AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

hehe :D

sow 20x110 das netjes!

jij bent ook wel een shittingmachine of nie? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.506
gisteren bench training

bench
20 x stang
20 x stang
20 x 40
30 x 50
20 x 60
18 x 60
15 x 60 (opperdepop)

one hand overhead dumbbell press (eerste rep snatch)

5 x 18
5 x 24
5 x 30
5 x 32
2 x 36 (wat zitten die dingen vol, brute schouders op dit moment!)
direct gevolgd door 8 x 36 snatch (per arm)

jm press
5 x 20
5 x 50
3 x 8 x 70 (pijnvrij, dus langzaam weer op gaan voeren)

rope triceps extension
4 x 20 reps

chest supported one arm dumbbell row
8 x 22
8 x 32
8 x 36
8 x 36 (voor het eerst gedaan, lekkere oefening!)

barbell curl
8 x 20
8 x 40
8 x 50
8 x 55

nice training! Ik stop ff met speed bench, word een beetje simpel van die oefening, met bands vind ik em nog wel oke! Maar ik ga gewoon niet vooruit! sinds januari heb ik al geen vooruitgang meer in me bench en ik heb het echt serieus aangepakt, tijd om wat anders te proberen, volume! wie weet. Verder had ik zo'n dikke vette superpomp in me schouders, dat er mensen in de gym waren die vroegen of ik ze een keer aan wilde spannen, was echt bizar, zelfs strepen op me traps die torenhoog boven me schouder uitkwamen. Ben benieuwd of ik zo'n beeld binnenkort eens vast weet te leggen op de gevoelige plaat.

Nice gaat lekker dan alleen jammer van je bench..

Ik geloof dat je zonder arch benchte toch? Waarom (als dat zo is)?

Je moet die chest supported dbrows eens met 2 dumbbell's doen op een incline bankje. Goed squeezen bovenaan. Is helemaal heerlijk. Nette OH dumbbell press.

Die OH db pressjes zijn flink, idd!

• #1.510
misschien zou je weer eens met je oude techniek moeten gaan benchen, ik geloof dat je al eens had aangegeven dat een andere techniek je flink wat kilo's kostte. en idd eens wat anders proberen kwa opbouw, maybe 5*5 linear een idee? Voor mij werkt het als een trein op dit moment.

ik bench met arch,ik denk dat ik ondegeveer een vuisthoogte van de bank afkom, meer krijg ik niet voor elkaar.

Oh toch wel, tja ik denk dat je zelf wel genoeg geprobeerd heb met grip breedtes en plaats van de barbell etc.. ben benieuwd wat je gaat aanpassen met betrekking tot de bench de komende tijd.

• #1.513
ik weet het ook niet, wellicht probeer ik ryan kennely's raw bench method.

• #1.515
ik heb er van de week een stukje over gepost op forza! Ik heb er best wel wat over opgezocht, maar is inderdaad listig te vinden. Hij heeft liever dat je ervoor betaald.

ga ik wel ff checken. Dankoe!

...Ik stop ff met speed bench, word een beetje simpel van die oefening, met bands vind ik em nog wel oke! Maar ik ga gewoon niet vooruit! sinds januari heb ik al geen vooruitgang meer in me bench en ik heb het echt serieus aangepakt, tijd om wat anders te proberen, volume! wie weet.

Een flink volume draaien heeft bij mij goed geholpen op de bench. Maar 3-4 keer benchen is mss wat moeilijk met WSB te combineren.

Chunky moet gewoon op de russische tour gaan.. 3x per week benchen. Dan maar ff geen WSB.

goed bezig bro!

• #1.520
squat training

paralel box speed squat
5 x 20
5 x 20
2 x 60
2 x 100
2 x 120
8 x 2 x 130

sumo deadlift (first time)
8 x 60
8 x 100
8 x 120
8 x 140

purple band assisted ghr
4 x 8 reps

hanging leg raise
4 x 15 reps

'yoke' training: nek crunch met ketting + 5kg/side neck crunch/dumbbell shrug (44 kg)

4 x 15 x 15 x 15

nice training! speed was wel oke! nog nooit eerder 130 goed gepakt, dus lekka!

Terug
Naar boven