Fitness Seller

chunky's trainingslog

Speed squat met 130 waar gaat het naar toe, respect!!

squat training

paralel box speed squat
5 x 20
5 x 20
2 x 60
2 x 100
2 x 120
8 x 2 x 130

sumo deadlift (first time)
8 x 60
8 x 100
8 x 120
8 x 140

purple band assisted ghr
4 x 8 reps

hanging leg raise
4 x 15 reps

'yoke' training: nek crunch met ketting + 5kg/side neck crunch/dumbbell shrug (44 kg)

4 x 15 x 15 x 15

nice training! speed was wel oke! nog nooit eerder 130 goed gepakt, dus lekka!

Lekkere training! Hoe doe jij die speedsquats? Zak je ook snel naar beneden, tik je de box aan en kom je zsm weer naar boven? Of zak je gecontroleerd, ga je zitten (spanning eraf) en dan zsm naar boven?

De spanning moet er niet af, maar je moet wel een moment stilzitten, dus niet alleen aantikken.

Snel zakken lijkt me sowieso niet echt tof met box squats. Als je can per ongeluk nog iets te veel vaart hebt bij het aantikken creeer je dan een flinke pressie op je wervelkolom... Soort van heipaal-effect, zeg maar :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.525
Lekkere training! Hoe doe jij die speedsquats? Zak je ook snel naar beneden, tik je de box aan en kom je zsm weer naar boven? Of zak je gecontroleerd, ga je zitten (spanning eraf) en dan zsm naar boven?

Ik ga gewoon zitten, waarbij ik erop let dat ik niet op de box 'val', als je begrijpt wat ik bedoel, daarna zit ik echt voor een moment stil, echt de beweging onderbreken, daarna breng ik mijn bovenlichaam heel licht in beweging en sta zo snel mogelijk en explosief op, waarbij ik mijn knieen goed naar buiten duw. Ik doe dit zo wijd als ik staan kan in ons rek.

Ik ga gewoon zitten, waarbij ik erop let dat ik niet op de box 'val', als je begrijpt wat ik bedoel, daarna zit ik echt voor een moment stil, echt de beweging onderbreken, daarna breng ik mijn bovenlichaam heel licht in beweging en sta zo snel mogelijk en explosief op, waarbij ik mijn knieen goed naar buiten duw. Ik doe dit zo wijd als ik staan kan in ons rek.

Ok, zo voer ik ze ook uit. Doe ik het toch goed :p

• #1.528
Nee, je voert ze net zo uit als mij en gaat er nu vanuit dat dat goed is...

:D

Hahaha, chunky probeert even de helft van de powerlifting-loggers angst aan te jagen :)

• #1.531
ME bench

floor press
5 x 20
5 x 60
5 x 80
3 x 100
3 x 105
3 x 110
3 x 115
1 x 120
1 x 125
1 x 130 (f) spotter raakte bar aan
1 x 130
0 x 135 dikke k*t, weer geen pr

rack lock outs
8 x 130
8 x 180
5 x 210 (PR)
6 x 180 direct erachter.

dumbbell french press (liggend)
8 x 12
8 x 14
8 x 18
8 x 18

seated dumbbell clean
10 x 12
3 x 10 x 18

dumbbell front raise
8 x 12
8 x 16
8 x 18
8 x 22

superset : 15 reps face pull / 20 reps tate curl

4 x

nice training, wederom geen pr op mijn ME oefening. Ik zou kunnen zeggen dat 130 makkelijker ging als de vorige keer......... :dunno:

nette workout! brute lockouts!

Okay, je weet het vast wel maar ff een reminder.. als ik dus geen PR haal op mijn ME dan wordt ik zo pissed dat ik een 20 repper met 20 kilo minder ga proberen, lukt niet maar kun je wel ff je aggressie kwijt! wel zorgen dat de spotter op tijd de Bar uit je handen trekt!

• #1.534
thnx ari, zal eens een poging wagen.

thnx sossa!

Jep idd, brute lockouts.

Soms sta ik echt raar te kijken hier :)
Je floor press faalt op 135 en DAARNA gooi je er rustig 5 reps op 210 uit... W T F :eek:

Echt TOTAAL anders dan mijn verhouding tussen die twee... ???

Wel bruut die lockouts, trouwens :D

• #1.537
ja he,wat zit erin 20-25 hoogte verschil...

Damn t*ring brute lock outs!
Alleen die floor press is wat magertjes in verhouding indd.
Hoe breed pak je?

wederom geen pr op mijn ME oefening.

dit, mijn waarde bro, is een belangrijk zinnetje en voor mij een teken dat wij eigenlijk allemaal veel te positief posten in jouw log..... Oke, je bent een sterke beer, je weegt 110+ en velen hier zouden doden om je schoenveters te strikken, but who cares :D

Kom op man geen eens aan het werk en een fatsoenlijk PR halen!

geloof me, mensen oproepen om jou in je eigen log voor zwakkeling uit te gaan maken doet mij meer pijn dan jou, maar het is voor je eigen bestwil.
zwakkeling.

so people.....

voor de iets minder begaafde lezer; hieruit dient niet te worden opgemaakt dat ik Chuncky niet aardig vind, je hoeft hem alleen maar een zwakkeling te noemen tot hij een nieuw PR op z'n ME oefeningen haalt. that's it.

• #1.540
dit, mijn waarde bro, is een belangrijk zinnetje en voor mij een teken dat wij eigenlijk allemaal veel te positief posten in jouw log..... Oke, je bent een sterke beer, je weegt 110+ en velen hier zouden doden om je schoenveters te strikken, but who cares :D

Kom op man geen eens aan het werk en een fatsoenlijk PR halen!

geloof me, mensen oproepen om jou in je eigen log voor zwakkeling uit te gaan maken doet mij meer pijn dan jou, maar het is voor je eigen bestwil.
zwakkeling.

so people.....

voor de iets minder begaafde lezer; hieruit dient niet te worden opgemaakt dat ik Chuncky niet aardig vind, je hoeft hem alleen maar een zwakkeling te noemen tot hij een nieuw PR op z'n ME oefeningen haalt. that's it.

kleine correctie! ME bench oefeningen! de rest gaat vliegend.

thnx makker :D

Terug
Naar boven