MuscleMeat

chunky's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
ik probeer een goede combi te vinden van zoveel mogelijk speed, met zo min mogelijk elleboog stress.

Dit was overigens een vrij stressvolle training voor me elleboogje. Maar ja, je moet de boel toch een beetje belasten zo af en toe!

true... true... :D

• #1.663
Ik ga nu ook per week switchen tussen high en low lock outs!

Ik herinnerde met net trouwens dat je pas postte, dat de floor presses bij jou onder horizontaal zitten. Doe je die op een verhoginkje?
Ik zat er vandaag effe op te letten, maar volgens mij kom ik niet onder parallel als mijn armen op de vloer liggen. Misschien dat daardoor mijn floor presses redelijk goed gaan... Is mijn rug gewoon te slecht ontwikkeld om onder parallel te zakken :o

• #1.665
tjsa misschien is het ook maar net hoe je het bekijkt, ik heb wel het idee dat ik een paar cm onder paralel ga als ik op de vloer lig. Ik trek dan wel me schouderbladen tegen elkaar aan.

Ik trek dan wel me schouderbladen tegen elkaar aan.

Same here... Vind dat op de vloer altijd makkelijk om dat goed te fixeren... Op het bankje wil dat nog wel eens wat gammel zijn bij mij, maar op de vloer kun je echt een massief blok maken van hier tot Tokyo :)

• #1.667
het lukt me op de vloer ook beter om mezelf weg van de bar te drukken ipv de bar weg van mij. (zegmaar)

• #1.668
grip + wrist

expand hand (dubbel postelastiek)

4 x 20 reps

coc1
3 x 5 reps

coc2
5 x 3 reps (eerste set met links alle 3 dicht, PR big time, recht was vrij easy)

finger to wrist curls (20 kg dumbbell)
4 x 15 reps

Ging helemaal niet verkeerd, al twee weken niet meer geknepen, omdat ik er ff helemaal zat van was! Zaterdag me duim vet gekneusd met basketball en toch ging het nu uitermate soepeltjes.

Gheh, die 2 had je tot nu toe toch nog niet gesloten met links?
En dan nu gelijk effe 3 keer :D

Goed bezig!

• #1.670
twee weken terug had ik em al 1 keer te pakken

• #1.672
ME squat

paralel box squat (xxxl wide stance)

2 x 5 x stang
2 x 5 x 70
3 x 110
3 x 120
3 x 130
3 x 140
1 x 150
1 x 160
1 x 170
1 x 175 (dit was naatje, maar toch gemaakt), met deze wijdte eigenlijk alles pr

romanian deads, pronated
15 x 70
15 x 110
15 x 110
10 x 110, grip was op.

purple band assisted GHR
5 x 6 reps

hanging leg raises
4 x 15 reps

chest supported dumbbell row (bilateraal)
10 x 16
4 x 10 x 22

Nice training wederom, voor het eerst dat ik een dergelijke brede stance toepas in een ME box squat, in een smallere stand staat mijn pr van een flinke tijd geleden op 195, zal me wel goed doen deze wijde stand denk ik.
GHR gingen ook weer lekker, ff een weekje wat last gehad van me linker ham, maar dat is ook weer finito.

Nice training!!

Netjes man, bruut volume op die romanians!

wat is (bilateraal) ?

twee armen tegelijk.

• #1.677
thnx alle, idd die romanians voel ik vandaag lekker in me hams!

Zouden er na je mass-attack geen nieuwe foto's komen, trouwens? :)

• #1.679
Ja! heb alleen de mogelijkheid nog niet echt gehad daartoe. Ben wel meer wat minder droog nu, maar fokkie huge voor mijn doen dan.

Terug
Naar boven