier op me borst! KLABAM! weg arch!! maar wel ff vol met adrenaline gelijk. Pats boem, maken die rep!
super training! ik heb het gevoel dat deze me oefening me wel eens verder zou kunnen helpen.
band bench
5 x 20 + doubled puples
5 x 20 + doubled puples
5 x 40 + doubled puples
5 x 50 + doubled puples
5 x 60 + doubled puples
4 x 70 + doubled puples
3 x 80 + doubled puples
1 x 85 + doubled puples
1 x 90 + doubled puples (spotter hielp te vroeg)
1 x 90 + doubled puples (kinkie rep lees onder)
dumbbell bench
55 x 16 kg (rep out)
40 x 16 kg (rep out)
36 x 16 kg (rep out)
double purple band push downs
4 x 15 reps
V-handle pull down
4 x 10 reps
tate curl
4 x 12 reps
t*ring wat een lekkere training, alles was echt dik en dik vol gelopen, echt bizar, WOEHOE!!
verder over die kinkie rep, een bepaalde rakker bij ons in de gym, zat een beetje te lachen over het gewicht wat ik eraan had hangen, lekker boeiend, ik zeg als je toch geen reet doe, ga je er maar ff achterstaan. Nou kan je die gasten 50 keer zeggen dat ze die stang pas moeten pakken als die weer richting mijn borst vertrekt, maar toch bij het eerste beste sticking point gelijk een roei eraan geven. Dus bij me laatste try ff zo'n pl-er gevraagd, die ik wel vaker in me log noem. Ik ga op die bank liggen, versier zo goed en kwaad als ik kan me arch, zegt die man ineens ,,maak je een boos!!", ik was geconcentreerd, dus dan ben ik altijd ff stil. Geeft die me daar met twee vlakke handen een poeier op me borst! KLABAM! weg arch!! maar wel ff vol met adrenaline gelijk. Pats boem, maken die rep!
super training! ik heb het gevoel dat deze me oefening me wel eens verder zou kunnen helpen.