AndroidHealthClinic

chunky's trainingslog

Hehe, bizar he, hoe lang je lichaam dat rechtopstaand aankan :D Bij Max pogingen deadlift blijf ik altijd even staan. Beetje trots om mij heen kijken, en nog goed voor je grip ook :D

"Vroeger" zou Kale met een pomp in zn pecs en biceps nog even flexen in de kleedkamer. Tegenwoordig blijft ie even staan met zn max pogingen.

A true powerlifter you are now my son ;)

Tsja, als zelfs biceps-man Sossa zo kan veranderen, moet dit voor een Kale natuurlijk ook geen probleem zijn.

Nette lockouts Chunky. Respect! :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.483
training van vrijdag:

sp be

v-handle pull down 4 x 10
one hand high pully row 4 x 10

speed bench
opbouwen tot 5 x 3 x 80, toen gestopt omdat ik mijn ellboog zeer licht begon te voelen

military press
10 x 20
10 x 50
10 x 60
5 x 8 x 60
10 x 50

incline dumbbell press (16 kg)
30 x
29 x
30 x

lying skull krusher, ez bar
5 x 12 x 40 (geen last van elleboog, gelukkig)

dumbbell curl
4 x 10 reps

lekkere training, elleboog is nog minimaal rot zo af en toe, maar gaat weer de goede kant op.

Zaterdag bijna 25 km gebikkeld op de moutainbike in Amerongen, deftig parcours, training van zondag daarom overgeslagen.

gr

300 kg rackpull echt bizar, vind rackpulls eigenlijk net zo zwaar als gewone deads omdat ik minder benen kan gebruiken dus erg knap.

• #1.485
thnx!

vandaag ME bench

bor
5 x 10 reps (tot 110)

rope face pulls
4 x 10 reps

bench
5 x 80
5 x 100
10 x 3 x 110

incline dumbbell bench
8 x 32
8 x 40
5 x 44
6 x 40

floor barbell extension
5 x 12 x 40 kg (painless, eindelijk weer 1 van de betere tri oefeningen, zonder last van me elleboog.)

dumbbell side raise
8 x 18
8 x 24
8 x 26 (ook hier geen last van me elleboog)

hammer curl
8 x 24
8 x 28
8 x 32
5 x 36 pr

Fijne training! erg blij met me elleboog, gaat lekker vooruit.
Ik was weer zo fokking lekker gepompt aan het eind van de training! Massa is geen probleem op het moment.

Huh? Bedoel je nou eigenlijk DE Bench, of heb je 10 x 3 gepakt ivm de elleboog?

Die side raises blijven echt insane :D

• #1.489
hehe mijn max was ooit 142,5, remember. 10 x 3 x 110 is dus pittig zat voor mij! Bij de laatste set had ik er gewoon moeite mee. Maar goed een setje van 8 met 110 lukt ook wel.
Ik deed dit eigenlijk omdat tijdens me bb periode is erg veel baat gehad heb bij 10 x 3 setjes methode. En het belast me elleboog niet zo idd.

En nou niet meer zo pesten met de k*tgewicht op me bench!

Neej, zo bedoelde ik het niet man :D

Ik zat meer zo van "HOLY COW! Die bands hebben zijn speed bench bruut omhoog gejaagd!1! :eek:"
Daarna las ik dat nog rustig aan aan het doen was met je elleboog, dus ik denk, ik vraag het effe :)

• #1.491
oke! maar het was dus ME

Nice! 10 sets met 3x110 zijn zeker wel pittig!

Nice training bro! Nette rack pulls van laatst!

• #1.495
grip

expand hand (dubbel postelastiek)
4 x 20 reps

coc1
3 x 5 reps

coc2
3 x 1

coc3
5 attempts en holds

coc2
3 x overcrush en hold (met links had ik nu toch echt een bijna close)

coc1
4 x 5 reps

mwah, ga toch nog heel langzaam vooruit terwijl ik maar 1 keer in de week dit doe. met links blijft het rot.

• #1.496
ME squat

full back squat (ATTG)

3 x 15 x 20 (als opwarming, breezers hielden met 5 man squatrek bezet)
12 x 80
5 x 120 (****, sgeit ik bijna in me broek, rennen) ff een poepie doen.
20 x 110 (pr)
10 x 110, aardig op hier eigenlijk

romanian deads
12 x 60
3 x 12 x 100

45 gr back raise
4 x 20 reps

cable standing crunch (rope)
12 x voorlangs / 12 x linksom / 12 x rechtsom (en dit 4 x)

seated calf raise
4 x 20 reps met 25.

Ik moest hijgen als een bezetene, maar het was geen puke training! Ging opzich erg lekker. Op een gegeven moment mocht ik meedoen met die gasten die al in het rek bezig waren, was op zich wel leuk, sympathieke lui. Toen ik klaar was, vroegen ze of ik de deadlift uit wilde leggen, dus hier ook nog ff wat tijd aan besteedt.

20x110 lekker burnertje :D

Ik geef je de gouden tip, want het is niet de eerste keer dat je bijna in je broek kakt; GA POEPEN VOOR HET TRAINEN. PERS DESNOODS ALLES ERUIT, ZOLANG JE DARMEN MAAR LEEG ZIJN..

• #1.498
Ik was al wezen kakken :eek:
Maar dan geef je een keer goed kracht onderin en direct biedt een nieuwe lading zich aan.

Ik was al wezen kakken :eek:
Maar dan geef je een keer goed kracht onderin en direct biedt een nieuwe lading zich aan.

Ja das k*t. Ik moet ook altijd 2 keer voordat ik ga trainen. Een half uur voor de training en dan nog eens een kwartier later. De eerste keer gaat wat lastig, de 2e stroomt ie lekker door.

• #1.500
hehe, we hebben meerdere overeenkomsten dan 1rm's

Terug
Naar boven