Fitness Seller

chunky's trainingslog

Ja hoor, wil ik ook wel eens proberen! Maar ik heb al niet zoveel tijd, dus dan moeten we maar eens kijken wanneer dat allemaal zou kunnen.

Bespreek maar met Viking, die woont het dichtsbij. Ikzelf heb wel weer wat meer werpspullen thuis

Ja hoor, wil ik ook wel eens proberen! Maar ik heb al niet zoveel tijd, dus dan moeten we maar eens kijken wanneer dat allemaal zou kunnen.

Laat het maar weten als je eens HG wilt proberen. Ik heb in principe alle spullen behalve de boomstam.
Je kan altijd een keertje meetrainen.

Goede trainingen lees ik weer Chunky

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.926
vandaag: rehab schouder + triceps

seated shoulder press (smith, vanwege de gedwongen rom)
4 x 20 reps

external rotation (dumbbell)
5 x 10 reps

scap push ups
4 x 10 reps

internal cable rotation
4 x 10 reps

supinated pull ups
4 x
4 x
4 x
6 x

seated overhead lock outs (smith, uit veiligheidsoverweging tbv schouder)
5 x 120
3 x 5 x 140

skull krusher
10 x stang
5 x 40
5 x 60
5 x 65

high rep push down
4 x 20 reps

Geen borst inderdaad! ik schrap ff de oefeningen die stress op me AC gewricht geven.

wat is je AC gewricht precies!

doe je die Old Man's Horn weleens? als RC. Doe zelf mijn Exo rotaties meestal op de Incline bench..

• #1.928
AC gewricht:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De verbinding tussen het sleutelbeen {clavicula} en een deel van het schouderblad {het acromion} wordt ac gewricht genoemd.

zo deed ik me exo's
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

leg eens uit van die old mans horn als je wil...

Klote van je blessure! Gaat het nog lang duren denk je?

Inderdaad dat is die Poor man shoulder horn..
ik zelf doe altijd op mijn zij op de incline bench (elleboog in de buurt van de heup). Dat is de manier waar ik hem meestal uitvoer.

OH presses kunnen ook genoeg stress op je AC gewricht zetten hoor. En zeker ook op de pezen die er lopen. Impingement komt er zeer vaak voor. Zeker als je er de schouderbladen voor hebt (qua vorm) en je techniek beter kan.

RC oefeningen dienen in zoveel mogelijk vlakken gedaan te worden imo. Daarom zijn de seated db cleans zo aantrekkelijk.

• #1.934
OH presses kunnen ook genoeg stress op je AC gewricht zetten hoor. En zeker ook op de pezen die er lopen. Impingement komt er zeer vaak voor. Zeker als je er de schouderbladen voor hebt (qua vorm) en je techniek beter kan.

RC oefeningen dienen in zoveel mogelijk vlakken gedaan te worden imo. Daarom zijn de seated dumbbell cleans zo aantrekkelijk.

Ik denk niet dat last heb van impingement, meer dat ik een pees die aan het gewricht zit, geblesseerd heb.

De vorm van je acromonium, dat uitstulpsel aan je schouderblad, is inderdaad veel bepalend voor de aanleg van schouderblessures, alleen kom je daar slechts achter met een rontgen foto.

Alle vormen van presses zijn op dit moment gevoelig, voorlopig maar ff schrappen.

Ik denk niet dat last heb van impingement, meer dat ik een pees die aan het gewricht zit, geblesseerd heb.

De vorm van je acromonium, dat uitstulpsel aan je schouderblad, is inderdaad veel bepalend voor de aanleg van schouderblessures, alleen kom je daar slechts achter met een rontgen foto.

Alle vormen van presses zijn op dit moment gevoelig, voorlopig maar ff schrappen.

sterkte Chunk !! je nog altijd the Stones, farmerswalk en the Tire-flip doen !

of HG !:D

• #1.936
hehe, en het is nog leuk ook!

• #1.938
Misschien zaterdag wel weer, als dat kan/mag en als er nog meer komen...

Ik zal denk de stenen dan nog ff overslaan, me onderarmen zijn nog een zooitje!

training van gisteren: grip + wrist

coc1
3 x 5 reps

coc2
single

coc3
2 attempts en hold

coc2
3 reps

coc3
1 attempt en hold

coc2
5 reps

coc3
1 attempt en hold

coc2
5 reps

coc3
attempt en hold

coc2
2 x overcrush en hold!

wrist curls
4 x 20 reps!

Laatst bewerkt:
Barry, ik kan zaterdag niet trainen ivm met werk maar de zaterdag erop wel weer waarschijnlijk. Je moet dus zelf ff iets ondernemen als je wilt trainen in Schiedam bv Jan ff mailen of hij weet of er zaterdag nog mensen trainen.

Zou jij een keertje de coc's mee willen nemen naar Schiedam als we weer samen trainen ik ben wel benieuwd wat mijn crush kracht is..

• #1.940
Prima! Ben ook wel benieuwd hoever je komt op de coc's.

Terug
Naar boven