- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snelheid verminderen, oftewel gewoon decellereren
Kan je eigenlijk zwaar genoeg met de dumbbell's daar chunky?
Voor dat sticking point zo kort op je borst wordt ook vaak dumbbell presses aangeraden als ik het me goed kan herinneren...
neutrale grip ook, dacht ik.
wat me ook opvalt in je logs dat je weinig direct rug werk doet, als in chins en pulldowns, ook rows imo wat minder.
Probeer je UB training eens een tijdje uit wat andere oefeningen te laten bestaan? Beetje vreemd werk, zoals OH barbell presses met een hand enzozoals al via de karma aangegeven: van zware dumbbell snatches word je ook sterk...
ik denk dat paused bench ook een goeie oefening voor je is bro.
Ik heb hetzelfde probleem als jij, moeite om de bar van de borst af te krijgen met maxen. Paused benchen is daar een heeeel goede manier voor om dit te verbeteren. Suc6!

@ Chuncky, dumbbell cleans en face pulls zijn niet echt oefenen die ik bij 'rug-werk' indeel.
Ik denk dat builderB bedoelt dat je meer werk voor je lats moet doen, dus echt rows en pulldowns (chinnen wil niet, maar doe het zelf ook nauwelijks).
Ik begin zelf te merken dat ik wel eindelijk vooruitga op m'n bench![]()

(voor zover mensen vergelijken met MS nuttig is, denk ik wel dat je mn punt begrijpt)@Chunky: Met paused bench bar minstens 2 seconden stil leggen op borst, spanning erop houden en dan zo explosief mogelijk uitstoten.

@ Chuncky, dumbbell cleans en face pulls zijn niet echt oefenen die ik bij 'rug-werk' indeel.
Ik denk dat builderB bedoelt dat je meer werk voor je lats moet doen, dus echt rows en pulldowns (chinnen wil niet, maar doe het zelf ook nauwelijks).
Ik begin zelf te merken dat ik wel eindelijk vooruitga op m'n bench![]()
dankje Leophyte, dit is precies wat ik bedoel
van je chins weet ik idd af, daarom heb ik er ook pulldowns bijgezet!
MS heeft in het begin van zijn WSB periode zijn lats erg veel getraind (3x per week met pulldowns voor zover ik weet) en die heeft wel een killerbench(voor zover mensen vergelijken met MS nuttig is, denk ik wel dat je mn punt begrijpt)
@Chunky: Met paused bench bar minstens 2 seconden stil leggen op borst, spanning erop houden en dan zo explosief mogelijk uitstoten.
zeker goede gedachte idd als je starting strength wil trainen!
Als je de pins op de goede hoogte kunt krijgen, kun je ook 'boxbenches' doen![]()
Hehe dat is leuk idd ik heb wel es in het squatrek gebankt zodat ik alleen de beweging omhoog maak.
Dit vind ik lekkerder dan rack lockouts waar je slechts een partial maakt.
Werkt imo zeker weten als je onderin vaak faalt..
aha, nou dat doe ik al wel eens! Zeer zwak punt van mij en dat had ik al in gedachten om aan te gaan pakken vanaf volgende maand.

Heb trouwens geen eens spierpijn in me onderrug van die gm's van gister.

Damn! Sterke GM's. Lijkt me zittend wel erg tricky!