- Waardering
- 155
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
squat training
paralel box speed squat
5 x 20
5 x 20
2 x 60
2 x 100
2 x 120
8 x 2 x 130
sumo deadlift (first time)
8 x 60
8 x 100
8 x 120
8 x 140
purple band assisted ghr
4 x 8 reps
hanging leg raise
4 x 15 reps
'yoke' training: nek crunch met ketting + 5kg/side neck crunch/dumbbell shrug (44 kg)
4 x 15 x 15 x 15
nice training! speed was wel oke! nog nooit eerder 130 goed gepakt, dus lekka!
Lekkere training! Hoe doe jij die speedsquats? Zak je ook snel naar beneden, tik je de box aan en kom je zsm weer naar boven? Of zak je gecontroleerd, ga je zitten (spanning eraf) en dan zsm naar boven?
Speed squat met 130 waar gaat het naar toe, respect!!
Ik ga gewoon zitten, waarbij ik erop let dat ik niet op de box 'val', als je begrijpt wat ik bedoel, daarna zit ik echt voor een moment stil, echt de beweging onderbreken, daarna breng ik mijn bovenlichaam heel licht in beweging en sta zo snel mogelijk en explosief op, waarbij ik mijn knieen goed naar buiten duw. Ik doe dit zo wijd als ik staan kan in ons rek.

Nee, je voert ze net zo uit als mij en gaat er nu vanuit dat dat goed is...
![]()

dit, mijn waarde bro, is een belangrijk zinnetje en voor mij een teken dat wij eigenlijk allemaal veel te positief posten in jouw log..... Oke, je bent een sterke beer, je weegt 110+ en velen hier zouden doden om je schoenveters te strikken, but who cares
Kom op man geen eens aan het werk en een fatsoenlijk PR halen!
geloof me, mensen oproepen om jou in je eigen log voor zwakkeling uit te gaan maken doet mij meer pijn dan jou, maar het is voor je eigen bestwil.
zwakkeling.
so people.....
![]()
voor de iets minder begaafde lezer; hieruit dient niet te worden opgemaakt dat ik Chuncky niet aardig vind, je hoeft hem alleen maar een zwakkeling te noemen tot hij een nieuw PR op z'n ME oefeningen haalt. that's it.