AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
vandaan ME bench

band bench

5 x 20 + doubled puples
5 x 20 + doubled puples
5 x 40 + doubled puples
5 x 50 + doubled puples
5 x 60 + doubled puples
4 x 70 + doubled puples
3 x 80 + doubled puples
1 x 85 + doubled puples
1 x 90 + doubled puples (spotter hielp te vroeg)
1 x 90 + doubled puples (kinkie rep lees onder)

dumbbell bench

55 x 16 kg (rep out)
40 x 16 kg (rep out)
36 x 16 kg (rep out)

double purple band push downs
4 x 15 reps

V-handle pull down
4 x 10 reps

tate curl
4 x 12 reps

t*ring wat een lekkere training, alles was echt dik en dik vol gelopen, echt bizar, WOEHOE!!

verder over die kinkie rep, een bepaalde rakker bij ons in de gym, zat een beetje te lachen over het gewicht wat ik eraan had hangen, lekker boeiend, ik zeg als je toch geen reet doe, ga je er maar ff achterstaan. Nou kan je die gasten 50 keer zeggen dat ze die stang pas moeten pakken als die weer richting mijn borst vertrekt, maar toch bij het eerste beste sticking point gelijk een roei eraan geven. Dus bij me laatste try ff zo'n pl-er gevraagd, die ik wel vaker in me log noem. Ik ga op die bank liggen, versier zo goed en kwaad als ik kan me arch, zegt die man ineens ,,maak je een boos!!", ik was geconcentreerd, dus dan ben ik altijd ff stil. Geeft die me daar met twee vlakke handen een poeier op me borst! KLABAM! weg arch!! maar wel ff vol met adrenaline gelijk. Pats boem, maken die rep!

super training! ik heb het gevoel dat deze me oefening me wel eens verder zou kunnen helpen.

Tsja moelijk te omschrijven, maar aan de achterkant van je elleboog, zit een kuiltje, precies tegenover je stroombotje zegmaar, daar is het ongeveer.verder heb ik ook al heel mijn leven een bizarre kraak in me elleboog gewricht, soms voelt het niet zo lekker, door hem dan hard door te strekken, hoor je een paar harde kraken en dan zit alles weer goed. Maar dat doet geen pijn ofzo, zijn ook wel eens foto's van gemaakt en daar was ook niks op te zien.

Ik heb precies en dan ook precies hetzelfde in m'n rechterelleboog. Nu weer ff niet, maar er zijn tijden dat dit terugkomt. Ook dat kraken bij strekken klinkt me bekend in de oren.

Nette training verder!

vandaan ME bench

band bench

5 x 20 + doubled puples
5 x 20 + doubled puples
5 x 40 + doubled puples
5 x 50 + doubled puples
5 x 60 + doubled puples
4 x 70 + doubled puples
3 x 80 + doubled puples
1 x 85 + doubled puples
1 x 90 + doubled puples (spotter hielp te vroeg)
1 x 90 + doubled puples (kinkie rep lees onder)

dumbbell bench

55 x 16 kg (rep out)
40 x 16 kg (rep out)
36 x 16 kg (rep out)

double purple band push downs
4 x 15 reps

V-handle pull down
4 x 10 reps

tate curl
4 x 12 reps

t*ring wat een lekkere training, alles was echt dik en dik vol gelopen, echt bizar, WOEHOE!!

verder over die kinkie rep, een bepaalde rakker bij ons in de gym, zat een beetje te lachen over het gewicht wat ik eraan had hangen, lekker boeiend, ik zeg als je toch geen reet doe, ga je er maar ff achterstaan. Nou kan je die gasten 50 keer zeggen dat ze die stang pas moeten pakken als die weer richting mijn borst vertrekt, maar toch bij het eerste beste sticking point gelijk een roei eraan geven. Dus bij me laatste try ff zo'n pl-er gevraagd, die ik wel vaker in me log noem. Ik ga op die bank liggen, versier zo goed en kwaad als ik kan me arch, zegt die man ineens ,,maak je een boos!!", ik was geconcentreerd, dus dan ben ik altijd ff stil. Geeft die me daar met twee vlakke handen een poeier op me borst! KLABAM! weg arch!! maar wel ff vol met adrenaline gelijk. Pats boem, maken die rep!

super training! ik heb het gevoel dat deze me oefening me wel eens verder zou kunnen helpen.
:roflol:

wat leuk zo'n gasten

Kekeke ^_^

131 reps... hoezo verzuring :D

Je had die nerd zelf ff onder het gewicht+bands moeten laten plaatsnemen ;)

Dat rep-out gebeuren, heeft dat nog een specifieke functie? Klinkt iig vreselijk pijnlijk.

• #1.428
Je had die nerd zelf ff onder het gewicht+bands moeten laten plaatsnemen ;)

Dat rep-out gebeuren, heeft dat nog een specifieke functie? Klinkt iig vreselijk pijnlijk.

wat lactic acid training, goed voor uithouding, gh afgifte en bovenal is het lekker zo af en toe.

gisteren grip + wrist

expand hand (dubbel postelastiek)

4 x 10 reps

coc1
3 x 5 reps

coc3
5 attempts (tussen de 1 en 1,5 cm tot close) + hold

coc2
5 x 2 reps (valt tegen na die 3, hier en daar een close te pakken,links nog niet)

coc1
4 x 10 reps

thumb extensions (dubbel postelastiek)
4 x 20 reps

wrist curls (dumbbell 20 kg)

5 x 20 reps

Tsja, laatste weken niet voldoende tijd om dit minimaal 2 x per week te doen, de vooruitgang staat dus wat stil. Had laatst ook wel geprobeerd om het voorafgaande aan basketbal te doen, maar dan gooi je geen bal meer raak.

• #1.429
ME squat

squat
10 x 50
5 x 80
3 x 110
3 x 130
3 x 150
1 x 160 (knee bands)
1 x 180 ( knee bands) oude pr
1 x 200 PR!! hatsaflats.

pull through
4 x 12 reps

spread eagle sit ups
3 x 50 reps

hammer grip pull up 8 reps
wide grip chins 6 reps
supp. pull ups 6 reps
hammer grip pull up 8 reps

Ziezo, hebbe die kip! 27 februari was de laatste keer dat ik gemaxed had op de vrije squat. Dit bewijst maar weer dat het geconjugeerde systeem werkt. En voor mezelf ook dat ik oefeningen doe, die me verder helpen. Erg goed gevoel voor mij. Drie breezers die tegen me op kijken hebben me gespot, erg sympatieke kerels, leuk dus.

Gefeliciteerd man! Was die 200 full of paralel? Zo'n squat duurd voor mij nog wel ff.

• #1.432
omstanders zeggen paralel, dat was ook mijn opzet, dus oke.

kijk eens ouwe :D nice! Lekker he, 200. Toch weer een mijlpaaltje

• #1.434
Eej, kerel! hoe is het met jou man?

200 is slechts een nummer...

maar wel een mooi nummer :D Goed bezig :thumbs:

Hehe, vanmiddag thuisgekomen. Ben behoorlijk zuur nu :D

• #1.437
Kan je inderdaad niks eten?

Nou..heel weinig. Maar zorg wel dat ik wat binnenkrijg. Als het zacht is kan ik het wel doorslikken. Dus vanmorgen een weightgainer en wat vla, vanmiddag havermout/lijnzaadolie/melk/eiwit en nu (waar ik nu al 2,5 uur over doe :D ) aardappelpuree en 4 zachtgekookte eieren. Maar me hele smoel is ook ontstoken door brandblaren (wonden branden ze dicht en dan schieten ze nog wel eens uit). En ijskoud water is heerlijk :D Ik zal wel wat terugvallen, maar zal denk ik niet meer dan 5 kg afvallen, wat nog voornamelijk vocht en vet zal zijn..

• #1.439
succes met je herstel in ieder geval, wat is de verwachting? wanneer ga je weer knallen?

succes met je herstel in ieder geval, wat is de verwachting? wanneer ga je weer knallen?

I dunno. Zelf schijten doet pijn, dus trainen kan ik iig deze week nog wel vergeten (mag ook niet). Als ik geen nabloeding krijg verwacht ik over 1,5 week wel weer te trainen. Misschien zelfs eerder. Wel rustig aan dan nog denk ik.

Terug
Naar boven